Beetje het verhaal van dit jaar ja. Gigantisch weggegeven. Cambuurfan die trainer. Dan krijg je dat.En vanmiddag geven ze een 2-0 voorsprong weg waarna ze na penaltys verliezen en degraderen naar de derde klasse.
Ik was bij Gorecht-Leovardia, eindigde in 4-0. Wat geflatteerd maar wel verdiend.
Ja schande. Ik was nog bij de kampioenswedstrijd.Vergeet je Velocitas nog.
Als ie voor Heerenveen was geweest had ie zijn play off wedstrijd met 4-0 verloren wil je zeggen?Beetje het verhaal van dit jaar ja. Gigantisch weggegeven. Cambuurfan die trainer. Dan krijg je dat.
Het zijn ook dit soort details waardoor Groen Geel nog steeds derdeklasser is. Kwaliteit genoeg met spelers die op hoog amateurniveau hebben gespeeld. Die rode kaart is één ding, maar je hebt ook geen reserve doelman op de bank zitten. Dan ga je...........Groen Geel, de club met de meeste praatjes in Groningen wordt al 8 jaar kampioen in 3C maar verliest vanmiddag thuis met 0-2 van Zuidhorn en blijft dus ondanks dat ze elk jaar kampioen zullen worden wederom steken in 3C. Onze man ter plekke sprak van een oliedomme rode kaart voor de Groen Gele keeper bij 0-0 halverwege de eerste helft.
De trainer van Groen Geel vandaag in het DvhN:Groen Geel, de club met de meeste praatjes in Groningen wordt al 8 jaar kampioen in 3C maar verliest vanmiddag thuis met 0-2 van Zuidhorn en blijft dus ondanks dat ze elk jaar kampioen zullen worden wederom steken in 3C. Onze man ter plekke sprak van een oliedomme rode kaart voor de Groen Gele keeper bij 0-0 halverwege de eerste helft.
Liep je kat over je toetsenbord?Scharnegoutum
Mooi dat de KNVB (assistent) scheidsrechters van niveau aanwijst voor dit soort wedstrijden. Ze zullen er bij Heeg en Grootegast waarschijnlijk wel even aan moeten wennen dat de (club) grensrechter niet bij elke bal naar voren de vlag al omhoog steekt. Ik maakte het nodige getier al mee bij de aanhang van Vitesse'63 in de nacompetitie. Dus wees voorbereid!!!Zaterdag ASR1 bij Heeg - Grootegast, winnaar volgend seizoen actief in de derde klasse.
Even wat anders niveau dan de 2e en 3e divisie die ik gewend ben, maar zeker niet minder leuk! Ben erg benieuwd.
Wedstrijd wordt gespeeld in Scharnegoutum.