Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

bqandy

Well-known member
Ik ben morgen heel benieuwd hoe Be Quick er voor staat en welke spelers onze trainer uit de hoge hoed tovert.
Voor mij is elk punt tegen OFC morgen en volgende week tegen Dongen een bonuspunt. Daarna komen de tegenstanders die je onder je kunt houden. Eind oktober staan we wel in de linkerrij. Zo niet gaat het wel een heel zwaar seizoen worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat is dat toch met die trainers bij HSC'21? Zit je krap in de spelers kies je er nog voor om basiskrachten die terug komen van een blessure niet op te stellen maar ritme op te laten doen in het tweede. Morgen geen van Dijk en Nieuwboer, maar weer diverse noodgrepen. Snap er niets van, die van Dijk is topfit en misschien wel onze beste verdediger.

A ha, blijkbaar is er meegelezen en het plan van de vrijdagavond terug gedraaid. Nieuwboer en van Dijk zitten gewoon bij de groep. Bij het tweede wel ter Hogt en Derksen in de basis om minuten te maken. Dat kan dan weer wel prima.
 

Abubakari

Well-known member
Ze lezen mee, ze weten dus ook dat hij vrij is na zijn klus bij VV Losser. Hoe lang willen ze bij HSC'21 nog wachten?
 

De Groene Scout

Well-known member
Ze lezen mee, ze weten dus ook dat hij vrij is na zijn klus bij VV Losser. Hoe lang willen ze bij HSC'21 nog wachten?

Haha, ze hebben al lang gebeld, maar ik heb de boot nog even afgehouden. Bevalt prima die extra vrije tijd.
Kijk nu lekker ontspannen en anoniem wel wekelijks een paar wedstrijdjes. Gisteren nog de JO11-2 en JO11-4 bewonderd.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoor telkens meer geluiden uit het Haaksbergse dat het tijd wordt dat de Groene Scout de daad eens bij het woord voegt en zich opwerpt als trainer/coach van HSC'21 zondag 1. Verantwoordelijk nemen, beste schippers staan aan wal etcetera.

Maar eh, vanmiddag winnen?
 

De Groene Scout

Well-known member
Het 1e zal er niet inzitten. Heb niet meer dan een verlopen TC3 trainerslicentie. Dat schiet dus niet op.

Of we winnen vanmiddag weet ik niet (kwalitatief is het niet heel bijzonder wat je momenteel op kunt stellen), maar hoop wel strijd en passie te zien.
Nou daar komt ie dan: HUP HSC!!!!
 

Abubakari

Well-known member
Stromannetje (is iets anders dan een strootmannetje, die moet je niet hebben) er bij. Je bent ooit kampioen geworden in de SkL&GEC, dan moet de derde divisie een fluitje van een cent zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Andor blij, BQ1887 wint met 1-0 van OFC. Niet echt een BQ uitslag, daar vallen doorgaans wel wat meer goals. Maar ik heb zeer sterk de indruk dat het de pret bij Andor niet zal drukken.

Beter een half ei dan een lege dop voor onze HSC'21 vrienden, 0-1 achter zag maar uiteindelijk 1-1.
 

de waan

Well-known member
Ik zat bijna te juichen dat het toch nog een puntje is geworden. Een half ei smaakt best goed momenteel.

Ik hoor dadelijk het verslag van onze aanstaande trainer wel.
 

Joost

Well-known member
EVV verloren vandaag, ik had wel gedacht dat ze in Echt een mooi seizoen konden gaan neerzetten maar de start is niet geweldig.
 

Unregistere

Well-known member
De ploeg die wel een mooie start kent, is Quick. Toch wel verrassend. Winnen keurig bij Quick '20 en staan na twee duels met de volle buit in handen.

Dongen verliest bij Hercules, Westlandia gaat onderuit bij UNA en OJC haalt even flink uit bij De Meern: 0-5.

Voor bqandy een mooie zondag (gefeliciteerd), voor Waan en Groene half mooi en ook voor Fregge wellicht gemengde gevoelens door de 2-2 van Blauw Geel '38 tegen Jong Vitesse. De mannen uit Veghel kwamen immers twee keer op voorsprong.

Helaas voor unnekuukse ging JVC onderuit bij HBS.
 

De Groene Scout

Well-known member
Voor de thee was het vandaag inderdaad niet best. Erg veel fouten en geen antwoord op de ietwat vreemde opstelling van De Graafschap (soort 3-5-2).
Ook aan de belevingen drive bij de spelers viel voor rust en met name na de tegentreffer weer veel aan te merken.

Na rust toch iets meer beleving en werd er harder voor gewerkt. 1-1 eindstand was dan ook zeker wel terecht.
Opvallend blijft het dat zwakke spelers (ik noem nog maar een keer links achter Engberink) mag blijven staan met een goed alternatief op de bank.
Van Ek centraal achterin en Tom Veldhuis op het middenveld pakte overigens wel goed uit.

Al met al toch nog met een redelijk tevreden gevoel bier gedronken na de wedstrijd en toch nog wel enig vertrouwen voor het degradatieduel van volgende week.
 

bqandy

Well-known member
Be Quick 1887 - OFC Oostzaan 1-0. Misschien een gestolen overwinning, maar die smaakt wel extra lekker. OFC een uur lang de betere ploeg en vooral na rust een paar prima kansen. Doelman Robert Smit van BQ pareerde echter alles. De aanvallen werden echter ongecontroleerd en blind. BQ schoot vanuit de tegenstoot al een bal op de paal, maar OFC verdedigde gewoon niet meer. De tweede counter was wel raak via Careman. En daarna gewoon nog kansen op de 2-0 als het wat beter was uitgespeeld. Los zand dat OFC na een uur.

Verslag: https://www.tweenul.nl/nieuws/quick-1887-pakt-drie-punten-van-ofc-oostzaan

Nog een nieuwtje: Davy Wilkens terug naar eersteklasser GRC Groningen. Hij heeft werk in Harderwijk gekregen en kan niet meer drie keer in de week trainen. Wilkens had nog geen bindende wedstrijd gespeeld.
 

Fregge

Well-known member
Prima potje gezien! Terechte uitslag, maar zoals Unregistere al zei: Helaas 2 keer een voorsprong weggegeven.
 
G

Gast

Guest
Ben bij Vv de Meern tegen OJC Rosmalen wezen kijken en ik verwacht dat de Meern un heel moeilijk seizoen gaat krijgen. Ik zie ze eerlijk gezegd maar weinig punten pakken. Ojc daarin tegen maakte een prima indruk op me! Ondanks dat de tegenstander niet al te best was.
 

bqandy

Well-known member
De potjes van zondag:
13.30 uur: Jong Vitesse - De Meern
14.00 uur: ADO'20 - HBS
14.00 uur: Westlandia - JVC Cuijk
14.00 uur: Quick - UNA
14.00 uur: OJC Rosmalen - OFC
14.30 uur: Dongen - Be Quick 1887
14.30 uur: EVV - Blauw Geel'38
14.30 uur: HSC'21 - Quick'20
14.30 uur: Jong De Graafschap - Hercules

Quick DH nog lijstaanvoerder met de volle buit, maar krijgt UNA op bezoek.
En uiteraard de Twentse derby. Hebben de HSC aanhangers er een beetje vertrouwen in?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan