Inhaalweekend, slechts 1 wedstrijd in stad, wel van mijn soft spot Mamio, maar die zijn bezig aan een erg moeizaam seizoen. Pas 1 zege, redelijk vaak kansloos (en soms ook dik) verloren. Moest ik niet gewoon buiten de stad gaan kijken? De degradatiekraker HSC-SIOS in 4C? Of naar Wildervank voor de bekerthriller Wildervank-Be Quick Dokkum? Nou ja, hoop reisgehannes + k*tweer, dus maar gewoon dichtbij huis naar Mamio-Aduard 2000.
En terecht! Wat een feest! Wat een thriller! En Mamio won ook nog, 4-3 met de winnende in blessuretijd. Mamio stelt nooit (nou ja zelden) teleur als ik er heen ga. HSC-SIOS werd trouwens 1-0. En stuntploeg Wildervank (vierdeklasser die al twee eerste klassers uitschakelde staat bij rust 0-2 achter tegen Buh Kwiek).
Ik heb het voor OOG al opgeschreven, dus vandaar een link naar het verslag van deze fijne pot op de Parrel. Met bij Aduard 2000 wederom Leonard Nienhuis in de verdediging.
Een inhaalweekend betekende voor veel stadsclubs een vrij weekend. Mamio en Gorecht kwamen wel in actie, voor de competitie. Oranje Nassau en PKC'83 spelen om 17.00 voor de beker (daarover later meer
www.oogtv.nl
Dokkum won trouwens ook, 2-0 van hekkensluiter Ropta Boys.