Straks naar de kraker VVK-Amicitia in 4C. VVK is koploper, Amicitia tweede, allebei even veel punten.
Amicitia is toch in 1952 al gefuseerd?
Straks naar de kraker VVK-Amicitia in 4C. VVK is koploper, Amicitia tweede, allebei even veel punten.
Straks naar de kraker VVK-Amicitia VMC in 4C. VVK is koploper, Amicitia tweede, allebei even veel punten.
VVK heeft de topper met 2-1 gewonnen. Peli S -VVG stond na een kwartier 1-1 zag ik op twitter, daarna geen berichten meer.
En Groen Geel lijkt in 1E zijn eerste zege te pakken, 73' 2-0 voor tegen SC Veenwouden.
Dokkum verliest bij Stiens met 1-0 en is de koppositie kwijt. Buh Kwiek ook (alweer) niet gewonnen.
Het project van Freddy Frikandel.
Wie stopt vv Groningen af ? Het begint erop te lijken dat ze ook Pelikaan S gaan aftroeven. En als ze promoveren, blijft dan de selectie intact, of wordt die versterkt ?
Ex PKC-ers Jhonny en Tim worden ook een jaartje ouder.
Ik meen me te herinneren dat ze ooit eerder ( na een beslissingswedstrijd in Hollandscheveld ) naar de 2e klasse promoveerden en daarin vervolgens slecht presteerden.
Nikkels maakte er 4, Twin Tower Nik 1, 7-2 gewonnen. Waan noch Scout gespot.
Forward is de Vindicat club, dus dat ze wat kakkeriger zijn zou best kunnen. Merk er verder niet zo veel van op en rond het veld.
Zie ik op voetbalnoord Annen-GRC 1-9 staan!
Groninger Boys bij Valthermond met 1-2 gewonnen, vijfde zege op rij na de belabberde start.
Al zijn het schijnbaar nog steeds tussenstanden(?)
Forward-HSC staat volgens voetbalnoord 2-2.
In zaterdag 2J wint NEC Delfzijl met 3 - 2 van nr 3 Zuidlaren.
Voor Zuidlaren is dit het laatste seizoen in het zaterdagvoetbal.
De vereniging kiest voor prestatievoetbal op zondag. ( Het bestuur deed een principe-uitspraak )
Het eerste zondagteam strijdt tegen degradatie in de 3e klasse.
Nagenoeg alle spelers van het zaterdagteam hebben aangegeven een andere vereniging te zoeken.
En Zuidlaren nu met 2-3 achter tegen de nummer 1 na laatst.
VV Heerenveen wint bij Germanicus en gaat als koploper de winter in. Erg knap met zoveel jonge gasten uit de eigen jeugd. Heb 7 ervan training gegeven in E1, C1 en B1. Leuk om te zien hoe goed ze het nu doen!
De topper in 3C tussen Appingedam en Pelikaan S stond 0-2 zag ik op twitter, haakt Appingedam af en zal het verder tussen VV Groningen en Pelikaan S voor de titel met Loppersum als outsider.
1. VVG 13-35
2. Peli S 12-29
3. Loppersum 11-25
4. Glimmen 13-26
5. Appingedam 13-25