Twee potjes vanmiddag, de eerste niet helemaal want een kwartier na rust ging ik een sportpark verderop kijken.
De eerste was Be Quick 1887 zaterdag tegen de opscheppers van Groen Geel. Roepen elk jaar dat ze kampioen gaan worden, spelen meestal ook wel bovenin maar staan nu na de 2-1 nederlaag bij BQ1887 op plek 10 met 4 uit 4. Via via wel eens gehoord dat ze bij Groen Geel niet zo konden lachen om de persiflage op hun wedstrijdverslag die ik op mijn weblog ooit plaatste, zullen ze ook wel niet blij zijn met mijn wedstrijdverslag van vanmiddag. Tsja, een grote bek moet je wel waar maken jongens.
In de Tweede Klasse J van het zaterdagvoetbal won Gorecht ruim van VVG. Lewenborg verloor en blijft op nul punten staan. In de Derde Klasse C wonnen Helpman en Be Quick 1887, waarmee ze de bovenste pl
www.oogtv.nl
Daarna de topper in 1J, ON tegen HZVV. Daar was HZVV de iets betere, maar een sterke opleving leverde ON een 2-1 zege op.
GRC ging bij Winsum met 5-1 de boot in, Velocitas stond bij rust 2-0 voor maar verloor met 2-3 van Hoogezand.
VVG verloor met 4-0 bij Gorecht, die staan nu bovenaan in de tweede klasse.
Mamio speelde in de derde klasse waar BQ1887 en Groen Geel ook spelen met 1-1 gelijk tegen Lycurgus.
Sluiten we af in Dokkum, daar won VV Dokkum met 3-1 van Veenwouden en buh kwiek wacht in de derde klasse nog steeds op hun eerste zege, nu 2-2 bij Rijperkerk, buh kwiek staat elfde😄
Koploper daar is Zwaagwesteinde, de club die in de beker thuis verdiend van VV Dokkum verloor. Als het zo doorgaat is buh kwiek volgend jaar vierde klasser en Dokkum derde klasser👍