Ze waren redelijk effectief in hun spel. Lieten Blauw Geel veel aan de bal en konden in de omschakeling in de eerste helft geregeld gevaar stichten. Eigenlijk kwam Blauw Geel een beetje tegen de verhouding in op voorsprong. Blauw Geel kreeg daarna meer vleugels om de tweede en derde te maken.
Je zou bijna denken dat het niets uitmaakt?
Wat een ellende om met dit weer te moeten voetballen.
Valt mee, kijken is veel erger.
Komt er nog een mini-meet tussen Groene, Waan en Fregge eigenlijk? :duim:
Netjes Unnekuukse! :duim:
Bovenin zijn ze aan het morsen hoor. UNA vandaag gelijk bij Jong De Graafschap. Jong Vitesse won wel, dus ze staan weer gelijk nu.
Quick verloor verrassend van Be Quick 1887, welkome punten voor de mannen van bqandy! En ook ADO '20 verloor, thuis tegen OFC.
De forum mini-meet, als die er al dan niet was, werd dus gewonnen door de mannen van Fregge. In de slotfase, als ik de post van Waan goed begrijp?
Ik was er ook, maar geen forummer bewust gezien (ik had een blauwe jas aan met Blauw Geel logo)! Lange busreis wel. Maar goed. Heel de wedstrijd een klotepot gezien, die nog gelukkig afgesloten wordt. We mochten echt heel erg blij zijn dat HSC zelf in balbezit slordig was.
Wat vonden jullie van de scheidsrechter, overigens? Ik vond het wel niet zo'n clown die er een one man show van maakte.