Leidschendam, Bussum , Delft, Hoorn, Purmerend........ lijkt me geweldig.Dat meen je toch niet ?)
Leidschendam, Bussum , Delft, Hoorn, Purmerend........ lijkt me geweldig.
Het was sterker dan ik. ;-) En volgens mij was het ook gewoon zo.Heb je bewust voor "noordooster" stormen gekozen?
Leidschendam, Bussum , Delft, Hoorn, Purmerend........ lijkt me geweldig.
Die kan ik nog waarderen maar voor de rest is het een, geldverslindende, draak van een competitie.Meppeler derby is er mogelijk ook een onderdeel van. Ik kijk er in ieder geval naar uit.
Er k?men nu in ieder geval nog bezoekers mee. Vanuit Leidschendam etc. verwacht ik niet veel terwijl de kosten wel torenhoog zijn.Ben het met je eens dat de huidige hoofdklassen niet bepaald perfect zijn (hup, weekendvoetbal!), maar komen er naar een wedstrijd tegen Bergum meer mensen kijken dan naar een wedstrijd tegen RKAVV?
Ik weet niet of dat oude plan (volgens mij riep Be Quick het jaren geleden al) de oplossing is. Er wordt volgens mij in die discussie te simpel voorbijgegaan aan het feit dat er ook nog door enkele voetballers op zaterdag gewerkt wordt.Daarom . Mixen. Krijg je een pracht hoofdklasse.
Daarom . Mixen. Krijg je een pracht hoofdklasse.
Niemand kan het er mee oneens zijn volgens mij. Het plan ligt echter al zo'n 30 jaar op de plank maar blijkt niet zo makkelijk uitvoerbaar.Helemaal mee eens .
Ik weet niet of dat oude plan (volgens mij riep Be Quick het jaren geleden al) de oplossing is. Er wordt volgens mij in die discussie te simpel voorbijgegaan aan het feit dat er ook nog door enkele voetballers op zaterdag gewerkt wordt.
Misschien wel maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat de hoofdklasse sterk gedevalueerd is! 10 jaar geleden was het de absolute top van het amateurvoetbal en nu z?ker niet meer. Het is ook niet voor niets dat, in tegenstelling tot de divisie's, de Hoofdklasse bij het "amateurvoetbal" staat in dit forum.Je mag van een hoofdklasser voetballer verwachten dat hij daar een oplossing voor heeft.
Morgen GVAV Rapiditas (tweede) tegen koploper Stadspark. Daar is het verschil groter, 7 punten en Stadspark heeft ook nog twee wedstrijden minder. Maar wel een zwaar programma. Nog 8 wedstrijden waarvan 6 uit, dit is de eerste van 5 uitwedstrijden op rij. Gat met GOMOS is 4 verliespunten, dat is de grootste concurrent.