Het licht bij VVG-PKC'83 eerst maar eens ontstoken, foto was wel wat erg donker.
Vanmiddag doffe ellende bij Stadspark-WVV in 1F. Al zullen de Winschoter fans zich wel vermaakt hebben, maar ik hoopte op een sterk Stadspark. Het seizoen tenslotte goed begonnen met een 5-2 zege bij VV Roden.
Nou, het is een godswonder dat deze ploeg er vorige week 5 maakte, wat was Stadspark godsgeklaagd slecht vanmiddag. Eerste (en enige gevaar) in de 86' minuut toen Cedwin Tel tegen de lat schoot (maar toen was het al 0-2). Voor de rest was het bar & boos. Al viel dat in het niets bij de pauzemuziek, Hollandstalig op orkaanvolume. Hier worden in Guantanamo Bay bekentenissen (in recordtempo) mee afgedwongen, dit is wat een psychopaat over het randje drijft waarna die de complete populatie van een wereldstad vermoord. Stupide (nee intens stupide) teksten op zijn Popie Jopies, gruwelijke rotmuziek. Mocht ik ooit de macht grijpen dan is het voorgoed gebeurd met zulke muziek.
Nou ja, het voetbal dan maar weer. Het duurde nog vrij lang (bijna een uur) voor WVV van het drama voetbal van Stadspark profiteerde, maar na een domme tweede gele kaart voor Lukic (ex BQ1887, maar dat is als ik bqandy mag geloven vrijwel iedereen) lukte het dan toch. Uiteindelijk werd het 0-3. Ik mag hopen dat de nummer 9 van Stadspark (op de foto gaat ie diep, de enige keer dat ie geen buitenspel stond) normaal in het zesde speelt, mijn god wat was die slecht. Stond ook ongeveer 150 keer buitenspel en had verder vooral ruzie met de bal en ging de duels slap of niet in.
Volgende week speelt Stadspark weer thuis, maar het moge duidelijk zijn, mij zullen ze daar dan niet zien. Met hun waardeloze voetbal en hun blaartrekkend irritante schijtmuziek.:werder:
Ook GRC verloor trouwens, met liefst 5-1, en is nog puntloos. Die spelen volgende week ook thuis, tegen VV Heerenveen. Ik voorzie een heel zwaar jaar voor de stadjers in 1F.
In 2L speelde Gruno net als vorige week een stadsderby. Nu tegen Helpman. 7-0. Doelsaldo van Gruno na twee duels 1-11. Helpman net als GVAV Rapiditas 6 uit 2. GVAV Rap won bij Veendam 1894 met 2-3.
Al met al een matig weekend, hopelijk volgend weekend beter. Dan op zaterdag zeer waarschijnlijk PKC'83-Winsum en op zondag zie ik nog wel eem.