Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost

Well-known member
Ze waren redelijk effectief in hun spel. Lieten Blauw Geel veel aan de bal en konden in de omschakeling in de eerste helft geregeld gevaar stichten. Eigenlijk kwam Blauw Geel een beetje tegen de verhouding in op voorsprong. Blauw Geel kreeg daarna meer vleugels om de tweede en derde te maken.

Nog geen algehele malaise dus met weggelopen spelers.
 

Fregge

Well-known member
Er bleven er wel 2 a 3 hangen bij ons terwijl de selectie al weg was (kan altijd, ik geloof dat 3 kwart van de Una selectie bij ons bleef hangen na de wedstrijd). Dus ik verwacht een beetje dat er EVV spelers onze kant op komen komend seizoen.
 

bqandy

Well-known member
Zondag 25 februari:
14.00 uur: ADO'20 - OFC
14.00 uur: Quick - Be Quick 1887
14.00 uur: OJC Rosmalen - Westlandia
14.00 uur: Quick'20 - HBS
14.30 uur: Dongen - JVC Cuijk
14.30 uur: Jong De Graafschap - UNA
14.30 uur: Jong Vitesse - Hercules
14.30 uur: HSC'21 - Blauw Geel'38 JUMBO
14.30 uur: EVV - De Meern

Ontknoping in de 2e periode komt er aan met de beste papieren voor ADO'20, Blauw Geel, JVC en Quick.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kijk er van op dat alle duels tot nu toe door gaan. Heeft iedereen dan de beschikking over een goedgekeurd kunstgrasveld tegenwoordig?
 

de waan

Well-known member
Ik had met mijn karma gewoon om vijf over vier naar huis moeten gaan vandaag. Wat een ellende dit.
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk wint opnieuw, ditmaal met 0-2 bij Dongen. Niets op af te dingen, moest ook Ron Timmers na afloop toegeven. Doelpunten van Jordi van der Laan (zijn 21e in 21 wedstrijden!) en Bjenze Graat, die de geschorste Furkan Alakmak prima verving. Sterk was ook het optreden van doelman Kanters, die, niet voor het eerst dit seizoen, een strafschop keerde.
JVC Cuijk begint de top-3 te naderen en nogmaals, dat is zeer knap als je weet hoe jong en onervaren de selectie is.
 

Unregistere

Well-known member
Netjes Unnekuukse! :duim:

Bovenin zijn ze aan het morsen hoor. UNA vandaag gelijk bij Jong De Graafschap. Jong Vitesse won wel, dus ze staan weer gelijk nu.

Quick verloor verrassend van Be Quick 1887, welkome punten voor de mannen van bqandy! En ook ADO '20 verloor, thuis tegen OFC.

De forum mini-meet, als die er al dan niet was, werd dus gewonnen door de mannen van Fregge. In de slotfase, als ik de post van Waan goed begrijp?
 

de waan

Well-known member
Netjes Unnekuukse! :duim:

Bovenin zijn ze aan het morsen hoor. UNA vandaag gelijk bij Jong De Graafschap. Jong Vitesse won wel, dus ze staan weer gelijk nu.

Quick verloor verrassend van Be Quick 1887, welkome punten voor de mannen van bqandy! En ook ADO '20 verloor, thuis tegen OFC.

De forum mini-meet, als die er al dan niet was, werd dus gewonnen door de mannen van Fregge. In de slotfase, als ik de post van Waan goed begrijp?

32. 1-0
47. 2-0
85. 2-1
86. 2-2
90+3. 2-3

Zo'n middag dus.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bah, ziek ben ik er van. Gewoon 75 minuten (vooral de hele 1e helft was zeer sterk) goed voetbal en eigenlijk geen moment in gevaar. Totdat de tegenstander even aanzet, angst in ploeg sluipt, de ploeg naar achteren wordt gedirigeerd vanaf de kant een verkeerde wissel wordt toepast en de 2-0 voorsprong wordt weggeven en in minuut 93 de 2-3 valt voor Blauw Geel.

Dit komt niet meer goed; we komen te kort op dit niveau.
 

Fregge

Well-known member
Ik was er ook, maar geen forummer bewust gezien (ik had een blauwe jas aan met Blauw Geel logo)! Lange busreis wel. Maar goed. Heel de wedstrijd een klotepot gezien, die nog gelukkig afgesloten wordt. We mochten echt heel erg blij zijn dat HSC zelf in balbezit slordig was.

Wat vonden jullie van de scheidsrechter, overigens? Ik vond het wel niet zo'n clown die er een one man show van maakte.
 

Batigoal

Well-known member
Ik was er ook, maar geen forummer bewust gezien (ik had een blauwe jas aan met Blauw Geel logo)! Lange busreis wel. Maar goed. Heel de wedstrijd een klotepot gezien, die nog gelukkig afgesloten wordt. We mochten echt heel erg blij zijn dat HSC zelf in balbezit slordig was.

Wat vonden jullie van de scheidsrechter, overigens? Ik vond het wel niet zo'n clown die er een one man show van maakte.

Welke van de twee is het nou?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan