Abubakari
Well-known member
Gister nog maar een degradatiekraker gedaan, was ook niet veel keus in Stad trouwens. Stadspark tegen Musselkanaal. Beetje lucky zege (in blessuretijd) voor Stadspark. Wel een hele leuke wedstrijd met veel kansen. Ook wel leuk, ik stond naast een groep Musselknoalsters. Met name de oude man naast mij liet horen dat Musselkanaal geen principiële zaterdagclub is. Menig gemiste grote kans en tegendoelpunt werd met begroet met hartgrondige gvd’s.
Lucky Stadspark boekt zege in degradatieduel tegen Musselkanaal
Stadspark heeft vanmiddag door een 3-2 zege de voorlaatste plaats in de tweede klasse overgedaan aan opponent Musselkanaal. Michel Boonstra bezorgde Stadspark in blessuretijd de winst. Daarmee kreeg S
www.oogtv.nl
Ik hou het hier kort en link even door naar de verslagen. Lees je ook over Forward, Helpman, Groninger Boys, GVAV Rapiditas en Engelbert.
GVAV verliest; Forward en Helpman winnen; Groninger Boys en Engelbert zwaar onderuit
In de eerste klasse slaagde GVAV Rapiditas er niet in punten te pakken in de lastige uitwedstrijd bij WVV. Een klasse lager was er volop Stad Groninger succes. In de derde klasse leden Groninger Boys
www.oogtv.nl