Abubakari
Well-known member
Persoonlijk vind ik het vooral jammer voor Gorecht 🫤Mooi voor Marum trouwens. 👍
Persoonlijk vind ik het vooral jammer voor Gorecht 🫤Mooi voor Marum trouwens. 👍
Volgend jaar natuurlijk ook een versterkte degradatie. Ben benieuwd hoe die er uit gaat zien.Ik denk dat er komend seizoen 10 afdelingen zijn met 12 of 13 clubs. Dan moeten er nog meer afvallen. Misschien wordt Noord ook wel in Oost en West opgedeeld.
Ik kom uit op 135 elftallen die komend jaar 1e klasse spelen.Volgend jaar natuurlijk ook een versterkte degradatie. Ben benieuwd hoe die er uit gaat zien.
Als ik het goed heb zijn er volgend seizoen 9 afdelingen met 13 clubs en 1 met 12.Bij nader inzien denk ik dat de KNVB in de poules van 14, drie clubs rechtstreeks laat degraderen en in de poules van 13 slechts twee.
Maar het zou ook maar kunnen dat er vier clubs uitvliegen in een poule van 14 en drie in een poule van 13. Want komend jaar zou de versterkte degradatie nog wat "sterker" zijn.
Volgens mij was één van de teams de wedstrijd met 10 spelers geëindigd. Voor een strafschoppenserie dienen beide teams met hetzelfde aantal spelers de reeks te beginnen. Van het team dat met 11 spelers eindigde, had er dus eentje niet mee mogen doen.Het bizarre zal wel het aantal pingels zijn (20), maar wat er mis ging is niet te vinden
Dat was ook waar ik direct aan dacht. Heel bijzonder dat de scheidsrechter dit niet wist.Volgens mij was één van de teams de wedstrijd met 10 spelers geëindigd. Voor een strafschoppenserie dienen beide teams met hetzelfde aantal spelers de reeks te beginnen. Van het team dat met 11 spelers eindigde, had er dus eentje niet mee mogen doen.
Dit was bij mijn wedstrijd ook het geval, aangezien Grootegast rood had gekregen tijdens de wedstrijd. Daardoor moest Heeg ook met 10 spelers de strafschoppen beginnen. Hier wees ik de scheidsrechter op, die het zelf niet wist.