District Oost

Susaa

Well-known member
Aan de andere kant, wel knap hoe ze gericht met hele jonge jongens de top bestormen.

De zoontjes van onder andere Patrick Ax (17 en 19 jaar) en ook het zoontje (19 jaar) van de toekomstige trainer ( Dennis van de Beukering) doen het zeer goed als basisspelers.
 

Bonehead

Well-known member
Morgen naar ASV ‘57 - ON Almelo. Ik ben benieuwd.

In deze competitie een mooie strijd om de titel tussen ON, De Zweef en Hellendoorn.
Doe Juultje de groeten. ON is de beste ploeg in deze competitie. ASV moet zich zorgen maken.

Vandaag naar Heldern. Carlos Magno Lopez Macedo schijnt weer mee te doen. Miraculeus na een kruisbandscheuring
 

de waan

Well-known member
Ik heb nog een verjaardag anders was ik ook die richting op gegaan. Derby van Heerde is vandaag toch ook?

Klopt. Gewonnen door SEH, die nu de beste papieren hebben voor de titel.

VSCO'61 won voor de tweede keer dit seizoen van de 'grote broer' OWIOS. Wonderlijk sportpark met krankzinnig veel reclameborden voor een tweedeklasser uit een dorpje met net iets meer dan 2000 inwoners.

De wedstrijd zelf was matig, wel een mooi verhaal kunnen maken met matchwinner Remco van 't Hul, die een bijzonder verhaal had. Maandag in de regiocourant.

(Waarom dat gelul dat mijn fotobestand te groot is? Het is toch geen 2003 meer.)
 
Ik zag in Aadorp ook een matige wedstrijd. Uiteindelijk won ON nog zeer eenvoudig met 0-4 bij ASV '57. Al mocht ASV '57 tot de 72e minuut hopen op meer, maar na de 0-2 was het gespeeld.
 
Wat een heerlijke pot in Bruchterveld gisteren.

Hellendoorn heeft echt een paar goede spelers en was voetballend ook veel beter dan Bruchterveld. De gasten kwamen terecht op voorsprong, maar vlak voor rust werd het verrassend 1-1 door een schot buiten de zestien. De doelpuntenmaker mocht rustig naar binnen dribbelen en vrij op doel schieten. Keeper van Hellendoorn tastte ook volledig mis.

Halverwege de 2e helft kwam Hellendoorn weer op voorsprong, maar het speelde ‘arrogant’. De thuisploeg bleef geloof houden, kwam op 2-2 en vlak voor tijd zelfs op 3-2. Bij beide doelpunten ging de keeper van Hellendoorn niet vrijuit. In de slotfase kwam Hellendoorn er niet doorheen waardoor Bruchterveld verrassend won.

De titel lijkt nu tussen De Zweef en ON Almelo te gaan. Hellendoorn lijkt afgehaakt, maar moet volgende week tegen beide concurrenten.
 

Bonehead

Well-known member
De uitblinker bij Hellendoorn?

ik ben straks dan benieuwd in Bruchterveld.

Nee dat vind ik niet. Ik vind Ruben Hendriks de beste speler uit deze klasse. Maar het zegt genoeg over Hellendoorn dat ze wederom falen. Net als tijdens Helders Fees. Dan laten ze ook altijd punten liggen. Ik vind ON de beste ploeg hebben, alhoewel De Zweef tegen ons niet compleet waren. Dat waren wij ook niet en daarom heb ik niet zo goed beeld. Gisteren doelpuntloos gelijk tegen Aadorp waar ons een glaszuiver doelpunt door de neus werd geboord. Ik gun geen enkele club degradatie, maar zeker ASV niet.
 
Wat is Helders Fees?

Als de nummering van het programma van Bruchterveld klopt dan was Harm Olthof de beste speler aan de kant van Hellendoorn. Was in ieder geval de aanvoerder. Die voetbalt zo makkelijk.

Als ik de 14e een wedstrijd pak wordt het waarschijnlijk SVVN - De Zweef. Even kijken of dat gaat lukken.
 

Bonehead

Well-known member
Helders Fees is een feestweek dat normaal gesproken de laatste week van de bouwvak wordt gehouden. Nu dus in oktober. Gevolg: Gelijke spelen tegen AJc en VV Mariënberg. wedstrijden die in maart simpel werden gewonnen.

Ruben Hendriks speelde tegen ons met nummer 10 en was aanvoerder. Centrale middenvelder die de lijnen uitzet. Als je hem kunt uitschakelen haal je de angel uit het spel van Hellendoorn.

Ik zet mijn geld toch op ON. Buiten de uitwedstrijd tegen Hellendoorn die beide hebben speelt De Zweef ook nog twee derby's in een week tijd. Daar zou De Zweef best wel eens puntverlies in kunnen lijden.
 
Bovenaan