District Oost

G

Gast

Guest
Smudde was in het seizoen 2015-2016 de tweede assistent van Loohuis bij Losser. Het jaar erop 2e elftaltrainer en jeugdtrainer. Ben benieuwd wat hij bij Berghuizen kan brengen. Zijn impact bij Losser was beperkter dan hij zelf doet voorkomen.

Ik vraag me dat af. Als ik zo de werkzaamheden van hem zie, lijkt me dat vrij ruim. Ben van mening dat hij weldegelijk iets te weeg brengt bij FC Berghuizen. Helemaal als hij nog een paar kennissen uit zijn kring meeneemt.

@degroenescout je zat aardig dichtbij de uitslagen!!
 

Abubakari

Well-known member
Abubakari zei:
NEO kan niet van SC Enschede winnen maar er ook niet van verliezen, ik gok ook op een gelijkspel. Ik denk 2-2.

LSV wint wel van Berghuizen. Kunnen ze 11 Steve Berghuizen hebben, LSV wint gewoon. 3-1 ofzo.

Het veld van Phenix is twee keer nix, die zal wel afgelast worden.

Leer mij District Oost kennen.:rumcolaa:
 

de waan

Well-known member
Hij is te mooi om het niet ook hier even te delen. Dieze West, vorig seizoen nog spelend in de zondaghoofdklasse, nu ploeterend in de marge van de 4e klasse op zaterdag. Wel met een gewichtige selectie.

DWQUJCVW0AECB1t.jpg
 

Mommiej

Well-known member
Daar was vorig seizoen al niks meer over, nu nog minder. strijden lekker samen met sportparkgenoot Storica om de laatste plek in 4e klasse. Je ziet toch vaker bij clubs van die achtergrond dat het alles of helemaal niks (ook qua opdagen).
 

de waan

Well-known member
Dieze West is in feite toch gewoon altijd een vijfdeklasser geweest, die dankzij heel veel geld veel te hoog kwamen te spelen?
 

de waan

Well-known member
Altijd aardig om te kijken wat de koppenmakers hebben bedacht bij de stukjes die je maakt. Deze vond ik wel erg geslaagd.

DWaL1nTXkAAeDdh.jpg:large
 

Abubakari

Well-known member
Hij is te mooi om het niet ook hier even te delen. Dieze West, vorig seizoen nog spelend in de zondaghoofdklasse, nu ploeterend in de marge van de 4e klasse op zaterdag. Wel met een gewichtige selectie.

DWQUJCVW0AECB1t.jpg

Zou de tweelingbroer van Freddy de Grooth kunnen zijn. Alleen is die zijn gewicht nog steeds in goud waard.
 

Unregistere

Well-known member
Haha, ik zag hem ook al op Twitter. Een zeer mooie inderdaad. Foto van de week, samen met die van die hond die bij SVZW stond te kijken. :duim:
 

de waan

Well-known member
Ja, dat was ook een heel fraaie. En ongeveer 4.386 mensen die dezelfde voorspelbare reactie gaven.
 
G

Gast

Guest
Dit weekend weer genoeg te doen op de velden, maar de vraag is voor hoelang.

Blijft een rare gang van zaken dat clubs als Sportclub Overdinkel en DES de wedstrijden er nu al uit hebben gegooid.
Wie weet valt het weer volledig mee.

Vind de reactie van de trainer van sv Almelo zeer terecht. Er is geen pijl te trekken op het verloop van deze competitie, pure vervalsing.
 

De Groene Scout

Well-known member
Klopt, die 4e klasse is helemaal scheef getrokken. RSC heeft nog maar 7 potjes gespeeld. Die spelen gewoon nooit thuis vanwege een slecht veld.
Meeste clubs staan op 11 of 12 wedstrijden; Overdinkel heeft 9 duels gespeeld, maar die zijn zondag ook al weer vrij. Ook wel logisch op hun slechte natuurgrasveld.
KNVB doet er niets mee en laat ze zelfs niet voetballen op een ander complex (iets wat RSC zelf best wel wil)

Een heeeeeele lange winterstop lijkt gewoon het beste; half maart pas weer denken aan voetballen.
 

de waan

Well-known member
En gewoon weer begin september beginnen met de competitie. De bekerpotjes kunnen doordeweeks ook wel.
 

Bonehead

Well-known member
Dit weekend weer genoeg te doen op de velden, maar de vraag is voor hoelang.

Blijft een rare gang van zaken dat clubs als Sportclub Overdinkel en DES de wedstrijden er nu al uit hebben gegooid.
Wie weet valt het weer volledig mee.

Vind de reactie van de trainer van sv Almelo zeer terecht. Er is geen pijl te trekken op het verloop van deze competitie, pure vervalsing.

Ik kreeg vrijdag om 07:30 uur een mailtje van de gemeente dat het niet doorging. Die zullen ze ook bij DES hebben gehad. Ook daar hebben ze geen kunstgras. Bij SV Almelo hebben ze dat wel (wordt door sommigen competitievervalsing genoemd). Het heeft hier de hele week 's nachts gevroren terwijl de temperatuur overdag niet of nauwelijks boven nul uit kwam. De velden waren keihard en het was op vrijdag wel duidelijk dat dit zaterdag ook het geval zal zijn. Wat is dan de oplossing? Overal maar kunstgras neer laten leggen? En wie gaat dat betalen? De gemeente Hellendoorn is dat hier in ieder geval niet van plan. Die leggen steeds meer financi?le druk op de voetbalclubs die dat weer genoodzaakt zijn door te berekenen aan de leden. Dat terwijl de clubs proberen het laagdrempelig te houden.

Als de weersverwachting uitkomt (en daar heeft het alle schijn van) dan wordt er volgend weekend ook niet gevoetbald in Nijverdal. Het is natuurlijk erg zuur dat juist nu de competitie later begint de velden in februari niet bespeelbaar waren terwijl dat voorgaande jaar bijna niet het geval is geweest.

Iets anders. Een raar verhaal bij ON -> https://www.tubantia.nl/almelo/pani...-na-arrestatie-speler-eerste-elftal~a742a6ac/

Ze wisten het wel maar deden er laconiek over. Vreemde zaak.
 

De Groene Scout

Well-known member
KNVB trekt zich de kritiek blijkbaar en heeft zojuist voor komend weekend al het amateurvoetbal er al uitgegooid in Noord en Oost.
Overige districten eerst alleen de B-categorie.
 

Susa

New member
Zo Boy van de Beek maakt er 3 tegen Achiilles 29, lekker dan als Achilles zijnde!!

En in de 1e klasse wint FC Winterswijk ook van Longa 30 na vorige week ook al RKZVC te hebben verslagen. Knap werk met al die jonkies!! Lenn Redeker is de laatste weken in topvorm en speelt zich behoorlijk in de kijker op deze manier!!
 
In vele klassen zijn de nodige duels nog niet eens vastgelegd. Bijvoorbeeld in 4A moeten Overdinkel en HVV Hengelo nog duels inhalen, die zijn nog niet ingepland. Ook de algehele aflasting van vorig weekend is nog niet gepland. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.. Voor je het weet zit je al in april en dan?
 
Bovenaan