Derde divisie zondag 2019/2020

Fregge

Well-known member
"De onder 21-competitie wordt sterker geacht dan de derde divisie. "

Waardoor deze moet aansluiten op de tweede divisie.

Grappig. Dat wordt geciteerd, maar kan het artikel nergens vinden. In gelijke berichten rond die periode kan ik ook niks van een quote.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het AD vindt dat, dus moet het wel kloppen volgens de Noord Oosters van deze wereld.
Ik vind van niet, maar dat zal Noord Ooster een rotzorg zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Ik neem aan dat de voorwaarde voor beloften om vanuit de tweede divisie te promoveren naar de KKD wel een kampioenschap is. Dus dan is het inderdaad maar de vraag hoe snel dat lukt voor Jong Feyenoord, mochten die allereerst kampioen worden in de Onder 21 competitie.
 

SanMark.

Well-known member
De bobo's van de KNVB vinden dat.
En daarmee motiveren ze, dat de kampioen van die O21 kompetitie kan instromen in de Tweede Divisie en niet in de DD, zoals bv Den Haag het afgelopen seizoen met zijn O23!! wel moest.
Het lijkt daarmee een bedacht argument om Feyenoord zo snel mogelijk in de Eerste Divisie te krijgen.

En voor de duidelijkheid: Zoals ik al schreef heb ik mijn bedenkingen hierbij ( ook kijkend naar jong Den Haag en jong Almere )

Heb je nog een linkje met de namen van de bobo's ?

Want tot dusver blijf je in het gebreke.
 

SanMark.

Well-known member
Zeurpiet.
Het besluit komt van de KNVB en daar werken KNVB-bobo's.
Zeker degenen die zulke besluiten nemen.

Ik vraag om een link met iemand die het gezegd zou hebben , jij komt met zo'n ontzettend vage iemand heeft het iemand horen zeggen.

Andermaal betrapt op een leugen.
 

SanMark.

Well-known member
Lui van de KNVB die bedenken dat de kampioen van de O21 moet promoveren naar de TD en niet naar de DD, omdat die te zwak zou zijn noem ik bobo's.
Als jij dat een leugen vindt, het zij zo.

Ik heb een link gevraagd met een quote van een 'bobo' , die heb je mij nog steeds niet kunnen geven en zoals zo vaak neem je het niet zo nauw met de waarheid als het anders niet in je straatje past.

Dat maakt je dus een grote fantast en leugenaar.

Jong Az won met 16 en 17 jarigen de titel in de tweede divisie, en hebben daar hun basis gelegd voor het team van nu van het echte AZ.
 

Fregge

Well-known member
Er heeft een KNVB Bobo gezegd dat volgend jaar weekendvoetbal ingevoerd moet worden. Ik heb geen bewijs of zo, maar is wel gezegd.
 

SanMark.

Well-known member
Voor de zoveelste keer zeg ik dat een bobo van de KNVB heeft bedacht dat de kampioen van de O21 moet promoveren naar de TD en niet naar de DD omdat die te zwak zou zijn.
Welke KNVB bobo of welke bobo's dat precies hebben bedacht interesseert me niet zoveel.
Dat jij als eersteklas stalker en zeurpiet steeds terugkomt op zoiets futiels zegt het meest over jou.
Maar dat is algemeen bekend.

Ik heb om een link gevraagd en die heb je mij nog steeds niet gegeven. Want als een 'bobo' het bedacht zou hebben zou het toch op papier moeten staan.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb je een link gegeven van dat artikeltje van voetbal 247 .
Verder moet je het doen met het volgende :
Voor de zoveelste keer zeg ik dat een bobo van de KNVB heeft bedacht dat de kampioen van de O21 moet promoveren naar de TD en niet naar de DD omdat die te zwak zou zijn.
Welke KNVB bobo of welke bobo's dat precies hebben bedacht interesseert me niet zoveel.

Maar daar staat geen enkele naam in.

Hij zou zelfs een helderlicht als Noord Ooster hebben kunnen quoten en in het stukje kunnen zetten. Maar het is wel precies jouw stijl van discussie voeren.

Kom je er niet meer eruit , en worden je leugens niet meer geloofd dan kom je met altijd van horen zeggen verhalen aan. Dan doen altijd de grootste fantasten.
 

SanMark.

Well-known member
Er was ook een of andere onbenul die de problemen in het zondagvoetbal wil oplossen door clubs uit het zaterdagvoetbal te verplichten op zondag te voetballen.
Hoe dom kun je zijn.

Niemand hoeft verplicht op zondag te voetballen maar als je dat niet wil verlies je gewoon een aantal rechten , bv niet hoger dan eerste klasse voetballen, en zulke dingen zou je dan bv ook kunnen doorvoeren tot aan de jeugd bij zulke clubs.
 

SanMark.

Well-known member
Jij zegt dat je een naam wil zien. Ik niet. Ik zeg steeds dat een KNVB bobo dat heeft bedacht. Welke zal me een rotzorg zijn.
Verder kom je weer met allerlei verdachtmakingen en andere minder fraaie termen, zoals we van jou gewend zijn.

Het is gewoon een vage quote waar nergens staat dat die gedaan is door iemand van de KNVB.

Zoals zo vaak bij discussies die jij niet kunt winnen.
 

SanMark.

Well-known member
We zullen ze leren die succesvolle zaterdagverenigingen !!
Als het niet goedschiks kan , dan maar kwaadschiks.
We gaan de zaterdagclubs gewoon dwingen op zondag te voetballen en als ze dat niet willen, zetten we IJsselmeervogels, HHC, Katwijk enz. gewoon terug naar de eerste klasse.
Briljant idee, goed over nagedacht !

Mooi dat we het eindelijk eens zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Discussies met jou eindigen iha in beschuldigingen en ander onfatsoen omdat je geen argumenten meer hebt.

De KNVB bobo's hebben besloten dat promotie vanuit de O21 direct naar de TD gaat.
Jij zegt dat je een naam wil zien. Ik niet. Ik zeg steeds dat een KNVB bobo dat heeft bedacht. Welke zal me een rotzorg zijn.
Volgens het AD artikel omdat de O21 comp. sterker wordt geacht dan de DD.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/eindelijk-een-einde-aan-al-die-zinloze-beloftenpotjes~ace54fc6/

Kijk en hier uit blijkt dat de clubs in overleg met de KNVB tot de conclusie zijn gekomen dat die competitie sterker zou zijn dan de DD .

Dus als jij met de juiste linkjes komt , kan ik die onzin dus gewoon weerleggen.
 
Bovenaan