District Noord

Abubakari

Well-known member
5c5746ee7e1a6-IMG_20190203_145417.jpg

5dd6ce9e9d9c6-image1-1.jpg
Mijn foto's worden gerecycled!

:D

Unregistere

Well-known member
Haha en terecht! :duim:

Ik sluit niet uit dat jij dit seizoen nog een keer viral gaat met een foto, net als John Groeneweg na zijn plaatje van de enorm lange jeugdspeler van Ajax en het enorm kleine ventje van Sparta.

de waan

Well-known member
Dat vind ik wel, ja. Bovendien moeten ze dat ook gewoon doen, ze hebben geluk dat jij geen lul bent die ze voor de rechter sleept.

Unregistere

Well-known member
Ik ken fotografen die leven voor die ene foto die zonder toestemming is gebruikt. Drie seconden in beeld op televisie, bam, cashen!

erka

Well-known member
Ik zou in elk geval toestemming laten vragen voor je foto's. Geld is twee, maar het is toch wel zo netjes dat iemand anders even vraagt of hij iets mag gebruiken wat gewoon van jou is.
Bovendien, het zijn goede foto's, je steekt er tijd in etc.

Abubakari

Well-known member
Als er maar 3 basisspelers vertrekken en je hebt een selectie vol betaald voetbal en topamateur ervaring dan is het ook vrij logisch dat ze gewoon winnen en bovenin mee blijven doen.

Abubakari

Well-known member
5dd98a0713b51-IMG_20191123_193416.jpg

Ik was vanmiddag bij PKC'83 tegen Leeuwarden Zwaluwen. Vier goals in het eerste half uur en daarmee was de koek qua doelpunten op, 2-2.Weer geen winst voor PKC'83 wat nu al 6 wedstrijden op rij niet gewonnen heeft en nog maar 2 clubs onder zich heeft. Een daarvan is VVG, die speelden een degradatieduel bij Broekster Boys en kregen met 5-1 op de broek. Lijkt toch een vrij kansloos seizoen te worden voor VVG. Verliezen niet alleen veel maar ook vaak dik.
ON pakte in de slotfase 3 punten bij Drachtster Boys en mag deze week koploper zijn in 1E. Vrijwel elke week een andere koploper in een competitie met een stuk ok of 6 a 7 titelkandidaten.

Dokkum won ook, 3-0 van Birdaard, Be Quick ook 0-1 bij Zuidhorn. Mamio won uit bij Niekerk met 0-2,grootdte concurrent is stadgenoot Lycurgus, die wonnen met 6-0 van de Heraclieden en hebben 3 punten minder dan Mamio. Over twee weken is het Lycurgus-Mamio.

Na PKC'83 snel naar corpus gefietst voor de laatste 25 minuten van de topper in de 019 competitie, Groningen tegen PSV, Groningen won met 1-0.
Redelijk wat celebs gespot, bij PSV op de bank van Nistelrooy en Ooijer, bij Groningen Peter Hoekstra en langs de kant meende ik Nevland te spotten, met muts, maar geen Nevland muts. Was hem desondanks toch. Veel publiek trouwens ook, meer dan 400 toch wel.
5dd98d05a89bb-IMG_20191123_165301.jpg

Abubakari

Well-known member
5ddaadd13a435-IMG_20191124_145518.jpg

Vanmiddag dik anderhalve wedstrijd gezien in 1E. Eerst naar GRC tegen hekkensluiter GAVC. Dat werd een makje voor GRC. GAVC slaagde er vrij zelden in de bal bij een medespeler te krijgen. Zo bezien duurde het nog lang voor het 1-0 werd. Pas 3 minuten voor. Net voor het uur vielen kort achter elkaar de 2-0 en 3-0 en daarmee was het wel beslist leek mij, bij Stadspark was het rust en nog 0-0, dus leek het mij wel een goed idee om de vast spannender tweede helft van die wedstrijd te gaan kijken en het laatste kwart van GRC-GAVC te laten voor het wat het was. Qua doelpunten maakte het niet uit. GRC-GAVC bleef 3-0 en Stadspark-Gomos 0-0.
5ddaaed906abb-IMG_20191124_154914.jpg

5ddaaf3173d30-IMG_20191124_155056.jpg

Gister van Nistelrooy in levende lijve gezien, vanmiddag alweer een legendarische spits, Martin Drent! Trainer van GOMOS.

In 2L ook een oude bekende qua spits, Marnix Kolder scoorde de 1-1 tegen koploper Helpman. Was ook de uitslag, tegenvaller voor Helpman tegen de club die voorlaatst stond.
Laatste is nog immer Gruno, die verloren vanmiddag, 11-3 deze keer bij Germanicus. Die staan nu tweede op 1 punt van Helpman. Gruno is nog puntloos en kreeg in 9 wedstrijden al 49 tegengoals.

In 3B ook een belabberde voor de Groninger stadsclubs. Nummer 3 Groninger Boys verloor thuis met 2-3 van het tot vanmiddag nog puntloze ZNC en gedeeld koploper Forward verloor met 3-1 van FVV, die staan voorlaatst en verloren hun vorige wedstrijd nog met 12-0.

Abubakari

Well-known member
5de509c4e2545-IMG_20191130_150805.jpg

Zaterdag naar koploper Oranje Nassau tegen Zeerobben geweest, vlotte 1-0,daarna ontliep het elkaar niet veel. Tot tien minuten na rust, rood voor een Zeerob en uit de vrije trap scoorde Rick Wiersma 2-0. Dik 10 minuten later stond het 4-0 en was de wedstrijd gespeeld. Kort voor tijd wrd het nog 4-1.
Medekoploper Pelikaan S verloor.
VVG en PKC'83 verloren ook, 0-4 van Winsum en 3-0 bij Balk en staan nu op de onderste plaatsen.

Dokkum verloor ook, Buh kwiek speelde gelijk, Mamio won en liep twee punten uit op nummer twee Lycurgus, gat is nu 5 punten, volgende week de kraker Lycurgus-Mamio.

In 5D zowaar de eerste nederlaag voor Groninger Boys. 6-2 maar liefst, uit bij Corenos. Freddy scoorde uiteraard de twee GB goals. Daarmee is VVK nu koploper. Die hebben maar 2 verliespunten.

Op zondag niet naar een wedstrijd geweest omdat we 's middags al richting Utrecht gingen voor een avond lang Dweezil Zappa die bijna 3 uur lang het repertoire van zijn vader speelde. Geweldige avond!

Anders was ik naar Forward gegaan, die wonnen met 4-1 van HSC en doordat koploper Peize verloor staat Forward nu weer gedeeld eerste.

In 2L leek Gruno dan eindelijk zijn eerste punten te pakken. Thuis tegen GVAV RAPIDITAS kwam het op 3-0, maar in de laatste 5 minuten werd het van 4-2 nog 4-5...

In 1F won GRC knap bij het sterke VKW met 0-1.GRC doet het uitstekend en staat vijfde.
En dan was er nog de club van gevegt, Dalfsen dus, tegen Stadspark. Die won Stadspark met 2-1.Belangrijke zege in de strijd voor lijfsbehoud.
Volgende week ontmoet ik gevegt, dan is het GRC tegen Dalfsen. Die met de duikbril op is gevegt.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
5dec575f3a3b0-IMG_20191207_143942.jpg

Soms maak je de verkeerde keuze, soms de goeie. Ik liet de draak van een wedstrijd Oranje-Nassau-D'Olde Veste (0-1 nederlaag voor de koploper die nu de koppositie deelt met Blauw Wit Barto '34 en Pelikaan S) schieten en ging naar de topper en stadsderby Lycurgus-Mamio in 4C. Mamio koploper, 5 punten voor op Lycurgus. Mannetje of 100 publiek stond vooral aan de kant waar ik ook stond, met de kont naar de wind. Mamio kwam al vlot op 0-1 maar 10 minuten voor rust scoorde Lycurgus uit een strafschop 1-1.
5dec58df874e7-IMG_20191207_144259.jpg

Na rust nam Mamio weer de leiding maar 10 minuten voor tijd kwam Lycurgus wederom op gelijke hoogte. Mamio ging er toch met de winst vandoor, de derde fout van de keeper leidde in de 88' minuut de 2-3 in. Mamio nu dus 8 punten voor op Lycurgus, DVC Appingedam is nu de nummer twee met 5 punten minder dan Mamio.
5dec58b2e5c2d-IMG_20191207_175803.jpg

VVG leed in 1E bij Pelikaan S (2-1) zijn zevende nederlaag op rij. PKC'83 kwam niet in actie, afgelast.

Dokkum won met 7-2 van WTOC, Buh Kwiek won ook, 2-1 uit bij weetikveel/doeterookniettoe en staat derde.
Verder was er de eerste nederlaag voor BQ1887 zaterdag, sterker nog, het eerste puntverlies. Groen Geel won met 2-3 op de Esserberg.
Groninger Boys speelde niet, afgelast, koploper VVK won met 6-0 en blijft koploper.

Morgen GRC tegen SV Dalfsen, PSV gewonnen, Ajax niet, dus ik verwacht gevegt morgenmiddag wel prominent aanwezig. Eventueel ook nog een staartje Stadspark-SVBO meepikken.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Volgens mij was het ook wel een beetje storm in een glaasje water bij Pelikaan S. De "opgestapte" Fahim Bellghroub scoorde gister bijvoorbeeld de 1-0. En Bulten is volgens mij ook niet weg. En dan nog, een hele hoop ex profs en topamateurs, dan mis je 3 basisspelers ook niet meteen. En aan Bellghroub te zien missen ze ook al geen 3 basisspelers meer.

Abubakari

Well-known member
Noem mij 1 seizoen waarin de trainer van Pelikaan S in het Bulten tijdperk niet opstapte, meestal stappen er per seizoen 2 op. Dus dat is niks bijzonders bij Pelikaan S. En wat ik zeg, Pelikaan S heeft nog immer een hele hoop ex profs en topamateurs in de selectie. En Bulten is ook niet weg.
Er is inderdaad geen club die er bovenuit steekt, dat er geen hoofdklasse waardige club tussen zit ben ik wel met je eens.

Vanmiddag naar GRC-Dalfsen, een heel leger grijsaards uit Dalfsen, maar geen enkele met een duikbril op. Wel 3 punten voor Dalfsen, niks op af te dingen, ze speelden best aardig terwijl GRC een off day had en al vroeg hun topscorer Erwin Alt geblesseerd af zag haken. Het werd 2-4. Ook Stadspark verloor, die kwamen bij 1-1 met tien man te staan en hielden daarna thuis tegen SVBO lang stand maar in het laatste kwart liep SVBO toch nog uit naar 1-4.

Helpman won en staat weer eerste in 2L, mede omdat koploper Germanicus niet in actie kwam, maar ook omdat de nummers 2 en 3 verloren. Gruno verloor voor de elfde keer, 2-4 van Veendan 1894 met 2 goals van Marnix Kolder.

In 3B maakte Forward een 2-0 achterstand goed en gaf Groninger Boys een 2-0 voorsprong weg, ze speelden beide 2-2 (en niet tegen elkaar).
5ded24a15561b-IMG_20191208_145332.jpg

Bovenaan