District Noord

SanMark.

Well-known member
Frikandellen Freddy is meer op zijn plaatst dan het Fenomeen.

Het was ongetwijfeld een zeer goede spits, maar meer dan de helft van zijn doelpunten heeft hij gemaakt op 3de,4de en 5de klasse niveau, en dan meestal ook nog in teams die veruit boven de andere teams uitstaken.

De aantallen die hij heeft gescoord zouden door veel meer goede spitsen uit de hoofdklasse kunnen worden gehaald als ze de behoefte zouden hebben om zich te verlagen tot de 4de en 5de klasse.

de Kok

Member
Bij Drachtster Boys is de trainer Hans vd Ploeg gesneuveld als gevolg van de gebrekkige resultaten. Beetje sneu zo'n beslissing zo vroeg in het seizoen

Abubakari

Well-known member
Drachtster Boys verliest vanmiddag thuis met 1-3 van Balk. Die hadden tot vanmiddag ook nog maar 1 punt.
5dab38bbf3264-IMG_20191019_144732.jpg

VVG had het vanmiddag ook niet. Het leek wel een vijfde klasser die per ongeluk op het verkeerde veld terecht was gekomen. Na 20 minuten stond het 0-3 en toen had SVI ook al een penalty gemist en tegen de onderkant lat gekopt. Het was genant slecht en na de 0-4 in de 38' minuut (uiteindelijk werd het 0-6)ben ik naar Oranje Nassau tegen Noordscheschut gegaan, daar het laatste dikke uur nog gezien. Was ook niet best, maar wel spannend en in blessuretijd werd het nog 1-0 voor ON.
5dab3869f2966-IMG_20191019_165008.jpg

Ook PKC'83 begon slecht, na een dik kwartier 3-0 achter bij koploper Zeerobben, maar speelde nog met 3-3 gelijk.

Dokkum moest tegen het nog puntloze GSVV. Dat ging ook lekker, ook Dokkum stond na 25 minuten al 3-0 achter.
Maar won nog wel! 3-5!
Buh kwiek verloor van Joure, 1-0.

Mamio kreeg zijn eerste tegentreffer, maar won wel, 1-2 bij Middelstum.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Geen schokeffect bij Drachtster Boys dus.

Onderste foto is wel weer mooi, met die twee gevallenen en de scheids die zo te zien fanatiek op zijn fluitje blaast.

Abubakari

Well-known member
Nee, bij Drachtster Boys willen ze naar de hoofdklasse, maar dat moet met een selectie gebeuren die in dat opzicht al 3 jaar faalt. Kun je de trainer wel ontslaan, maar dat gaat niet helpen. Sowieso, wat wil je nou als eerste klasser je trainer na 4 wedstrijden te ontslaan? Palermootje spelen? Hald op, jou dy del, heale soalen.

Abubakari

Well-known member
5dad972d5bd7a-IMG_20191020_140057.jpg

Gistermiddag en avond een feestje, daardoor beperkte het live voetbal zich tot 1 helft. In 2L zag ik het puntloze Gruno binnen een kwartier 0-2 achter komen tegen Rolder Boys. Werd nog 1-6. Doelcijfers Gruno zijn 2-25.

De beide eerste klassers verloren, GRC met 5-4 van SWZ en Stadspark met 2-3 van Heerenveen.
In 2L verspeelde Helpman voor het eerst punten met een 0-3 tegen Valthermond. Ze blijven wel koploper met 1 punt meer dan GVAV Rap. Die speelden 1-1 thuis tegen WKE'16.
In 3B is Forward gedeeld koploper, ze wonnen met 5-1 bij Nieuw Roden. Groninger Boys won ook met 5-1 en heeft 1 punt minder dan Forward. Volgende week de stadsderby annex topper Groninger Boys-Forward. Denk dat ik daar zondag even ga kijken. Dan wordt het een derby weekend want zaterdag ga ik naar PKC'83 tegen Oranje Nassau in 1E.

Abubakari

Well-known member
Ik wilde net vragen, hoe was de muziek. Maar die heb je niet gehoord dus. :p

Daar kom ik qua zaterdag graag even op terug. Bij Oranje Nassau was de vaste speaker afwezig en nam senior member en zeer sympathieke krasse knar Ernst (achternaam weet ik niet) de honneurs op geheel eigen wijze waar. Met in de rust oa Let love rule van Lenny Kravitz en Walk on the Wild side van Lou Reed.
ARE YOU LISTENING STADSPARK!!???!!!

Unregistere

Well-known member
Dat is andere koek ja!

Take a walk on the wild side, tu tudu tudu tutudutu tudu tudu...

Hoor je niet vaak bij het voetbalveld.

Unregistere

Well-known member
Dat doen ze volgens mij inmiddels al niet meer. Toen wij er laatst waren, draaiden ze ook pakweg Duncan Laurence, Davina Michelle en Suzan & Freek.

Over het algemeen is het vrijwel overal hetzelfde, op enkele uitzonderingen na. Een paar jaar geleden draaiden ze bij Leonidas standaard The Notorious B.I.G. en D'Angelo tijdens de warming-up.

Wij hebben nog een tijdje een rubriekje gehad waarin telkens een andere speler drie nummers mocht kiezen, maar dat is gesneuveld omdat de oudere supporters de muziek niet zo mooi vonden. :D En dus hebben we nu weer Kensington en al die ellende...

Unregistere

Well-known member
Zeker. Uiteindelijk deed Broodje van de Toko van Adje de rubriek de das om. Toen wilde de DJ ook niet meer, want hij vond het een baggernummer. :heinz:

Bovenaan