Unregistere
Well-known member
Kijk, toch weer wat geleerd zo op de zondagmiddag!
Voetbaloostkenner, wat zijn dat eigenlijk voor clubs, Barbaros en Suryoyo ?
Scheidsrechter bespuugd en belaagd bij SVV'91 - Heracles
ENSCHEDE - De wedstrijd in de vijfde klasse A tussen SVV'91 en Heracles is woensdagavond na 85 minuten spelen gestaakt wegens wanordelijkheden. De emoties liepen hoog op toen scheidsrechter Johnny Baars de 4-3 van SVV’91 niet goedkeurde vanwege buitenspel.
,,Heracles scoorde na de rust twee keer uit een buitenspelpositie, maar toen liet hij onze grensrechter staan", sprak bestuurslid Soeniel Biharie van SVV’91. ,,De frustraties liepen natuurlijk op na die afgekeurde goal. De spelers gingen verhaal halen bij de scheidsrechter en toen staakte hij de wedstrijd.’’
Bespuugd
Volgens de visie van Heracles is dat niet het hele verhaal. Doelpuntenmaker Ibrahim Kabadayi schijnt op de scheidsrechter te zijn afgestormd en hem meerdere keren geduwd en in het gezicht gespuugd te hebben. De scheidsrechter moest daarna naar de kleedkamer en later naar de auto begeleid worden. ,,Echt schandelijk wat er gebeurd is. We keken onze ogen uit’’, sprak trainer Randolph de Fretes van Heracles. ,,Ik kan me voorstellen dat de frustraties opliepen, maar daarvoor had die grensrechter van hen al 35 keer verkeerd gevlagd.’’
Afgelopen zondag kwam Heracles ook al in het nieuws. Toen kwam tegenstander TVV niet opdagen. Inmiddels heeft die club een boete en drie punten in mindering gekregen. Of de resterende minuten van SVV - Heracles worden uitgespeeld, is nog niet bekend.
Scheidsrechter Baars was vanavond niet bereikbaar voor commentaar.
DUNO gaat al wel naar de hoofdklasse las ik gisteren. Daar staan aardig exprofs onder contract zag ik.
DUNO gaat al wel naar de hoofdklasse las ik gisteren. Daar staan aardig exprofs onder contract zag ik.
Ziet er lekker druk uit bij RKZVC trouwens, mooi! Denk dat die 4.000 het hoogste toeschouwersaantal van alle amateurduels van dit weekeinde zal worden.
Kleine correctie: de wedstrijd werd gespeeld bij Longa'30.
Sportlust Glanerbrug is als promovendus weer kampioen geworden. Volgend seizoen dus derde klas. Zullen ze VV Glanerbrug achter na gaan?