District Oost

de waan

Well-known member
Ja, een strafschop is natuurlijk een ge?igend moment, maar in dit geval was het een corner. Dat leidt natuurlijk in 99 van de 100 gevallen niet tot een doelpunt. Ik ben er nog niet uit of het Fingerspitsengef?hl was of gewoon mazzel. Want ik sta inderdaad zeker niet de halve wedstrijd te filmen.
 

De Groene Scout

Well-known member
In de kelder in Oost is er afgelopen zondag weer een potje uit de hand gelopen.
Bij Phenix - SVV besloot de scheids enkele minuten voor tijd de wedstrijd af te fluiten bij een 0-6 stand voor SVV.
Toen brak er een vechtpartij uit. Scheids ging douchen en stapte daarna direct in de auto en deed er verder weinig mee. Beide clubs besloten om het geweld ook maar in de doofpot te stoppen. Moesten wel 3 spelers van SVV in het ziekenhuis behandeld worden, maar ook die wilden geen aangifte doen van mishandeling.

Na enkele dagen en enkele personen die de zwijgplicht doorbraken komt er nu toch een onderzoek naar het gedrag en de intimidatie van de kant van Phenix. KNVB heeft het opgepakt en de komende 2 weken wordt er onderzoek verricht en komen beide clubs niet in actie. Kon nog wel eens een heel vervelend staartje krijgen voor Phenix.
 

Susa

New member
Susa heeft vanmiddag tegen Wodanseck gevoetbald.

Het sportpark in Wolfheze was verder helemaal uitgestorven dus je vraagt je af waar zo'n clubje van bestaat.

Tijdens de wedstrijd soms ook het gevoel dat er zo een handgranaat of zo uit W.O.2 uit de grond kan komen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag direct nog mar een potje gestaakt in de kelder in Oost. Dit keer Heracles - TVV.
Volgens mij zat TVV nog in een proeftijd.
 

bqandy

Well-known member
Mijn tweede jeugdcluppie ABS verliest in 4G voor het eerst. 0-1 tegen Broekland.
Maar wel een competitie waar wij als B junioren toen van zouden watertanden. Tegen Holten en Markelo en ook Lettele. Maar ja wij zaten als club uit Overijssel toch bij de Gelderse Voetbalbond en Holten en Markelo bij de Twentse bond. Maar we zaten bijna allemaal bij elkaar op school in Holten. Een oefenpot tussen ABS B1 en Markelo B1 was daarom bijna belangrijker dan de competitie. Wij wonnen in een sportief potje met 1-0 tegen de verhouding in. Daar is nog lang over nagepraat in de 3e (met cola) en later 4e helft op school. We wilden het nog een keer over doen aan het einde van de competitie, maar daar is het niet van gekomen.
 
Inmiddels een aantal speelrondes alweer onderweg.

In de 1e klasse zien we dat beide Hengelose clubs het lastig hebben. HVV Tubantia raakte onlangs ook 3 spelers kwijt die er mee stoppen per direct. BWO heeft het ook lastig met nog maar 1 punt uit 6 wedstrijden.
Longa'30 staat bovenaan en lijkt me ook wel de titelkandidaat in 1E.

2e klasse staat Barbaros bovenaan. Die gaan maar door met goed presteren. Na een kampioenschap in de 4e klasse, vorig jaar in de 3e klasse, dit seizoen in de 2e klasse kampioen?

In de 3e klasse lijkt er geen maat te staan op SP.Glanerbrug. Na 2 kampioenschappen lijkt de 3e er ook aan te komen. 6 gespeeld 18 punten!
 

De Groene Scout

Well-known member
In de kelder in Oost heeft trainer Bert van Losser (tevens commentator bij RTV Oost en FOX-sport) ervoor gekozen om er per direct mee te stoppen bij VV Haaksbergen.
Uitleg ontbreekt nog, maar het niet aanwezig zijn van een prestatiecultuur alsmede drukke werkzaamheden zouden de oorzaak zijn.
 

germania

Active member
In de kelder in Oost heeft trainer Bert van Losser (tevens commentator bij RTV Oost en FOX-sport) ervoor gekozen om er per direct mee te stoppen bij VV Haaksbergen.
Uitleg ontbreekt nog, maar het niet aanwezig zijn van een prestatiecultuur alsmede drukke werkzaamheden zouden de oorzaak zijn.

Je weet toch wel voor het seizoen of er een prestatiecultuur is of niet:devil:
 
Bovenaan