District Oost

De Groene Scout

Well-known member
TVC'28 is na een jaartje 2e klasse weer terug in de 1e klasse.
Dat is knap, prima club met prima (jeugd) beleid.

In 3A is het nog niet beslist. Nummer 2 Suryoye won vandaag met 0-2 uit bij koploper Barbaros.
Barbaros blijft koploper, mar nu nog maar 2 puntjes voor. Volgende week het laatste duel.
Onderin is KVV Losser nog altijd niet helemaal veilig. Ze verloren van Avanti, maar directe concurrent voor de P/D plek Oldenzaal verloor ook.

de waan

Well-known member
Pff, gewoon geen wedstrijd meer gewonnen sindsdien dus. Dat is pas 'titelstress'. Al heb ik me wel laten vertellen dat Sportclub Brummen-uit een wedstrijd is die je sowieso niet makkelijk wint. Hebben een razendsnelle en makkelijk scorende spits, al weet ik niet of hij elke week meespeelt.

Valt wel mee, het is geen Lars Bosscha zeg maar.

De vrij krappe selectie heeft Beekbergen opgebroken. Veel blessures. Dat vreesden ze een beetje toen ik er voor het laatst was en ze nog een oceaan aan voorsprong hadden.

de waan

Well-known member
In 1E kan Stevo zomaar de nacompetitie halen als ze de laatste wedstrijd winnen van NEC. En alle Twentse en Achterhoekse clubs veilig. Wordt dus weer een leuke competitie volgend jaar.

de waan

Well-known member
Ik heb geen idee, ik heb Brummen niet zien spelen dit seizoen en Joshua Akoy ken ik niet.

EDIT: 13 keer gescoord als de cijfertjes van VoetbalNederland kloppen.

Unregistere

Well-known member
Kijk aan, hij doet dus kennelijk nog wel mee. Wist ik niet zeker, tegenwoordig ook druk met zijn loopbaan als zaakwaarnemer. 13 goals is best okee! :duim:

de waan

Well-known member
m.rtvoost.nl/sport/voetbal/292203/barbaros-moet-champagne-nog-week-in-de-koelkast-laten-na-nederlaag-tegen-concurrent?mcats=1

De Groene Scout

Well-known member
Volgens mij neemt de stress toe bij Barbaros na de nederlaag afgelopen week tegen Suryoye.
De spits die rood kreeg is met ruzie uit de selectie gezet een paar dagen voor het mogelijke kampioenschap.
De tegenstander van Barbaros (De Tukkers) heeft al aangegeven vol gas te gaan en het Suryoye ook wel te gunnen (trainer van De Tukkers was enkele jaren werkzaam bij Suryoye).
Het is dus nog zeker niet beslist in 3A.

de waan

Well-known member
Volgens mij is het andersom, Walter Weghorst zat bij De Tukkers. De die kunnen zelf nog de periode winnen dacht ik.

De Groene Scout

Well-known member
SVZW heeft het dan eindelijk voor elkaar. Na vele jaren kopen, kopen en kopen en niets presteren nu dan eindelijk het stapje naar de zaterdag hoofdklasse gemaakt.

de waan

Well-known member
Mwoah. Niet iedere eersteklasser haalt spelers van het kaliber Basut, Kamperman Leferink en Sahbaz binnen.

Bovenaan