Abubakari
Well-known member
Dat was de weggever. Verder acht uit tien. Wie was de topscorer?
Wat bedoel je?
Dat was de weggever. Verder acht uit tien. Wie was de topscorer?
De oud speler van Potetos die topscorer is. Wie is dat?Wat bedoel je?
Nee, papa won.
tweenul zei:Een stapje lager spelen houdt voor Bolt niet de kelder van het amateurvoetbal in. “Ik ga niet in de derde klasse voetballen.
Geweldig die dug-outs, haha!
Verslaggever GVAV Rapiditas zei:Ondanks een zo nu en dan bedrieglijk aardig schijnend zonnetje was het ijzig koud op Sportpark Zernike. Deze kou werd getrotseerd door 35 toeschouwers waarvan twintig in het uitvak. Aan de entourage binnen en buiten de veredelde bouwkeet die de kantine van Forward is, was sinds ons laatste bezoek twee jaar geleden weinig veranderd. In de bestuurskamer was blijkbaar een fles frisdrank op de vloer geleegd want wie eenmaal binnen was, plakte met zijn schoenen aan de vloer vast en moest moeite doen om weer weg te komen.
In het sportcomplex van de ACLO waren twee kleedkamers voor de teams gereserveerd. GVAV was als eerste naar binnen gaan en had de nog redelijk schone kleedkamer weten te bemachtigen. Hoewel studenten natuurlijk wel wat gewend zijn, was de andere kleedkamer zo verschrikkelijk vies dat het team van Forward terugkwam naar de kantine om zich daar om te kleden. Daar verbleven ze ook in de rust, terwijl de scheidsrechter en GVAV tijdens de rust op het veld bleven.
Raymond Bolt verlaat BQ1887
Ik hoefde niet te kijken wie de stukjesschrijver was, er is er maar ??n die de derde klasse omschrijft als de kelder van het amateurvoetbal. :jerry:
Aan de entourage binnen en buiten de veredelde bouwkeet die de kantine van Forward is, was sinds ons laatste bezoek twee jaar geleden weinig veranderd. In de bestuurskamer was blijkbaar een fles frisdrank op de vloer geleegd want wie eenmaal binnen was, plakte met zijn schoenen aan de vloer vast en moest moeite doen om weer weg te komen.
Bolt zegt “Ik ga niet in de derde klasse voetballen".
De verslaggever leidde dat als volgt in: Een stapje lager spelen houdt voor Bolt niet de kelder van het amateurvoetbal in.
Snob.