Kan dat gezever nou echt nergens achterwege blijven?
Inderdaad, doodmoe van dat gezeik.Kan dat gezever nou echt nergens achterwege blijven?
Het antwoord heb ik je al gegeven en heb je zelf ook al geconcludeerd.Marum is vandaag gepromoveerd naar de eerste klasse.
Met het oog op het zgn weekendvoetbal komend seizoen is het wel van belang of Marum wel of niet wordt gezien als een principiële zaterdagclub.
Ottema speelt volgend jaar geen eerste klasse, hij gaat naar Harkemase Boys.Ondanks het doelpunt van topschutter Ewald Ottema verloor ONS met 2-1.
Wilpster Ottema kan net zo goed weer terug gaan naar zijn oude club Marum, waar hij ook 1e klasse kan spelen.
Is speciaal voor jou een ander topic voor geopend zodat je daar door kan blijven emmeren over zaterdag en zondag, dus gelieve daar je zaterdag en zondag gezever te houden. Sowieso niet nodig om hier toch weer even naar de bekende weg te vragen.het zgn weekendvoetbal principiële zaterdagclub.
Marum is vandaag gepromoveerd naar de eerste klasse.
Met het oog op het zgn weekendvoetbal komend seizoen is het wel van belang of Marum wel of niet wordt gezien als een principiële zaterdagclub.
Persoonlijk vind ik het vooral jammer voor Gorecht 🫤Mooi voor Marum trouwens. 👍
Volgend jaar natuurlijk ook een versterkte degradatie. Ben benieuwd hoe die er uit gaat zien.Ik denk dat er komend seizoen 10 afdelingen zijn met 12 of 13 clubs. Dan moeten er nog meer afvallen. Misschien wordt Noord ook wel in Oost en West opgedeeld.
Ik kom uit op 135 elftallen die komend jaar 1e klasse spelen.Volgend jaar natuurlijk ook een versterkte degradatie. Ben benieuwd hoe die er uit gaat zien.
Als ik het goed heb zijn er volgend seizoen 9 afdelingen met 13 clubs en 1 met 12.Bij nader inzien denk ik dat de KNVB in de poules van 14, drie clubs rechtstreeks laat degraderen en in de poules van 13 slechts twee.
Maar het zou ook maar kunnen dat er vier clubs uitvliegen in een poule van 14 en drie in een poule van 13. Want komend jaar zou de versterkte degradatie nog wat "sterker" zijn.