District Oost

de waan

Well-known member
Zaterdag weer een fraai voorbeeldje van dat al heel vroeg roepen dat het wel beslist is (hebben sommigen hier ook een handje van) onzin is. Hatto Heim uit Hattem won de eerste tien wedstrijden op rij, maar pakte uit de laatste vier duels maar één puntje. Weg koppositie en zeker kampioenschap.

Volgens de speler die ik sprak vlogen voor de winterstop alle ballen erin en gebeurt dat nu juist bij de tegenstander. Dat dan in ieder geval afgelopen zaterdag zo was tegen ESC kan ik beamen, al was deze doelpoging van ESC nog wat minder succesvol.

 

Baggio

Active member
Waarom ik denk dat hij er niet zo blij mee is vermeldde ik er ook bij :
"Zal ene Baggio blij mee zijn, dat de nieuwe fusieclub daar het prestatievoetbal op de zaterdag wil spelen ( "gezien de maatschappelijke trend").
Hij heeft in zijn bijdragen hier vele malen afgegeven op het zaterdagvoetbal en degenen die daarin voetballen of werkzaam zijn en heeft ook enkele malen aangegeven hoe het bij zijn club in Losser en bij andere zondagclubs onmogelijk was prestatievoetbal op zaterdag te spelen.
Nu lijkt de fusieclub qua prestatievoetbal verder te gaan in de voetsporen van AJC , de derde klasse zaterdag."
Zoals ik al vaker heb betoogd: ik ben voor weekendvoetbal en dus ook voor prestatief voetbal op zaterdag. Bij KVV Losser kan er ook niet zomaar naar zaterdag geswitched worden maar een fusie met AJc maakt dit accomodatie-technisch wél mogelijk ivm efficiencyvoordeel veldbezetting. Verder heb ik weinig waardering voor clubs die om principiële redenen weigeren om op een bepaalde speeldag uit te komen en aan clubs die amateurvoetballers betalen om bij hun club te komen voetballen.
 

Baggio

Active member
In Losser is de kogel door de kerk: met ingang van komend seizoen zullen KVV Losser en AJc’96 samen opgaan in SV Losser. Hiermee ontstaat een nieuwe club met ruim 1200 leden in dit dorp. Beide ledenvergaderingen stemden in zeer ruime meerderheid voor deze fusie.
Speeldag 1e elftal wordt zaterdag maar om misverstanden te voorkomen: in Losser is men voor weekendvoetbal om zodoende optimaal gebruik te maken van de accommodatie.
Plannen voor een nieuw clubgebouw met kleedkamers etc. kunnen nu definitief opgestart worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Proficiat; ik heb ook nog voor gestemd; krijg soms nog mailtjes vanuit Losser. ;)
Of is dit fraude en moet de stemming nu opnieuw?
Het groepje 'tegengeluid' vanuit met name KVV is dus klein gebleven. Nu maar hopen dat die wel zo sportief zijn en kunnen omschakelen om er samen toch iets moois van te maken (zaten namelijk ook wel enkele goede kaderleden tussen).
 

Baggio

Active member
Proficiat; ik heb ook nog voor gestemd; krijg soms nog mailtjes vanuit Losser. ;)
Of is dit fraude en moet de stemming nu opnieuw?
Het groepje 'tegengeluid' vanuit met name KVV is dus klein gebleven. Nu maar hopen dat die wel zo sportief zijn en kunnen omschakelen om er samen toch iets moois van te maken (zaten namelijk ook wel enkele goede kaderleden tussen).
Dát er bepaalde mensen gaan afhaken is wel zeker maar ik vermoed dat het om een paar fundamentalisten gaat. 83% heeft voor gestemd dus dat signaal is best duidelijk. Kan me best voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn maar het leven gaat ook gewoon verder en als er iets moois wordt neergezet dan willen mensen daar ook gewoon bij horen toch ?
 

Susaa

Well-known member
Nou ja ik was heel neutraal...
Ik was met name voor spits Max van MASV, maar dat is een prive zaak.

De jongens van Dalfsen waren vooral groter in lengte, voetballend werden ze behoorlijk afgetroefd door de kleintjes van MASV.

Hoogtepunten van de middag waren de Nederlandstalige zangers in de kantine. Ik ben zelf na 10 glaasjes bier toch maar naar huis gegaan.

Goed besluit vond ik zelf!!
 

gevegt

Well-known member
Nou ja ik was heel neutraal...
Ik was met name voor spits Max van MASV, maar dat is een prive zaak.

De jongens van Dalfsen waren vooral groter in lengte, voetballend werden ze behoorlijk afgetroefd door de kleintjes van MASV.

Hoogtepunten van de middag waren de Nederlandstalige zangers in de kantine. Ik ben zelf na 10 glaasjes bier toch maar naar huis gegaan.

Goed besluit vond ik zelf!!
(y)

10?
Je wordt ouder papa!

De berichten in Dalfsen waren het zelfde. Voetballend ging het vandaag niet makkelijk.
Het blijft vechten tegen degradatie.
 

gevegt

Well-known member
Ik hoorde vanavond dat MASV tijdens de winterpauze nieuwe spelers heeft gekocht.
Je speelt 1e klasse en gaat spelers kopen. Wat voor soort club is dat eigenlijk?
 

De Groene Scout

Well-known member
Een tokkie-club uit Arnhem met het nodige geld uit de onderwereld waar je als oud BVO-speler of goede amateur aardig kunt verdienen.
 
Bovenaan