District Noord

Abubakari

Well-known member
5cfd1e3dd186c-IMG_20190609_165350.jpg

Geen voetbal in stad deze zondag, maar wel in Haren, finale om promotie naar de derde klasse op het het veld van vv Haren en vv Gorecht, tussen FVV uit Foxhol en de Tolbert Leek Combinatie, TLC dus.
Eerste helft was TLC beter maar nam FVV de leiding. Vijf minuten later kwam TLC op 1-1.
Na rust was FVV opeens de betere en dat resulteerde tien minuten na rust in 2-1 en nog tien minuten later na een blunder van de keeper in 3-1.TLC was verslagen en FVV liep in de rest van de wedstrijd nog uit naar 5-1 en promoveert naar de derde klasse. TLC heeft volgende week nog een kans, tegen Musselkanaal.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Hoogezand-SC Stadspark is 2-1 geworden, Hoogezand gepromoveerd, Stadspark speelt volgende week tegen LSC 1890 uit Sneek om een plek in de eerste Klasse. LSC gaf tegen GAVC een 2-0 voorsprong weg en verloor na strafschoppen waardoor GAVC zich dus handhaaft.

Deathprod

Well-known member
De Kolonisten wonnen met 4-2 van Peize, en promoveren naar de 2e Klasse. Spelen ze tegenwoordig nog op De Langeleegte?

Abubakari

Well-known member
WAAR BLIJFT ONZE CLUB? Ik zit nu al een kwartier naar toeterende Drenthen te kijken ipv naar voetballende Drenthe. :hsv:

Abubakari

Well-known member
Gaat ook nog wel even duren zo te zien: 200 jaar Koninklijke Militaire Kapel. Ja, over 200 jaar moet ik al lang naar mijn werk. Kut Drenthen, stick to the program.

Abubakari

Well-known member
VEV'67 herstelt zich van de afstraffing tegen Flevo Boys in de bekerfinale en plaatst zich dankzij een 2-1 zege bij DESZ uit Zwartsluis voor de finale om promotie naar 1E tegen Blauw Wit'34.

bqandy

Well-known member
GEO komt uit Garmerwolde, net buiten de stad Groningen. Club met veel jeugd uit stadswijken.

GEO werkte samen met Omlandia uit Ten Boer qua jeugd. Maar Omlandia heeft die samenwerking blijkbaar een paar weken geleden be?indigd.

Satyr

Administrator
Forumleiding
VEV'67 herstelt zich van de afstraffing tegen Flevo Boys in de bekerfinale en plaatst zich dankzij een 2-1 zege bij DESZ uit Zwartsluis voor de finale om promotie naar 1E tegen Blauw Wit'34.

DESZ, die speelden een paar jaar geleden nog 4e klasse ZA tegen Delfstrahuizen. Of is dit een andere vereniging?

de waan

Well-known member

Hebben ze in de bekerfinale niet gewoon met het halve 2e gespeeld?

Abubakari

Well-known member
Nee,gewoon met hun sterkste team. Voor veel van die jongens de grootste wedstrijd uit hun voetballeven. Stond lang maar 2-0, in de slotfase liep FB nog flink uit.

SanMark.

Well-known member
DESZ, die speelden een paar jaar geleden nog 4e klasse ZA tegen Delfstrahuizen. Of is dit een andere vereniging?

voor een dorps club is het altijd wel een redelijk grote vereniging geweest, ze hebben eind jaren 90 begin 2000 altijd wel redelijk meegedraaid in de 3de klasse, dat zou je nu ook wel wat kunnen vergelijken met de tweede klasse.( 2de en 3de divisie is erbij gekomen in de tussentijd)

Een aantal jaren terug zijn er wat jongens van buiten bijgekomen en jongens met een DESZ roots die het niet redden bij een bv Staphorst zijn terug gekomen.

In die tijd zijn ze ook wat gaan betalen, of dat nu via de club is of via externe sponsors dat weet ik niet zeker maar ik vermoed het tweede.

Al zal er ook wel een sponsorcollectief zijn zodat de spelers via de club wat betaald krijgen. Ze hadden afgelopen jaar ook twee dik betaalde trainers voor de groep staan.

Bovenaan