Arjen
Member
Niet bijna maar helemaal.In 1F heeft Hoogeveen het kampioenschap bijna binnen.
Niet bijna maar helemaal.In 1F heeft Hoogeveen het kampioenschap bijna binnen.
Als ze in de nacompetitie net zo gaan spelen als vandaag dan kunnen ze beter afbellen.Ja klopt.
Alcides zal dus moeten proberen te promoveren via de nacompetitie.
Inderdaad onverwacht . De tweede nederlaag pas van Dalen in deze competitie en dat nog wel thuis tegen nr 9 Weerdinge.
In deze klasse staat HODO zonder een overwinning met 3 punten onderaan.
De ooit zo trotse en sterke eerste klasser is allang gedegradeerd, maar ze hebben zich voor komend seizoen al aardig versterkt.
Overigens praten ze bij HODO ook al een tijdlang over een fusie met za. derde klasser vv Hollandscheveld.
Edit: Na het voor dit schrijven niet gelezen bericht van Abubakari bleek mijn bijdrage ietwat mosterd na de maaltijd.....
In 3A ook een korfbal uitslag, Groninger Boys-Geel Wit 7-4. Freddy de Grooth scoorde vijf keer, waaronder zijn 450ste doelpunt in totaal.
Is ie Helpman spits Danny Dijkstra (41 goals) ook weer voorbij als topscorer in 3A, Freddy staat op 42.
Een fenomeen en in zijn topjaren de beste spits die op de noordelijke amateurvelden rondliep.
Klopt, zijn beste jaren had de Grooth bij PKC '83 waar hij vooral op (top) eerste klasse niveau speelde.
Willem Lanjouw speelde jarenlang in de hoofdklasse bij Be Quick 1887.
Maar nogmaals, als ik 1 speler een bijzonder fenomeen vind, betekent dat niet, dat ik een andere speler, die op een hoger niveau acteerde niet erg goed zou vinden.
Eersteklasser Oranje Nassau, degradatiekandidaat, doet aan paniekvoetbal en kiepert trainer Patrick Zwart een wedstrijd voor het einde op straat:
https://www.tweenul.nl/nieuws/oranj...er-zwart-vlak-voor-allesbeslissende-wedstrijd
Willem II daarentegen won spontaan met 5-0 van PSV. En deed het ook daarna beter.Komt inderdaad wel heel erg over als paniekvoetbal van Oranje Nassau.
Zou dat nou echt verschil uitmaken wanneer er voor deze laatste wedstrijd een andere trainer staat ?
In het betaald voetbal zijn er in ieder geval in het afgelopen seizoen nogal wat voorbeelden waarbij een trainerswissel juist niet het beoogde effect heeft.
Ik niet. Groen Geel boekte vanmiddag zijn zesde zege op rij, die zijn beter in vorm dan Pelikaan S en dat bleek vanmiddag. Bovendien speelde Groen Geel met een veel betere instelling dan Pelikaan S waar je de wil om te winnen nooit zag. Allemaal vrijblijvend gebrei en slap verdedigen versus Groen Geel met een over mijn lijk instelling, die knokten er w?l voor. Zo'n slappe hap instelling, daar word je geen kampioen mee. Al scheelde het niet veel, de Pelikanen rekenden zich al rijk toen de late 2-2 bij Bedum-Omlandia door kwam.Noord-Ooster zei:Dat Pelikaan S in 2J het kampioenschap in de laatste wedstrijd nog verspeelt, vind ik een verrassing.
In 4E troeft Elim Achilles 1894 af en wordt kampioen. Die gaan komend seizoen meedoen bovenin de derde klasse.
3e klasse - 4e klasse
Heeg - Waterpoort Boys
Dit duel heb ik best wel gevolgd vanmiddag. Dat is toch wel fantastisch. Forward heeft alle duel die niet tegen MKV waren verloren.Forward (3 uit 25) heeft het gered in 2K, ze speelden vanmiddag 1-1 bij MKV'29 (2 uit 25). Met 4 punten niet rechtstreeks degraderen lijkt mij vrij uniek. Nu de nacompetitie in.