District Noord

de Kok

Member
800 toeschouwers lijkt me stug. Bij BQ zondag komen zelden meer dan 200 mensen kijken, zullen er bij een potje in de derde klasse met klot'n weer opeens 800 komen. Dat zijn aantallen die nergens voorkomen bij Groninger clubs. Zullen er wel 80 geweest zijn.

Inmiddels meldt mijn BQ bron dat het er zeker veel waren en hij schat zo'n 200. Toch redeloijk veel met klote weer en dat in de 3e klas.
In Den Haag was het trouwens prima weer.

Abubakari

Well-known member
Ah, gelijk al zeshonderd minder.
Stuk of 80 dus, die Be Quick vrind zal wel aan de borrels gezeten hebben en dubbel tellen.

Abubakari

Well-known member
5dc889f077acd-IMG_20191110_150250.jpg

Omdat daar altijd zoveel publiek schijnt te komen eens een keertje niet naar District Noord/lagere klassen maar naar de Esserberg/hoofdklasse. En daar zaten ook inderdaad gewoon 8.000 toeschouwers.
bqandy vond het best aardig, ik vond het vrij saai. Ik wil kansen zien.

Lagere klassen, meer goals, lees maar:
GRC kwam op bezoek bij Noordster twee keer op achterstand. Na een 1-0 ruststand zorgde Gerwin Meijerink voor 1-1. In de slotfase leek Noordster er met de zege vandoor te gaan toen het drie minuten voor tijd nog op 2-1 kwam maar in de slotminuut bracht Erwin Alt GRC weer op gelijke hoogte. GRC staat zevende.

SC Stadspark ging bij nummer 4 Hoogezand met 3-0 onderuit. Stadspark blijft elfde.

In de Tweede Klasse L pakte Helpman de eerste periode. Het kwam uit bij Annen niet verder dan 1-1 maar zag de enig overgebleven concurrent Valthermond ook gelijkspelen. Helpman kwam door Danny Dijkstra op 0-1, maar na rust kwam Annen langszij.

Gruno leek in de kelderkraker bij Dalen op weg naar de eerste zege toen Tim van der Molen Gruno in de 78′ minuut met zijn tweede treffer op 1-2 zette maar in de slotfase ging het nog mis. Dalen kwam vier minuten later alweer op 3-2, Jamal Schripsema leek nog een punt voor Gruno te redden maar in de slotminuut werd het nog 4-3 voor Dalen waardoor Gruno puntloos blijft.

FC Lewenborg boekte een nuttige zege bij Nieuw Buinen (1-2) en GVAV Rapiditas speelde uit bij nummer 3 Valthermond met 1-1 gelijk.

Forward won weer (2-1 van VAKO voor 1500 toeschouwers) maar moet de periodetitel aan Peize laten, die hadden al een beter doelsaldo en veegden vanmiddag de nummer uit 3B, Muntendam, met 7-0 van de mat. Mooi dat Muntendaam geen vertrouwen op heeft gedaan, want zaterdag moeten ze naar de Parrel voor de bekerkraker Mamio-Muntendaam!

de waan

Well-known member
De lezers in Deventer e.o. krijgen morgen een krant op de mat met vier voetbalfoto's waarop in totaal een halve toeschouwer te zien is. Maar dat terzijde.

Unregistere

Well-known member
De lezers in Deventer e.o. krijgen morgen een krant op de mat met vier voetbalfoto's waarop in totaal een halve toeschouwer te zien is. Maar dat terzijde.

Een halve toeschouwer? Vanwege een slecht uitgesneden foto of was het ook echt een half mens?

Opvallende nieuwe rol voor Jaap Martijn Barto trouwens!

SanMark.

Well-known member
Tja dit was een keer te verwachten.

Terug naar de 5de klasse.

En wat heb je dan als geldschieter achtergelaten na een jaar of 10 sponsoring.

0,0

Bovenaan