Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unnekuukse

Active member
Weer een prima overwinning van JVC Cuijk, dat langzamerhand een serieuze subtopper begint te worden. Veel meer dan wij, de supporters van JVC Cuijk, bij het begin van het seizoen hadden verwacht.
In de eerste 75 minuten was JVC Cuijk voetballend de betere ploeg. De 2-0 voorsprong (doelpunten Visser en Grotenhuis) was op dat moment niet meer dan terecht. Een kwartier voor tijd kreeg Westlandia een discutabele strafschop en Furkan Alakmak een al even discutabele rode kaart. Westlandia kwam uit de strafschop op 2-1, had in de slotfase nog een paar kleine kansen, maar de terechte zege voor JVC Cuijk kwam niet in gevaar.
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Pffff 2-0 verliezen van Quick.
Dat wordt echt nog een heel spannend slot van de competitie; ik ben er niet gerust op.

Kan ik me voorstellen. Als ik moet afgaan op het spel dat HSC een tijdje geleden in Cuijk vertoonde is er ook niet zoveel reden om heel optimistisch te zijn, lijkt me.

En wat te denken van de vrije val van EVV? Die moeten ook gaan opletten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kan ik me voorstellen. Als ik moet afgaan op het spel dat HSC een tijdje geleden in Cuijk vertoonde is er ook niet zoveel reden om heel optimistisch te zijn, lijkt me.
Toch waren ze binnen de selectie erg positief over de laatste weken. Enkele prima wedstrijden gespeeld, vooral zuur puntverlies, maar ook een knappe overwinning op EVV en dan denken we dat we weer vooruit kunnen kijken. Altijd op die momenten komt er weer een domper.
Die wisselvalligheid duurt nu volgens mij al 5 seizoenen. Is niet leuk.
 

Unnekuukse

Active member
Toch waren ze binnen de selectie erg positief over de laatste weken. Enkele prima wedstrijden gespeeld, vooral zuur puntverlies, maar ook een knappe overwinning op EVV en dan denken we dat we weer vooruit kunnen kijken. Altijd op die momenten komt er weer een domper.
Die wisselvalligheid duurt nu volgens mij al 5 seizoenen. Is niet leuk.

Of een overwinning op EVV nou een goede graadmeter is? Die hebben van hun laatste 10 wedstrijden er liefst 8 (!) verloren, waaronder de laatste 5.
 

Unregistere

Well-known member
De titelstrijd wordt misschien toch nog wel wat spannender. UNA verliest immers van Quick, dat nu op zes punten staat. Jong Vitesse ging ook onderuit, bij De Meern. Zal Quick zich nog gaan mengen in de race om het kampioenschap?

Zure nederlaag voor HSC denk ik, in de derby? Vervelende bijkomstigheid is natuurlijk dat De Meern won, die hebben net als Jong De Graafschap - die verloren dan weer wel - nu toch weer zicht op aansluiting. HBS ook verder in de penarie door een nederlaag tegen ADO '20, het Schaken-effect lijkt snel geluwd.

Mooie zege ook voor Blauw Geel '38. Fregge mocht juichen, EVV op de knie?n!
 

de waan

Well-known member
Toch waren ze binnen de selectie erg positief over de laatste weken. Enkele prima wedstrijden gespeeld, vooral zuur puntverlies, maar ook een knappe overwinning op EVV en dan denken we dat we weer vooruit kunnen kijken. Altijd op die momenten komt er weer een domper.
Die wisselvalligheid duurt nu volgens mij al 5 seizoenen. Is niet leuk.

Ik begreep niet zoveel van die hosanna na een overwinning op EVV, een ploeg die, zoals al aangegeven, al een paar maand amper nog een punt pakt.

De tijden dat we mee konden doen om de prijzen zijn al een tijdje voorbij, maar ik blijf toch het idee houden dat we met deze selectie moeiteloos in de middenmoot zouden moeten kunnen doen. Vooral de spelers die nu al een hele tijd meelopen en nu toch zo langzamerhand juist hun beste jaren zouden moeten hebben lijken niet in staat nog een stapje te zetten. Met Jordi van Ek als meest opvallende voorbeeld.
 

Unregistere

Well-known member

Je was er zaterdag al een klein beetje bang voor natuurlijk, al was er toen ook nog de hoop dat het zou lukken. Balen hoor!

Aha, onvrede in de selectie bij HBS. Ruben Schaken zou een paar eurootjes te veel krijgen

Dat bleek achteraf dus ook de reden waarom jonkheer Mike de Geer zijn aanvoerdersband inleverde. Wel apart natuurlijk dat een club die niet aan vergoeding doet wel een uitzondering maakt voor Schaken.
 

Fregge

Well-known member
EVV verslagen met een leuke eerste helft en een zakelijke tweede (mocht eigenlijk ook wel eens). De helft van de selectie ligt voor komend seizoen weer vast. Leuke dagen zo!
 

Fregge

Well-known member
Ik weet niet hoe fit ik precies ben. En hoe scherp mijn inzichten zijn voor het fanaccount van ons eerste (zaterdag vrijwilligersfeest). Maar ik ben wel van plan te komen!
 

de waan

Well-known member
Het lijkt er zowaar op dat ik zondag geen klus heb voor de krant, dus het zou maar zo kunnen zijn dat ik ook weer eens een keer een potje kom kijken.
 

Joost

Well-known member
EVV verslagen met een leuke eerste helft en een zakelijke tweede (mocht eigenlijk ook wel eens). De helft van de selectie ligt voor komend seizoen weer vast. Leuke dagen zo!

Hoe was EVV? Veel afwezigen? Na de winter draait het echt helemaal niet meer.
 

Fregge

Well-known member
Ze waren redelijk effectief in hun spel. Lieten Blauw Geel veel aan de bal en konden in de omschakeling in de eerste helft geregeld gevaar stichten. Eigenlijk kwam Blauw Geel een beetje tegen de verhouding in op voorsprong. Blauw Geel kreeg daarna meer vleugels om de tweede en derde te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan