Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Maar we staan wel mooi tweede in de winterstop! :heinz:

Precies! En daarom voor de liefhebbers en fans een lijstje van de doelpuntenmakers in de derde divisie zondag tot nu toe. Zoek uw favoriet!

De goals tussen haakjes bij Jong ADO en Lienden zijn overigens gemaakt in het gestaakte duel dat nog uitgespeeld moet worden.

ADO '20: Christophersen 5, Daniels 3, Mazreku 3, Allahdad 2, Bousbiba 2, Rijnink 2, Brenna 1, Neelen 1, Oghogho 1, Schuffelen 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Blauw Geel '38: van der Zanden 5, van den Nieuwenhof 4, Verbakel 4, Wouters 3, Dobbelsteen 2, Rerimassie 2, Dekker 1, Guler 1, Hellstern 1, Moghal 1, van Schoonhoven 1

DEM: Uit den Boogaard 5, van Amersfoort 2, Wolters 2, Arendse 1, Cijntje 1, Gencer 1, de Goede 1, Herraez 1, Obioha 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Dongen: Asrih 6, Saez 6, van Bree 4, Moukouh 3, Avontuur 2, de Man 2, Bellahsan 1, Gerrits jr. 1, Kasrioui 1, Sprangers 1

EVV: Polman 8, Kochanowski 3, Vankan 3, van Dijck 2, Beelen 1, Geenen 1, van Hien 1, Kindo Kamara 1, Simons 1

Gemert: van Pol 11, den Dekker 5, Kemper 4, Jacobs 3, Dani?ls 2, van den Broek 1, Habraken 1, Kreekels 1, Leijten 1

Groene Ster: Eind 5, Unal 5, Vluggen 5, de Wit 2, Zwartjes 2, van Kesteren 1

Hercules: Noslin 6, Fonville 4, Bijl 2, Blijham 2, Burgers 2, Kenemans 2, van Rooijen 2, Vlug 2, Lahri 1

Hoogland: Baum 7, van Logtestijn 7, Heus 5, Dahmani 2, Hienekamp 2, Dekker 1, Vos 1

HSC '21: van der Weide 7, Bruinink 5, Ottink 5, Ce. Uguz 5, van Dijk 2, Veensma 1, Viola 1, Wensing 1

Jong ADO Den Haag: Duijvestijn 7 (+1), Botermans 6, Boussakou 3, van Mil 3, van Wetten 3, Boasman 1, van Kins 1, Polley 1, Seedorf 1

FC Lienden: Boerstra 3, Fernandez 2, Mansouri 2, Felomina 1, Keric 1, Mijland 1, Vreekamp 1, Wiafe Danquah 1 (van Rijn +1)

OFC: Freriks 8, El Amrani 5, Boerlage 3, Amarzagouio 2, Brantjes 2, Butter 2, Akouili 1, Biberoglu 1, Cherif 1

OSS '20: Peltzer 12, van Sonsbeek 6, Pijnenburg 5, Waterink 5, van der Velden 4, Eltink 2, de Groot 2, van Lith 2, Campman 1, Engelen 1

Quick: Boshoff 4, Asante 3, Bouyaouzan 3, van der Heiden 3, Lima Duarte Lopes 2, Linnenbank 2, van Hese 1, de Kruijf 1, Tjin-Asjoe 1

UNA: van de Gevel 7, Senders 4, R. van Boekel 3, Tielemans 3, N. van Boekel 1, Boogers 1, Derix 1, van Dijk 1, van Herwijnen 1, Horsten 1, Verhoeven 1

Westlandia: van Kesteren 4, Serbony 3, van Beek 2, Bransen 2, Duplan 2, van der Knaap 2, Batist 1, van der Sar 1, Vissers 1
 

Unregistere

Well-known member
En wij hebben 2 regels nodig voor de doelpuntenmakers :heinz:

Vind je het gek, met al die lange achternamen? :duim:

Welke clubs kunnen we halverwege uitroepen tot grootste verrassingen en grootste tegenvallers? Ik denk HSC '21 en Dongen toch wel als surprises en dan UNA en vooral FC Lienden als tegenvallers.
 

Fregge

Well-known member
Welke clubs kunnen we halverwege uitroepen tot grootste verrassingen en grootste tegenvallers? Ik denk HSC '21 en Dongen toch wel als surprises en dan UNA en vooral FC Lienden als tegenvallers.

Gemert ook wel als suprise. Als promovendus. Hercules als tegenvaller. FC Lienden had ik al voorspeld, maar dankzij jullie beredenaties hoger gezet. Why did I listen?
 

Unregistere

Well-known member
Ik snap dat je Gemert noemt, al verbaast mij dat persoonlijk niet zo.

Bij Hercules lijkt men het met jou eens te zijn dat ze tegenvallen. Daarom willen ze G?khan Yasar losweken bij DOVO. De spits moet Hercules na de winterstop aan goals gaan helpen.
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Lienden en UNA vallen mij uiteraard het meest tegen. Ondanks dat het daar wel wat rommelt en de geldkraan aardig is dicht gedraaid had ik van beide toch verwacht dat er wel weer nieuwe initiatieven zouden komen om in de derde divisie bovenin mee te kunnen draaien.
Groene Ster had ik niet veel van verwacht en die doen het voor mij dan ook opvallend goed. HSC'21 is daar zeker een 2e mooi voorbeeld van. Selectie leek op het eerste oog zwakker dan afgelopen seizoen, maar dat blijkt dan toch niet zo te zijn. Zat vooral in het begin ook wel enkele keren mee, maar toch boven verwachting al veel punten verzameld.
OFC en OSS had ik wel bovenin verwacht en die staan daar dan ook.
 

Unnekuukse

Active member
FC Lienden en UNA vallen mij uiteraard het meest tegen. Ondanks dat het daar wel wat rommelt en de geldkraan aardig is dicht gedraaid had ik van beide toch verwacht dat er wel weer nieuwe initiatieven zouden komen om in de derde divisie bovenin mee te kunnen draaien.
Groene Ster had ik niet veel van verwacht en die doen het voor mij dan ook opvallend goed. HSC'21 is daar zeker een 2e mooi voorbeeld van. Selectie leek op het eerste oog zwakker dan afgelopen seizoen, maar dat blijkt dan toch niet zo te zijn. Zat vooral in het begin ook wel enkele keren mee, maar toch boven verwachting al veel punten verzameld.
OFC en OSS had ik wel bovenin verwacht en die staan daar dan ook.

Ben tegenwoordig een buitenstaander, maar op basis van de uitslagen en de tussentijdse klasseringen heb ik toch het idee dat het niveau in de Derde Divisie Zondag er niet op vooruit is gegaan... ;-)
 

SC Heerenveen

Well-known member
Allereerst de trouwe volgers en fans van Derde Divisie clubs een goed, succesvol maar bovenal gezond 2020 gewenst!

Mijn verhaaltje van FC Lienden - OSS '20 hadden jullie nog te goed, want hier is wel wat over te vertellen.

Aangekomen bij de club vertelden beveiligers al dat de trainer al een week niet gesignaleerd was en dat het na dit seizoen wel gebeurd was.
Een assistent scheidsrechter had 's ochtends afgebeld, hiervoor was een vervanger opgeroepen.
Een jaar of 65, maar al voor de wedstrijd op de massagetafel.
Was wel rapporteur van assistenten, dus zou goed moeten komen.
Achteraf was dit ook wel het geval, ook omdat het grootste gedeelte van het spel zich aan mijn helft bevond.

Eerste helft was vrij normaal, Lienden probeerde uit de startblokken te schieten maar al na ruim 10 minuten was het Oss die de 0-1 op het bord zette.
Vlak voor de pauze werd het ook 0-2.
Lienden zo nu en dan al wat (te) fel in de duels, maar over het algemeen bleef het vrij sportief.

De tweede helft zou echter wat anders worden.
Na 66 minuten maakte Oss de 0-3, dit na volgens de bank (met Hans van de Haar uiteraard voorop) 'meters buitenspel'.
Ze konden dit maar moeilijk verkroppen, elke keer als ik maar even in de buurt kwam kreeg ik het weer over mij heen.
Mij deed het echter niet zoveel, maar van de Haar en co werden met de minuut irritanter, maar zo ernstig dat ik de scheidsrechter moest riepen was het allemaal niet.
Vlak na de 0-3 werd het ook nog 0-4.
Supporters van Lienden waren ook bepaald geen fan van mij.

Van de Haar overigens voor de wedstrijd niet gezien.
Tijdens de wedstrijd zijn spelers ook coachen op een manier waarop je zou denken dat hij het Nederlands Elftal stond te coachen, alles deden de spelers verkeerd, vloeken, tieren en zijn assistenten volgden keurig met hem mee.
Het 'hoogtepunt' was nog wel toen hij naar een speler van hem schreeuwde "Ik ben benieuwd waar jij volgend seizoen speelt", dit na een slechte inspeelpass.

Vlak voor tijd liep de verzorger van Oss voor de bank langs van Lienden om een speler van Oss te kunnen behandelen.
Op de één of andere manier raakten zij wat in discussie met elkaar en moest ik hierdoor even te boel komen sussen.
Ik vertelde ze hierbij dat ze beide normaal moesten doen.
Trainer van Lienden vond het maar wat raar dat ik hem er op aan sprak, ik zei daarop rustig dat ik hun beide bezig zag en dat ik hun beide daarop aansprak.

Tussen de dugouts stond een beveiliger in geel hesje, en die beste man komt ineens naar mij toe gelopen om te vertellen dat ik mij niet met hun moet bezig houden maar met het spel.
Ik was met stomheid geslagen en zei dat dit ook bij mijn werk hoorde, en dat hij maar mooi zijn werk moest doen en ik het mijne.
Dat vond hij niet zo leuk en ik werd al als arrogant bestempeld en moest ook maar oppassen met wat ik zei, want het was wel vaker raar afgelopen met scheidsrechters bij Lienden ...
Eigenlijk moest ik keihard lachen, maar ik hield het bij een veelzeggende hoofdschuddende blik naar hem toe.
Heel bijzonder dat een beveiliger tegen je gaat zeggen dat ik mij niet met die trainers moet bemoeien, haha.

Na afloop moest ik gelijk weg en kwam ik bij de auto's nog de betreffende Oss verzorger tegen, met hem deze situatie nog eens besproken.
We waren het er wel over eens dat het best bijzonder was en vreemd tegelijk.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mooi verhaal weer. Best wel genoeg kwaliteit in de selectie, maar ze doen er niets mee doordat ze te druk zijn met andere zaken bij Lienden.
 

Unregistere

Well-known member
Lees het nu pas SC Heerenveen , maar dat is ook precies zoals Van de Haar zich gedroeg tegen ons in de play-offs. Vooral in de tweede wedstrijd was hij voortdurend als een bezetene aan het schreeuwen tegen de arbitrage en tegen onze verzorger.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Eerste 2 aanstellingen binnen, beide als eerste assistent. Zondag 12 januari Dongen - Quick en één week later OFC - Groene Ster.
 

Fregge

Well-known member
Hoop voor je dat je 14 maart naar de derby mag. Er is een hele leuke afsluiting namelijk! En dan moet ik iets meer regelen dan slechts 1 kaasplankje.
 

De Groene Scout

Well-known member
Daar waar de profs nog ergens in de zon een beetje relaxed op een trainingskamp rondhuppelen, moeten de echte amateurs uit de derde divisie al weer opdraven voor de competitie. Dis is het programma met een fraaie topper tussen de nummers 2 en 3 van de ranglijst. Kom allen op tijd, want vol = vol. Na afloop een optreden van de Zwarte Jannes. Dat wordt weer gezellig!!!

Zaterdag:
Jong ADO Den Haag - EVV
Zondag:
Gemert - Westlandia
Dongen - Quick
Hoogland - DEM
Groene Ster - sv OSS 1920
HSC'21 - OFC
Blauw Geel '38 - Hercules
FC Lienden - UNA
 

Unregistere

Well-known member
Ik ken de muziek van Zwarte Jannes niet, maar het lijkt mij bij voorbaat niet het favoriete genre van de meeste spelers van OFC. Dus of die gezellig blijven hangen na afloop???

Doe Bilal de groeten in elk geval!!! :duim:
 

de waan

Well-known member
Ik ken de muziek van Zwarte Jannes niet, maar het lijkt mij bij voorbaat niet het favoriete genre van de meeste spelers van OFC. Dus of die gezellig blijven hangen na afloop???

Doe Bilal de groeten in elk geval!!! :duim:

Heeft nog een mooi verhaal over op Vice gestaan. Aanrader.

https://www.vice.com/nl/article/mbyvqn/voetbalzanger-orlando-uitenwerf

En hij wil eigenlijk geen Zwarte Jannes meer genoemd worden.

“Dag Zwarte Jannes!”, zegt een supporter als we na het optreden richting de parkeerplaats lopen. Orlando groet vriendelijk terug, maar wil eigenlijk niet meer Zwarte Jannes genoemd worden. Die bijnaam heeft hij ooit gekregen, omdat hij veel nummers van zijn voorbeeld Jannes zingt. “Maar uit respect naar Jannes gebruik ik die naam niet meer”, vertelt Orlando. “Ik ben geen Zwarte Jannes. Ik ben Orlando Uitenwerf. Het maakt me niet uit dat ik zwart wordt genoemd, maar de naam van een ander wil ik niet. Voor mijn part noemen ze me de Zwarte Parel.”
 
Bovenaan