District Oost

Bonehead

Well-known member
De uitblinker bij Hellendoorn?

ik ben straks dan benieuwd in Bruchterveld.

Nee dat vind ik niet. Ik vind Ruben Hendriks de beste speler uit deze klasse. Maar het zegt genoeg over Hellendoorn dat ze wederom falen. Net als tijdens Helders Fees. Dan laten ze ook altijd punten liggen. Ik vind ON de beste ploeg hebben, alhoewel De Zweef tegen ons niet compleet waren. Dat waren wij ook niet en daarom heb ik niet zo goed beeld. Gisteren doelpuntloos gelijk tegen Aadorp waar ons een glaszuiver doelpunt door de neus werd geboord. Ik gun geen enkele club degradatie, maar zeker ASV niet.
 
Wat is Helders Fees?

Als de nummering van het programma van Bruchterveld klopt dan was Harm Olthof de beste speler aan de kant van Hellendoorn. Was in ieder geval de aanvoerder. Die voetbalt zo makkelijk.

Als ik de 14e een wedstrijd pak wordt het waarschijnlijk SVVN - De Zweef. Even kijken of dat gaat lukken.
 

Bonehead

Well-known member
Helders Fees is een feestweek dat normaal gesproken de laatste week van de bouwvak wordt gehouden. Nu dus in oktober. Gevolg: Gelijke spelen tegen AJc en VV Mariënberg. wedstrijden die in maart simpel werden gewonnen.

Ruben Hendriks speelde tegen ons met nummer 10 en was aanvoerder. Centrale middenvelder die de lijnen uitzet. Als je hem kunt uitschakelen haal je de angel uit het spel van Hellendoorn.

Ik zet mijn geld toch op ON. Buiten de uitwedstrijd tegen Hellendoorn die beide hebben speelt De Zweef ook nog twee derby's in een week tijd. Daar zou De Zweef best wel eens puntverlies in kunnen lijden.
 
Gisteren de wedstrijd sv Enter tegen Nieuw-Heeten bezocht. sv Enter staat 2e met 3 punten achterstand koploper, maar met een wedstrijd minder gespeeld.

ik was hier met een goede vriend en vlak voor de wedstrijd begon zei ik: Enter heeft dit seizoen al 90x gescoord, dus wij gaan vanavond een 0-0 zien.

Hier bleef het dus ook bij. Eerste helft was dramatisch, maar de 2e helft speelde Enter een stuk beter en kreeg het een paar goede kansen. Maar Nieuw Heeten had gisteren echt een uitstekende keeper.

De trainer van sv Enter, Gerard Bos, was mooi vermaak.
 

noordooster

Well-known member

vv Losser za3 werd gisteren kampioen, maar bij een rondrit door het dorp ging het flink mis.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tja, keek er van op. Een nette club als Losser die het nog toestaat dat we met gammele karretjes met dronken dropjes erop door het dorp rijden. Had niet verwacht dat ze dit nog toestaan. Is bij vele clubs / besturen vaak onderwerp van discussie. Het is zo leuk, maar o zo onveilig.
 

Jacco

Well-known member
Merkwaardige uitslag in de zaterdag 2e klasse: Quick'20 (koploper) - Be Quick'28 (nr 3) 11-1.
Quick'20 is daarmee kampioen.
Tijd voor een niveautje hoger.
 

de waan

Well-known member
Tja, keek er van op. Een nette club als Losser die het nog toestaat dat we met gammele karretjes met dronken dropjes erop door het dorp rijden. Had niet verwacht dat ze dit nog toestaan. Is bij vele clubs / besturen vaak onderwerp van discussie. Het is zo leuk, maar o zo onveilig.

Toch nog een huldiging!
 

de waan

Well-known member
Merkwaardige uitslag in de zaterdag 2e klasse: Quick'20 (koploper) - Be Quick'28 (nr 3) 11-1.
Quick'20 is daarmee kampioen.
Tijd voor een niveautje hoger.

Gefeliciteerd!

Onbegrijpelijk trouwens dat ze het zichzelf nog zo lastig hebben gemaakt, door een matige periode.
 

de waan

Well-known member
Vandaag voor de courant naar de kampioenswedstrijd van ON (de Almelose variant). Dat werd nooit spannend. Al binnen 4 minuten 0-1 En ook daarna waren ze heer en meester. De uiteindelijke 2-7 eindstand was nog een vrij magere afspiegeling. Uitstekende ploeg, als ze niet helemaal worden leeggeroofd gaan ze prima meedoen in de 2e klasse.

Ambiance was wel kampioenswedstrijd onwaardig. Om voor mij onverklaarbare redenen gespeeld op een bijveld bij Wilhelminaschool met allemaal pupillengoaltjes langs de lijn. En ON had schat ik amper 50 man mee. Zelfs geen busje vol jeugd of zo dus. Vreemd voor zo'n grote club.
 
Van een trouwe supporter hoor ik dat het 1e van ON weinig publiek trekt.

Absoluut bijzonder voor zo een grote club. Daarbij speelt het 1e ook attractief voetbal.
 
Bovenaan