District Noord

de waan

Well-known member
Appingedam was een echte top amateurclub in de jaren 90 uiteraard.

Zelfs ik ben nog een keer in Daam geweest. Werd een vrije saaie 0-0 trouwens en toen dat hele pokke-end nog weer terug. Maar goed, Marcel Roode dus niet gescoord, dat was al winst.
 

bqandy

Well-known member
Vreemd inderdaad, want ik kan me toch niet voorstellen dat alles overhoop is gegooid omdat NEO erbij kwam.
Je had zelf ergens gezegd dat deze definitieve indeling ook mogelijk kon zijn. Ik denk niet dat het iets met NEO te maken heeft. Ik heb een zwaar vermoeden dat de Friese clubs zich geroerd hebben, omdat ze graag bij elkaar ingedeeld wilden worden. Nou is het Groningse Marum de "klos". Maar dat is bijna Friesland. ;)
 

De Groene Scout

Well-known member
Bij de Bon Boys wordt geklaagd dat ze bij de zondag 2e klasse Noord zijn ingedeeld. Veel ritjes naar Drenthe.
Zondag Oost is vooral 1e of 3e klasse
 

Joost

Well-known member
Als ik het goed zie dan zijn voor het eerst sinds 1993/94 Geel Wit Ameland en SC Terschelling in dezelfde poule ingedeeld!
 

bqandy

Well-known member
Ja, dat klopt. Ik was een dikke maand geleden weer eens op Ameland. Je kunt bij Hollum Terschelling zien liggen. Maar als je dat met regulier vervoer moet doen wordt het een wereldreis. Misschien valt er een boot te regelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
vv Delfstrahuizen (4A) is bij 'de Polder' ingedeeld, die spelen dus een hoop in het buitenland. Alleen Sleat en Oudehaske spelen ook in Friesland. Olympia'28 ligt bijna bij Zwolle

Naamloos.png
 

Sensini

Active member

Abubakari

Well-known member
Sjerreld Sibon lijkt wel rechtstreeks uit Jiskefet te komen met zijn commentaar en anaylse.

Sneu voor Hurdegaryp, had het hen meer gegund.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan