District Noord

Deathprod

Well-known member
De Kolonisten wonnen met 4-2 van Peize, en promoveren naar de 2e Klasse. Spelen ze tegenwoordig nog op De Langeleegte?

Deze foto kwam ik nog tegen. Ik zie dat Kolder daar ook nogsteeds voetbald. :duim:

IMG_9715.jpg

Abubakari

Well-known member
En niet onverdienstelijk, 38 goals in de competitie. Stond vorige week een stuk over hem in het DVHN, er was volop intresse uit de hoofdklasse en hoger, maar daar had ie geen zin meer in, kon ie niet combineren met zijn andere bezigheden en hij had het bij Veendam goed naar de zin.
Angelo Cijntje (met krukken) heeft het minder naar zijn zin, slachtoffer van onbehouwen boeren die hem wekelijks de tyfus proberen te schoppen en daarom gestopt.

https://assercourant.nl/artikel/101...html?harvest_referrer=https://www.google.com/

Abubakari

Well-known member
VEV'67 herstelt zich van de afstraffing tegen Flevo Boys in de bekerfinale en plaatst zich dankzij een 2-1 zege bij DESZ uit Zwartsluis voor de finale om promotie naar 1E tegen Blauw Wit'34.

Blauw Wit veegt de vloer aan met VEV, 6-0. Blauw Wit terug in 1E.

LTC wint met 3-0 van BQ1887 zat. en promoveert naar de tweede klasse. Binnen de minuut 1-0, daarna was BQ1887 beter, wat pech met een goal die werd afgekeurd en schot op de binnenkant paal. Tien minuten na rust vloog een mislukte voorzet binnen en was het geloof weg bij BQ1887.

Abubakari

Well-known member
5d581394d1f4c-IMG_20190817_164052.jpg

We hebben weer wat te doen op zaterdag!

Oefenpotje the Knickerbockers (2)-vv Groningen (1) 1-4.
Veel nieuwe gezichten bij VVG, vond ze best aardig voetballen.

bqandy

Well-known member
Speelschema's zijn bekend. Zie voetbal.nl.
Tweede speeldag in 1E: VV Groningen - PKC'83. Staan we recht tegenover elkaar Abu. :jerry:

Abubakari

Well-known member
Speelschema's zijn bekend. Zie voetbal.nl.
Tweede speeldag in 1E: VV Groningen - PKC'83. Staan we recht tegenover elkaar Abu. :jerry:

Gister stonden we echter nog gewoon naast elkaar. VVG op weg naar de finale van het eigen toernooi, PKC'83 zullen ze daar niet tegenkomen. Zal wel Zeerobben worden.

Poule A
Groen Geel – PKC’83 0 – 0
WVV – Zeerobben 0 – 2
PKC’83 – Zeerobben 0 – 4
Groen Geel – WVV 0 – 1

Poule B

VVG – Helpman za 3 – 2
Stadspark zo – FC Assen 1 – 2
Helpman za – Stadspark zo 2 – 0
VVG – FC Assen 3 – 0

Donderdag verder, zaterdag De finales.

Abubakari

Well-known member
En inderdaad, VVG en Zeerobben spelen de finale.
VVG liet na ruim te winnen van een incompleet Stadspark, maar een punt volstond, Zeerobben gaf Groen Geel een pak slaag, 7-0 in 70 minuten.

Zeerobben, daar heeft VVG in de competitie in 1E volgens mij alle 4x van verloren. Zijn ook wat effici?nter dan VVG, getuige hun doelsaldo van 13-0.

PKC’83 – WVV 2 – 1
Zeerobben – Groen Geel 7 – 0
Poule B
VVG – Stadspark zo 1 – 1
FC Assen – Helpman za 0 – 2

Abubakari

Well-known member
5d6162427052e-IMG_20190824_172923.jpg

Een half uur sterk voetballen leverde uit 5 opgelegde kansen 1 treffer op voor VVG, daarna was Zeerobben beter en die scoorden ook wat makkelijker, uitslag 1-4.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Beetje heen en weer fietsen en een supercup finale en twee halve bekerwedstrijden gezien.

5d6a9fc72e085-IMG_20190831_140657.jpg

Eerst de wedstrijd om de supercup voor 017 tussen kampioen Groningen en bekerwinnaar Feyenoord, 1-3. Feyenoord had wat meer de bal, maar Groningen kreeg de beste kansen. Moet je ze wel maken...

5d6a9fe57ff46-IMG_20190831_155615.jpg

Daarna qua bekervoetbal of VVG-NEC Delfzijl (redde ik niet omdat grofey later afgelopen was, gaf ook niet, eindigde in 0-0) of GRC-Zuidhorn of de stadsderby PKC’83 - Helpman. Het werd de laatste, ik verwachtte een spannend potje tussen twee gelijkwaardige clubs, maar Helpman bakte er niet veel van, 6-1. Bij rust al 3-1 en groot krachtsverschil dus in de rust geswitcht naar GRC-Zuidhorn. Daar stond het 1-0, kort voor tijd werd het 2-0.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Twee beker potjes, eerst VVK-Mamio, vijfde tegen vierde klasse, makje 0-3 voor Mamio.
5d74e45f11427-IMG_20190907_151922.jpg
aarna nog een stadsderby, Stadspark tegen the Knickerbockers, eerste vs tweede klasse, 2-1 waarmee TKB iets te weinig kreeg.
5d74e4981d8aa-IMG_20190907_184611.jpg

Balen dat ik bij het twijfelen welke 5 uur wedstrijd ik zou kiezen niet voor Gruno-Broekster Boys ben gegaan, 3-5 na een 3-1 voorsprong. Vorige week verloor Gruno met 3-2 na een 2-0 voorsprong bij Oerterp. Die wonnen gister in Dokkum met 4-2 van Be Quick en zijn dus al door, net als de Broekster Boys.

Abubakari

Well-known member
Hangt er een beetje vanaf, gister maakte het me niet uit, maar bij VVG tegen een stadsgenoot ben ik voor VVG. Zo heb ik ook vaak een lichte voorkeur voor GRC maar bij de meeste derbys is het maar net wie de punten het best kan gebruiken.

5d751691e1660-IMG_20190908_140328.jpg

Vanmiddag derby nummer 3, Helpman-GRC. Werd 1-1 en daarmee is GRC door een veel beter doelsaldo wel bijna door. Bij winst waren ze helemaal zeker geweest, maar Helpman scoorde in de laatste seconde nog 1-1.

Bovenaan