noordooster
Well-known member
Wij spelen vandaag bij DZC. Ook een principi?le zaterdagclub als ik de statuten mag geloven.
Het is er dus toch gewoon allemaal om doorgegaan begrijp ik, Fregge ?
Wij spelen vandaag bij DZC. Ook een principi?le zaterdagclub als ik de statuten mag geloven.
Het is er dus toch gewoon allemaal om doorgegaan begrijp ik, Fregge ?
Ja, maar met een paar centen maak je alle principi?le zaterdagclubjes blij als er op hun terrein mag gevoetbald worden, toch?
Waarschijnlijk wel. Maar er zal ook het nodige blijven. We zien wel hoe dit gaat aflopen.Andy, ik lees op de site een beetje hypocriet bericht over de vergoedingen voor de selectie? Vrede getekend? Of heeft dat bestuur eerste een boel onrust veroorzaakt en draaien ze het nu in hun eigen paniek terug?
Gevolg? Trainer weg, aanvoerder weg en wie nog meer weg?
Eerste helft kon Blauw Geel prima z'n eigen spelletje spelen. Kwamen snel op 2-0 voor, zelfs binnen het half uur 3-0. Voor rust nog de 3-1, en in de tweede helft gooit Jong De Graafschap het tempo omhoog en trekt de boel gelijk. Op het einde nog de overwinning. Een heerlijke hoor.
Ik heb op Facebook bij Derde divisie zondag in elk geval gestemd op jullie speler als speler van de week! :duim:
Zijn 150e voor de club!
Waarschijnlijk wel. Maar er zal ook het nodige blijven. We zien wel hoe dit gaat aflopen.