Ik heb een aantal keren gelezen, dat terug naar Helpman geen optie is.
Was het dus wel, in die zin dat het schijnbaar bespreekbaar was binnen Helpman. Al zou het prima kunnen dat bepaalde mensen daar een stokje voor gestoken hebben en dat anderen er juist geen probleem mee hadden. Maar dat weet ik verder ook niet. Wat ik wel weet is dat dat hele verhaal rond Tim vd Molen en wat er een jaar of wat geleden gebeurd is bij Helpman wat anders in elkaar zit dan wat er in de media naar buiten is gekomen. En dat er daardoor wel openingen waren begreep ik.
Gewoon tweede kans geven en Helpman speelt over twee jaar eerste klasse.![]()
PKC '83 had in zijn hoofdklasse jaren en ook in het kampioensjaar in de eerste klasse een goed team met prima spelers.
De club kwam 2 punten tekort om te promoveren naar de toen nieuw ingestelde topklasse.
.
Zal wel 2009/10 zijn geweest, toen werden ze negende op twee punten van nummer zes HHC Hardenberg. Als ze zesde waren gewonnen, hadden ze eventueel via de nacompetitie kunnen promoveren. Niet gezegd dat dit was gelukt uiteraard.
Stadspark was in 2K bezig aan een redelijk vlekkeloos seizoen. Tot twee weken terug, toen verloren ze bij GVAV Rap. week later weer verloren, afgelopen weekend weer winst maar vanavond (met nog 1 punt voorsprong) een 1-3 voorsprong weg gegeven bij Oerterp, 4-4. Nu kan GOMOS de koppositie overnemen. 13 mei is het Stadspark-GOMOS.
Zal wel 2009/10 zijn geweest, toen werden ze negende op twee punten van nummer zes HHC Hardenberg. Als ze zesde waren gewonnen, hadden ze eventueel via de nacompetitie kunnen promoveren. Niet gezegd dat dit was gelukt uiteraard.
Leugen ?
Het is in ieder geval niet de eerste keer dat de vervelende stalker SM weer bezig is.
Ze eindigden in de competitie 2 punten achter HHC , dat dat seizoen promoveerde naar de nieuw te vormen topklasse.
Na nog in beslissingswedstrijden te hebben afgerekend met Zwaluwen '30 , maar dat was PKC '83 dan ook wel gelukt.
Ik zal aan mijn eerdere bijdrage voor jou 1 woordje toevoegen:
De club kwam 2 punten tekort om te kunnen promoveren naar de toen nieuw ingestelde topklasse.
Maar ja, er zijn kennelijk van die mierenneukers die alle bijdragen van mij napluizen om te kijken of er ook ergens een woordje ontbreekt of zo.
Lekker grillig in elk geval. Zat Robin Mulder er toen al / nog?
Ja die was er ook bij. Een echt zaalvoetballertje uit Assen. Die heeft twee of drie seizoenen bij PKC gespeeld. Daarna ging hij naar ACV.
Ja, hij had altijd wel aardige anekdotes over PKC. Best een gezellige club, volgens mij.
Nu niet hetzelfde jankverhaal dat je altijd plaatst als een fusieclub met het zaterdagteam stopt?Bij fusieclub sv Haulerwijk stopt men komend seizoen met prestatief voetbal op zondag en gaat men alleen verder op zaterdag.
Het bestuur en de spelers van de zondag 1 , nu nog spelend in de 4e klasse, zagen er weinig heil in om verder te gaan op zondag.
Niemand bij Groninger Boys-Velocitas (1-20) geweest zaterdag?
GRONINGEN – Velocitas 1897 is zaterdag ongeslagen kampioen geworden in de vijfde klasse D. Potetos werd met 13-1 verslagen door doelpunten van Quinn Mekel (9x), Mustafe Ahmed (3x) en Kay Molenhuis.Quinn Mekel bracht hiermee zijn totaal aantal doelpunten in de competitie op 70 met nog twee wedstrijden te gaan.
Was een makkie voor de mannen uit norg