District Oost

De Groene Scout

Well-known member
Ik geloof dat Bon Boys de P/D wedstrijd niet heeft gewonnen. Lijkt mij prima voor het Haaksbergse voetbal. Enige afstand lijkt mij wel handig op dit moment.
 

de waan

Well-known member
Ik was vandaag op een wel heel bijzonder sportparkje, van EDS in het fraaie Ellecom. Een veld gelegen tussen de landhuizen en klassieke boerderijen.

EDS haalde de nacompetitie, terwijl het maar 9 (!) punten haalde in de competitie. Elistha (8 punten) dat stopt op zondag deed het nog net iets slechter. Maar ze wonnen wel met 4-1 van Alexandria, dat de indruk welke het klusje wel even te klaren. Niet dus.

694
 

De Groene Scout

Well-known member
In Oost gaat de finale voor een plekje in de 2e klasse tussen NEO (nu nog 2e klasse) en Suryoye (nu nog 3e klasse).
Kan nog een aardige confrontatie worden.
 

de waan

Well-known member
Dan had ik de goede plek voor me dus. Vroeger jaarlijks naar Rheden op vakantie geweest, de naam Ellecom deed daardoor een belletje rinkelen. Mooi sportpark zo te zien!

Zeker, heel bijzonder. Lekker klein ook, ??n veld.

Voor jouw begrip: EDS staat voor Ellecom De Steeg.
 

Susa

New member
En het voetbalniveau in Arnhem wordt er maar niet beter op.

ESA en SML gedegradeerd uit de 2e klasse terwijl de rest strandde in de nacompetitie. Een hele rits 3e klassers komend jaar.
 

Susa

New member
Dat is al tientallen jaren zo toch?

Zou best kunnen..

Presikhaaf en Later AFC Arnhem weliswaar was klassen hoger maar goed. Tegenwoordig worden talenten weggekocht door Duno Doorwerth.

Mijn eigen club VDZ heeft tegenwoordig een bijzonder jong en best talentvol 1e elftal dat komend seizoen bij elkaar blijft en ook speelt er veel talent in de jeugd. Dat zou zich de komende jaren moeten uitbetalen is de algemene verwachting.
 
In Oost gaat de finale voor een plekje in de 2e klasse tussen NEO (nu nog 2e klasse) en Suryoye (nu nog 3e klasse).
Kan nog een aardige confrontatie worden.

Neo speelt ook 3e klasse. Zaten bij elkaar in de competitie. Suryoye eindigde als 2e en NEO als 3e. NEO gaat zondag dus op bezoek bij Suryoyo. Dit is al de 3e uit wedstrijd in de nacompetitie voor NEO.
 

De Groene Scout

Well-known member
En dan gaat de stekker eruit voor het 1e elftal van SC Enschede. De derde klasser kan niet voldoende spelers op de been krijgen om een behoorlijk team op de been t krijgen.
De huidige spelers hebben dit gisteren te horen gekregen en is aangeraden over te stappen naar de zaterdag-tak of nog snel even over te stappen naar een andere club. Lekker op tijd ook.

Ik had deze niet aan zien komen; de fusiegesprekken met de buurtverenigingen wilden ze immers niet aangaan (voelden ze zich te groot voor). En zo is er elk jaar wel weer wat gezeur in Enschede; dat kan ook niet anders met meer dan 25 clubs. Breng dat nu eens terug naar pak hem beet 15 (met max 2 per wijk)
 
Bovenaan