Dat klopt. Dat eerste was deels wel te verklaren. Samen met nog twee jongens uit de A1, was ik destijds de eerste jeugdspeler sinds jaren die in ??n keer de overstap naar het 1e maakte. Destijds in de 2e klasse. Met de jeugd speelden we 2e divisie, dus ik vond het geen moeilijke overstap. Vele ander talentvolle jongens hadden niet het geduld om via het 2e de stap te maken en werden verleid door andere clubs. Het eerste team bestond al jaren uit dezelfde kern, waardoor de jeugd ook weinig kans kreeg. We promoveerden naar de 1e klasse, destijds veel sterker bezet, want hoofdklasse was toen de top, degradeerden nipt en toen stopten of verkasten vele jongens van de A-selectie. Dat was niet op te vangen met alleen jeugd, want veel talenten waren vertrokken.
De wederopbouw heeft lang geduurd. Wat wel leuk is dat de selectie in de hoofdklasse vrijwel,volledig bestond uit jongens die ik heb getraind in de E1, C1 en B1.
Nu zijn er velen gestopt of verkast en dat is opgevangen met allemaal A-junioren.