Ik teken ervoor.0-0 Is ook prima toch?
Afgelopen maart was de heenwedstrijd en die werd 1-1 en je merkte aan alles dat het net wat belangrijker was.
Ik teken ervoor.0-0 Is ook prima toch?
Dus wel "weg met de scheiding tussen zaterdag en zondag" maar niet tussen districten he. Zondagmannetje ben je ook!Sterksel is district Zuid1.
Prominenten = oud-PSV?Ik weet niet wie er allemaal in de buurt woont maar de jubileumwedstrijd van Sterksel tegen de prominenten kan best nog wel eens een leuk wedstrijdje worden zondag. Bij de prominenten zijn 3 namen bekend: valcxk, vd Doelen en de maker van de lelijkste en belangrijkste goal van PSV ooit.
Edit: en de beste Belgische voetballer die ooit in Nederland heeft gespeeld 👏👏
Wellicht kan N-O dat voor je doen, die is goed in herhalen.Dan moet ie verplaatst worden want ga het niet overtypen
Klopt, maar al die duels in Brabant is echt ver voor mij dit jaar. Ik ga er zeker een aantal, laat het je wel weten.Jij was toch van SHH Joost? Kom je dit jaar naar ehv, kan ik kijken of ik ook een keer kan komen kijken. Collega van mij speelt bij wilhelmina int 1e
Op 1ste Pinksterdag niet.Klopt, maar al die duels in Brabant is echt ver voor mij dit jaar. Ik ga er zeker een aantal, laat het je wel weten.
RPC heeft een saai terrein?
Inderdaad, je dronk veel te weinig bier.Joost, kom er net achter dat Jan Poortvliet trainer is bij ons, dus dan kun je nog een oud international zien. Komt waarschijnlijk ook voetballen in ons team dat is dus ook fijn voor mij want zoals Maasveld heeft kunnen zien bij het minicie moet er wel wat bijgetraind worden weer 🤣
Het is 30/10 in Herten. Dan ben ik op een bruiloft in Kaapstad.Joost, kom er net achter dat Jan Poortvliet trainer is bij ons, dus dan kun je nog een oud international zien. Komt waarschijnlijk ook voetballen in ons team dat is dus ook fijn voor mij want zoals Maasveld heeft kunnen zien bij het minicie moet er wel wat bijgetraind worden weer 🤣