Vanmiddag getwijfeld waar ik eens heen zou, BQ1887? Boring (bleek, 0-1 verloren).
Of Stadspark (die staan vaak al vlot 0-2 of 0-3 achter, maar lang niet geweest), of Forward (ook lang niet geweest, top derde klasse). Ik ging naar Stadspark-Germanicus in 1F en daar had ik na twintig minuten al spijt van, blunder in de verdediging... 4' 0-1. Minuut later weer een blunder en bijna 0-2. Die 0-2 viel na iets meer dan 20 minuten alsnog en gezien het geschutter achterin was het een wonder dat het bij rust pas 0-2 stond.
Genoeg gezien, geswitcht naar Forward-LEO. Gezien de tussenstanden (koploper Muntendam stond 5-1 achter tegen het nog puntloze ZNC!) kon Forward de koppositie pakken. Leek niet te gaan lukken, het niet bijster hoog geklasseerde LEO was de betere ploeg maar scoorde niet. Forward een kwartier voortijd wel, de winnende, zo bleek.
Ondertussen was Stadspark terug gekomen tot 1-2 maar had Germanicus al vlot weer 1-3 gemaakt, ook de eindstand.
GRC verloor ook, 2-1 bij SVBO.
In 2L verspeelde GVAV zijn eerste punten, 1-1 bij Annen.
SVZ-Groninger Boys ging niet door, ik ving bij Forward iets op over de reden, maar wellicht kan SVZ'er Andre ons er meer over vertellen.