District Noord

bqandy

Well-known member
Hoogeveen verliest vanavond in 1F met 1-0 van Bergum.
Daardoor heeft koploper Alcides twee verliespunten minder dan Hoogeveen.
Zondag: Alcides - Hoogeveen. Bij winst van Alcides is de Meppeler derby tegen MSC in de hoofdklasse weer heel dichtbij.
 

Arjen

Member
Meppeler derby is er mogelijk ook een onderdeel van. Ik kijk er in ieder geval naar uit.
Die kan ik nog waarderen maar voor de rest is het een, geldverslindende, draak van een competitie.
- Geen toeschouwers - lange busreizen - Spelers die om, voor mij, volstrekt onbekende redenen ineens meer geld willen.
 

de waan

Well-known member
Ben het met je eens dat de huidige hoofdklassen niet bepaald perfect zijn (hup, weekendvoetbal!), maar komen er naar een wedstrijd tegen Bergum meer mensen kijken dan naar een wedstrijd tegen RKAVV?
 

Arjen

Member
Ben het met je eens dat de huidige hoofdklassen niet bepaald perfect zijn (hup, weekendvoetbal!), maar komen er naar een wedstrijd tegen Bergum meer mensen kijken dan naar een wedstrijd tegen RKAVV?
Er k?men nu in ieder geval nog bezoekers mee. Vanuit Leidschendam etc. verwacht ik niet veel terwijl de kosten wel torenhoog zijn.
 

Arjen

Member
Daarom . Mixen. Krijg je een pracht hoofdklasse.
Ik weet niet of dat oude plan (volgens mij riep Be Quick het jaren geleden al) de oplossing is. Er wordt volgens mij in die discussie te simpel voorbijgegaan aan het feit dat er ook nog door enkele voetballers op zaterdag gewerkt wordt.
 

SanMark.

Well-known member
Ik weet niet of dat oude plan (volgens mij riep Be Quick het jaren geleden al) de oplossing is. Er wordt volgens mij in die discussie te simpel voorbijgegaan aan het feit dat er ook nog door enkele voetballers op zaterdag gewerkt wordt.

Je mag van een hoofdklasser voetballer verwachten dat hij daar een oplossing voor heeft.
 

Arjen

Member
Je mag van een hoofdklasser voetballer verwachten dat hij daar een oplossing voor heeft.
Misschien wel maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat de hoofdklasse sterk gedevalueerd is! 10 jaar geleden was het de absolute top van het amateurvoetbal en nu z?ker niet meer. Het is ook niet voor niets dat, in tegenstelling tot de divisie's, de Hoofdklasse bij het "amateurvoetbal" staat in dit forum.
 

Abubakari

Well-known member
Twee keer naar een topper dit weekend, straks The Knickerbockers-HFC'15, TKB staat tweede op 3 punten met een wedstrijd meer, moeten dus winnen.
Morgen GVAV Rapiditas (tweede) tegen koploper Stadspark. Daar is het verschil groter, 7 punten en Stadspark heeft ook nog twee wedstrijden minder. Maar wel een zwaar programma. Nog 8 wedstrijden waarvan 6 uit, dit is de eerste van 5 uitwedstrijden op rij. Gat met GOMOS is 4 verliespunten, dat is de grootste concurrent.
 

Abubakari

Well-known member
TKB-HFC'15 was in elk geval een ongelooflijk slechte wedstrijd. Dacht al dat ik bij het verkeerde veld stond en dat het TKB 10 was of zo.
Ster van het veld was de scheids. In meerdere opzichten.
5ad2121338aa0-IMG_5850.JPG


VVG as we speak 2-3 voor bij Blauw Wit'34, zou wel te gek zijn mochten ze daar ook weer winnen.
 

Abubakari

Well-known member
VVG wint en VEV'67 verliest (alweer dik, 7-0, 6-1 en nu 5-0 zijn de laatste 3 nederlagen)de laatste plaats is verlaten, inhaalwedstrijd winnen en VVG is Be Quick ook voorbij.
Inmiddels even veel verliespunten als Oranje Nassau die ook aan een drama seizoen bezig zijn. Die gingen voor de titel.
 

Abubakari

Well-known member
Morgen GVAV Rapiditas (tweede) tegen koploper Stadspark. Daar is het verschil groter, 7 punten en Stadspark heeft ook nog twee wedstrijden minder. Maar wel een zwaar programma. Nog 8 wedstrijden waarvan 6 uit, dit is de eerste van 5 uitwedstrijden op rij. Gat met GOMOS is 4 verliespunten, dat is de grootste concurrent.

GVAV Rap wint met 2-1, veel strijd, weinig goed voetbal maar wel een vermakelijke wedstrijd. GOMOS wint wel, dus gat is nu 7 punten/1 verliespunt.

Volgende week weer een topper, in 3A. Koploper Helpman op bezoek bij nummer 2 Groninger Boys. GB verloor vanmiddag, Helpman 11-2 gewonnen, gat is nu 5 punten en Helpman een wedstrijd minder. Kortom, Helpman kan hele goeie zaken doen volgende week.
 
Bovenaan