District Zuid II

Joost

Well-known member
Langeberg v SHH was vorige week voor heel veel publiek 2-2 geworden. Vandaag kon het afgemaakt worden en dat lukte!

Ik was behoorlijk zenuwachtig moet ik bekennen want het ging echt heel moeizaam. Uit Elsloo waar Langeberg speelde kwamen goede berichten; 1-0, 2-0, 3-0. Maar na rust draaide het om 3-1, 3-2, 3-3. In Herten was Spaubeek eigenlijk wel de beter ploeg maar een geslaagde counter halverwege de tweede helft en eentje na 80 minuten beslisten het duel, Daarna werd het feest.
 

zwammy

Well-known member
Ik weet niet wie er allemaal in de buurt woont maar de jubileumwedstrijd van Sterksel tegen de prominenten kan best nog wel eens een leuk wedstrijdje worden zondag. Bij de prominenten zijn 3 namen bekend: valcxk, vd Doelen en de maker van de lelijkste en belangrijkste goal van PSV ooit.

Edit: en de beste Belgische voetballer die ooit in Nederland heeft gespeeld 👏👏
 

Maasveld

Well-known member
Ik weet niet wie er allemaal in de buurt woont maar de jubileumwedstrijd van Sterksel tegen de prominenten kan best nog wel eens een leuk wedstrijdje worden zondag. Bij de prominenten zijn 3 namen bekend: valcxk, vd Doelen en de maker van de lelijkste en belangrijkste goal van PSV ooit.

Edit: en de beste Belgische voetballer die ooit in Nederland heeft gespeeld 👏👏
Prominenten = oud-PSV?
 

zwammy

Well-known member
Jij was toch van SHH Joost? Kom je dit jaar naar ehv, kan ik kijken of ik ook een keer kan komen kijken. Collega van mij speelt bij wilhelmina int 1e
 

Joost

Well-known member
Jij was toch van SHH Joost? Kom je dit jaar naar ehv, kan ik kijken of ik ook een keer kan komen kijken. Collega van mij speelt bij wilhelmina int 1e
Klopt, maar al die duels in Brabant is echt ver voor mij dit jaar. Ik ga er zeker een aantal, laat het je wel weten.

RPC heeft een saai terrein?
 

zwammy

Well-known member
Nee, wel een mooie omgeving tegenwoordig. Qua gezelligheid was het schaopke vele malen gezelliger maar qua ligging is het top. Het is alleen jammer dat we samen zitten met een redelijke kampclub dus dat is minder.

Als je alle krochten van België afgaat voor 8e klasse kut voetbal kan Stratum toch geen probleem zijn
 

zwammy

Well-known member
Joost, kom er net achter dat Jan Poortvliet trainer is bij ons, dus dan kun je nog een oud international zien. Komt waarschijnlijk ook voetballen in ons team dat is dus ook fijn voor mij want zoals Maasveld heeft kunnen zien bij het minicie moet er wel wat bijgetraind worden weer 🤣
 

Maasveld

Well-known member
Joost, kom er net achter dat Jan Poortvliet trainer is bij ons, dus dan kun je nog een oud international zien. Komt waarschijnlijk ook voetballen in ons team dat is dus ook fijn voor mij want zoals Maasveld heeft kunnen zien bij het minicie moet er wel wat bijgetraind worden weer 🤣
Inderdaad, je dronk veel te weinig bier.
 

Joost

Well-known member
Joost, kom er net achter dat Jan Poortvliet trainer is bij ons, dus dan kun je nog een oud international zien. Komt waarschijnlijk ook voetballen in ons team dat is dus ook fijn voor mij want zoals Maasveld heeft kunnen zien bij het minicie moet er wel wat bijgetraind worden weer 🤣
Het is 30/10 in Herten. Dan ben ik op een bruiloft in Kaapstad.
19/3 de return maar dan is ook VVV v Roda :unsure:
 
Bovenaan