Haha, kennis gemaakt met de Boeskool-arrogantie. Da's niet alleen met voetbal hoor, de tennis, de carnaval, het zomerfeest. Alles is daar het beste van het beste. Ze noemen zichzelf natuurlijk niet voor niets het Maastricht van het Oosten.
Toch moet je wel respect hebben voor lui die een club met 1900 leden draaiende weten te houden, dat vind ik dan wel weer knap. En over het betalen van spelers: ze betalen geen bedragen die we met name in het topzaterdagvoetbal tegenkomen. Een spelers van Rens van Benthem is er echt een heel stuk op vooruit gegaan van Quick naar HHC.
Maar het "kijk eens naar ons, wij zijn toch zo goed en zo moreel goed bezig" daar krijg je wel jeuk van ja !
Een zus van mij woont in Oldenzaal (import) en gedraagt zich ook al zo. Ze denken dat ze in Oldenzaal in alles beter zijn terwijl ik dat praktijk nog wel mee vind vallen. Ach, het is weer wat anders dan Hengeler weend.
Maastricht van het Oosten, daar had ik nog nooit van gehoord. Wel van Ajax van het oosten en dat dateert al van de tijd dat er vier Twentse clubs een leuk woordje meespraken in de hoofdklasse en ik regelmatig bij HSC'21 kwam.
Ze hebben bij Quick'20 mensen in dienst om de zaak draaiende te houden. Ze vertelden mij dat de secretaris voor 20 uur op de loonlijst staat. Maar goed: hun mogen blij zijn met hun 1900 leden. Ik ben blij dat mijn club niet zoveel leden heeft. Ik zou daar niet gelukkig van worden en het overzicht kwijt raken. Ik kan de 600 leden nog net uit elkaar houden.
Dat Van Benthem er financieel vooruit is gegaan zal allemaal wel. Maar het is gek dat voetballers van de tweede naar eerste divisie niet louter om financi?le redenen gaan terwijl dat kennelijk wel geldt als je van de derde naar de tweede divisie gaat. Ik ga hier verder geen zaterdag/zondag discussie van maken. Ik negeer niet voor niets het Piramidetopic waar alleen meningen gespuwd worden en er niet naar anderen geluisterd wordt wat zij te vertellen hebben. Zeer vermoeiend en zonde van mij tijd.
Het zal allemaal best wel dat ze maximaal ?1500,- verdienen bij Quick. Er zijn natuurlijk zat andere manieren om voetballers over te halen bij hun club te voetballen behalve die ?1500,- en ja dat kan best financieel zijn.