Lijkt me van wel.Niet echt grote namen daar meer zie ik. Maar ze doen het wel erg goed. Gaat daar nog veel geld om?
Oeps hahaVerkeerde topic.
Veenhuizen en Vitesse'63 spelen in 3D zaterdag District Noord.
En Onze Club wordt gemaakt en uitgezonden door RTV Drenthe.
De scooterrijder was kwaad omdat zijn paarden overstuur waren geworden door het vuurwerk.
Niet echt grote namen daar meer zie ik. Maar ze doen het wel erg goed. Gaat daar nog veel geld om?
En hier doet hij zich voor alsof hij een net burgermannetje is.Eef is ook volkszanger, en schiet als het nodig is met een pistool....
Ik zou dus maar een beetje op je woorden letten.En hier doet hij zich voor alsof hij een net burgermannetje is.
Ja, daar ben ik nu ook wel achter.Ik zou dus maar een beetje op je woorden letten.
Dank u wel Heer Kip!alsof ik bejaarden met een pistool ga bedreigen, dan zeg ik gewoon dat je voor straf een week geen schone luier krijgt.
Nogmaals dank u wel, hopelijk begrijpt dat ik licht dement ben en alleen maar grapjes maak.Graag gedaan
Met een pistool schieten is nog tot daaraan toe. Maar dat deel volkszanger, dat is pas echt erg. Schiet dan maar gewoon direct denk ik dan.alsof ik bejaarden met een pistool ga bedreigen, dan zeg ik gewoon dat je voor straf een week geen schone luier krijgt.
Achteraf ben ik U duizendmaal dankbaar voor Uw begrip voor mijn domheid.Dat begrijp ik al 15 jaar
Je kunt ook te ver gaan om mijn naam expres verkeerd neer te plempen.Dat vind ik dan weer te makkelijk voor gevecht
Eef is ook volkszanger, en schiet als het nodig is met een pistool....