Districtsbeker 2015/2016

Mug

Member
Er waren wat criticasters die het allemaal maar niks vonden die verre uitwedstrijden in de beker. Om des keizersbaard en het kost alleen maar geld en vrije tijd. Ik was het daar niet mee eens en vermelde ook nog dat de penningmeester wel in zijn handen zou wrijven. Ik ben blij dat ze het serieus genomen hebben, wat een belevenis, over tig jaar genieten nog steeds mensen van dit beker avontuur. Alleen al het winnen van deze beker levert 10.000 euro op. Wie verre reizen maakt, vul maar in.

Unregistere

Well-known member
Noordwijk heeft nu wel definitief een trauma, denk ik... Weer in de extra tijd een voorsprong verspelen en opnieuw vroeg in de verlenging de tegengoal incasseren. Lijkt wel griezelig veel op de manier waarop ze van ons verloren in de nacompetitie.

Knappe prestatie van Staphorst in elk geval!

Wel opmerkelijk dat Amezrine gewoon weer in het doel stond, maar goed.

Unregistere

Well-known member
Mooie samenvatting inderdaad. En las ik nu ineens op de site van Staphorst dat er een donkere keeper is aangetrokken? Dan hebben ze hier meegelezen, dat kan niet anders. :p

Mug

Member
Er hebben in het verleden zeker donkere jongens in het eerste gespeeld, Nico Talahatu , Domingues Manaputi, dus zo vreemd is het ook weer niet

SanMark.

Well-known member
In de dorpen wonen(woonden) nu eenmaal minder donkere mensen. In mijn jeugdtijd was het al bijzonder als er bij de tegenstander ??ntje rondliep. Bij ons liep er 1 Chinees rond ( lichting boven de mijne) en dat was al zeer bijzonder. En dat gold voor andere dorpsclubs net zo.

Bovenaan