District Noord

noord-ooster

Well-known member
Het was jammer dat hij bij Genemuiden zo'n beroerde blessure opliep en er daardoor langere tijd uit was.
Na een vrij lange revalidatie kwam hij weer terug, maar het oude niveau heeft hij niet meer gehaald.
Toch heeft hij zich bij Genemuiden en later bij HHC weer in de basis geknokt en zijn goaltjes meegepikt.

Van zijn trainersresultaten bij d'Olde Veste '54 en bij Peize was ik niet erg onder de indruk, maar misschien heeft hij bij Drachtster Boys meer succes.

Abubakari

Well-known member
62b728463a07f-CF6BDCCA-EA4B-4568-AEF6-736388AA1FAE.jpeg

Het seizoen afgesloten op de tribune bij Helpman waar de vrouwen van Oranje Nassau en The Knickerbockers de finale van de nacompetitie om promotie naar de topklasse speelden. ON won met 2-1, voor naar schatting 500 m/v publiek. Leuk sfeertje, voor rust een leuke wedstrijd, na rust niet meer. Verdiende zege voor ON maar die hadden mazzel dat de scheids niet al na twee minuten rood gaf aan de keepster die een doorgebroken Knickerbockster onderuit schopte. Anders had de Knickerbockster de bal in het lege doel kunnen schuiven.
Was mijn eerste live vrouwenwedstrijd ooit!

Abubakari

Well-known member
Nou, goed te spreken over de indelingen, zaterdag 1F met de Groninger en Friese clubs (zonder DZOH, Noordscheschut, Heerenveen en SWZ die in de verweggistanklasse 1E zitten, blij dat de Stad Groninger clubs daar niet in zitten) is een mooie competitie, zaterdag 2L een allegaartje van Groningen, Drenthe en Friesland (met BQ1887 én Be Quick Dokkum en Velocitas), zat 2K is volledig Fries. Zondag 1E is ook prima met maar 3 clubs van buiten Gro-Frie-Dre. En de rest van de klasses is allemaal gewoon regio, niet heel verrassend.

bqandy

Well-known member
Nog wat nieuws uit de stad Groningen.
Oosterparkers keert terug met een standaard elftal in de 5e klasse D zaterdag.
Potetos trekt eerste elftal terug en gaat in de reserve 2e klasse spelen.
Ik post vanavond wel het verhaaltje met de beweegredenen.

Bovenaan