Lekker jongens, twee uitwedstrijden, doelsaldo 0-9. And counting.
Aantal duels inmiddels afgelopen. Opvallend is dat Westlandia (toch door velen genoemd als titelkandidaat opnieuw verliest. Nu thuis met 1-2 van OJC.
OFC - ADO '20 was lekker doelpuntrijk: 4-3. Althans, Teletekst zegt 4-3, de site van OFC ook, maar VoetbalNederland zegt 3-3. En bij Teletekst staat OFC in de stand wel op 7 punten, waar het er bij een zege 9 hadden moeten zijn. Raarrrrr.
En hopelijk praat Fregge ons straks nog even bij over Blauw Geel '38 - HSC '21. Begreep dat hij sowieso de spelersbus uit Haaksbergen had weggeduwd.
Met 3-1 op de kloten en nog niks op aan te merken ook. Ik dacht dat het een makkie ging worden. Snel met 1-0 voor, maar er werd slordig gespeeld terwijl je weet dat het beter kan. Maar Quick DH bakte er ook niet veel van in die fase. Toen een charge van Spijkstra, direct rood en de wedstrijd kantelde. Dan merk je dat je een paar belangrijke basisspelers mist. Na rust was het niets meer bij Be Quick. Dat Quick DH is iig geen wonderploeg.
Verslag: https://www.tweenul.nl/nieuws/tiental-quick-1887-onderuit-tegen-quick-den-haag
Teletekst is inmiddels bijgewerkt en op voetbal.nl staat ook 4-3 dus dat zal het wel zijn.
Debuut in derde divisie bij HBS - Quick '20 als grensrechter. Lekker weertje in Den Haag onder redelijk wat publieke belangstelling. Maar na wat ik vorig seizoen van de eerste klasse gewend ben is dat al snel het geval. HBS iets gevaarlijker, maar bij beide teams leek vooral de 0 heilig. En dus was de 0-0 eindstand een logisch vervolg.
Ik heb geen bitterballen gezien. Na afloop wel heerlijk balletje gehakt gehad. Jammer genoeg stond de schaal met kaasblokjes wat te ver weg, haha.
Bestuurskamers worden wel minder vol is mijn ervaring tot nu toe dit seizoen. Alleen op dit niveau blijven die natuurlijk goed gevuld. Maar dan met name voor de wedstrijd. Zondag bij HSB ook nog weinig mensen na afloop aangetroffen.Klinkt op zich niet verkeerd hoor! Ga je na afloop altijd nog de bestuurskamer in? Met die nieuwe app wordt het voor de arbitrage een stuk minder noodzakelijk lijkt mij, in principe kan de scheids alles vanuit de kleedkamer al regelen.
Bestuurskamers worden wel minder vol is mijn ervaring tot nu toe dit seizoen. Alleen op dit niveau blijven die natuurlijk goed gevuld. Maar dan met name voor de wedstrijd. Zondag bij HSB ook nog weinig mensen na afloop aangetroffen.