District Oost

Susa

New member
Zo Boy van de Beek maakt er 3 tegen Achiilles 29, lekker dan als Achilles zijnde!!

En in de 1e klasse wint FC Winterswijk ook van Longa 30 na vorige week ook al RKZVC te hebben verslagen. Knap werk met al die jonkies!! Lenn Redeker is de laatste weken in topvorm en speelt zich behoorlijk in de kijker op deze manier!!

In vele klassen zijn de nodige duels nog niet eens vastgelegd. Bijvoorbeeld in 4A moeten Overdinkel en HVV Hengelo nog duels inhalen, die zijn nog niet ingepland. Ook de algehele aflasting van vorig weekend is nog niet gepland. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.. Voor je het weet zit je al in april en dan?

BWO won afgelopen weekend weer, doet het toch erg knap in de 1e klasse met weinig spelers van buitenaf en de jongens die hogerop zijn gegaan naar o.a. HSC en Quick'20.

Achilles'12 liet weer 2 punten liggen in de 2e klasse. En in de 3e klasse blijven Barbaros en Suryoyo maar winnen. Gaat nog erg spannend worden die onderlinge wedstrijd voor het kampioenschap.

De Groene Scout

Well-known member
Ik denk dat ze niet zo gelukkig zullen zijn met deze omschrijving.

Haha, dat klopt. Voor boertjes (zoals ik) is het erg lastig om dat onderscheid te maken tussen Syrisch, Aramees, Orthodox, Turks etc.
Ik heb er overigens geen kwaad woord over hoor. Club timmert prima aan de weg en pakt ook de jeugdopleiding steeds serieuzer aan.

de waan

Well-known member
Ik dacht voornamelijk Syrische christenen met een zwaar Twents accent.

Assysrisch heet dat dan weer volgens mij. En dat is dan weer wat anders dan Syri?. Ik snap er ook niet al te veel van.

Inderdaad met een Twents accent en "Hollandse" bijbelse voornamen.

Unregistere

Well-known member
Ah ja, inderdaad. Staat me iets van bij dat er een Zweedse speler in de eredivisie was, die ook Aramee?r was en daar over vertelde in een interview in VI. Kan wel kloppen, want zo te zien leven er in Zweden heel veel.

En volgens mij is ook voormalig Katwijk-keeper Atam Koroglu een Aramee?r. En de gebroeders David en Gouriye ook dacht ik.

de waan

Well-known member
Ja, volgens mij begon deze hele antropologische reis met Sargon Gouriye.

Ben nu wel heel hard aan het denken wie die Zweedse speler nou ook alweer was. Die speelde ook bij Twente toch?

EDIT: Sharbel Touma.

Bovenaan