Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
SDC Putten speelt zelf op gras zeker? Dan vermoeden ze waarschijnlijk een sportief voordeeltje te hebben als ze niet op kunstgras voetballen. Maar het zal de ambiance vast niet ten goede komen. Inblikken dan maar, die Puttenaren!
 

Unnekuukse

Active member
SDC Putten speelt zelf op gras zeker? Dan vermoeden ze waarschijnlijk een sportief voordeeltje te hebben als ze niet op kunstgras voetballen. Maar het zal de ambiance vast niet ten goede komen. Inblikken dan maar, die Puttenaren!

Zou mooi zijn als er zaterdag een van die blauw-witten in een kuiltje trapt of over een polletje struikelt. :jerry:

Om de soap compleet te maken: SDC Putten heeft niet eens contact gezocht met JVC Cuijk om te informeren wat mogelijk is, maar direct de KNVB ingeschakeld. Dus niet even samen naar een oplossing zoeken (solidariteit?), maar meteen bezwaar maken. Fijne club, dat SDC Putten!
Maar, aldus De Stentor (http://www.destentor.nl/regio-apeldoorn/sdc-putten-en-jvc-wijken-uit~a5586a5d/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter), ze kunnen nu tenminste rustig slapen ?n ademhalen. Gelukkig, we maakten ons al zorgen.

De gemeente Cuijk heeft al laten weten het veld alleen te willen opknappen (http://www.gelderlander.nl/maasland/jvc-moet-het-doen-met-opgelapt-veld~a88df569/). Zit er dus dik in dat JVC Cuijk er nog jaren mee vooruit moet.
Dus 3e divisieclubs: schakel vandaag nog de KNVB in en uw gebeden worden verhoord !
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
De motivatie zal dit seizoen sowieso niet minder zijn dan in voorgaande jaren.
We hebben minder spelers als voorheen Zaimi in de selectie... Anderzijds gaan we de creatieve kwaliteiten van spelers als voorheen Zaimi waarschijnlijk node missen.
 

Unnekuukse

Active member
Ik denk verder dat de nieuwkomers en Jong De Graafschap geen makkelijk seizoen krijgen.

Schrijf, zeker na vanavond, Blauw Geel'38 maar op voor een top 5-klassering. Goede doelman, degelijke verdediging, creatief middenveld en voorin een paar gevaarlijke jongens. Met Alexander Mols (ex-en Bosch) als voornaamste blikvanger. Waren drie-kwart van de wedstrijd beter dan Spakenburg. En dat zegt toch wel wat.
Blauw Geel heeft een beter elftal dan Dongen, vind ik. En ook dan JVC Cuijk, vrees ik.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bijna weekend, dus vooruit kijken naar de 1e speelronde. Geen idee wat ik ervan moet verwachten na de voorbereiding. Voor mijn eigen cluppie leg ik de lat maar niet al te hoog. Anoniem meehobbelen in de middenmoot schat ik in.
Jong Vitesse zal deze speelronde wel een maatje te groot zijn voor ons.

1e Speelronde 27 Augustus

ADO'20 - Quick'20
Quick - De Meern
OJC Rosmalen - UNA
JVC Cuijk - Be Quick 1887
Westlandia - Hercules
Dongen - Blauw Geel'38
OFC - HBS
Jong De Graafschap - EVV
Jong Vitesse - HSC'21
 

de waan

Well-known member
Ik ga waarschijnlijk erg weinig wedstrijden zien dit seizoen vanwege krantenschnabbels. Ik had dit potje nog met potlood in de agenda gezet vanwege lekker dichtbij, maar het wordt zondag Beekbergen-Klarenbeek voor mij. Ok mooi.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ga waarschijnlijk erg weinig wedstrijden zien dit seizoen vanwege krantenschnabbels. Ik had dit potje nog met potlood in de agenda gezet vanwege lekker dichtbij, maar het wordt zondag Beekbergen-Klarenbeek voor mij. Ok mooi.

Dat lijkt mij een oefenwedstrijd. Worden die ook al officieel bezet voor de krant?

Klinkt wel als een mooi affiche!
 

de waan

Well-known member
Voorbereidingstoernooitje. En dat is het "haakje" voor een stukje over de verwachtingen voor het nieuwe seizoen.

Maar goed: off topic. ;-)
 

Unregistere

Well-known member
Okee, klinkt wel logisch dan inderdaad. Vorige stukje zag er leuk uit, voor zo ver ik het kon lezen dan. Krant was in deze regio al snel uitverkocht. ;)
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo Unnekuukse, JVC heeft er zin in. 3-0 voorsprong halverwege tegen Be Quick 1887.
Dongen na een kwartiertje ook al op 2-0 tegen Blauw Geel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Na een ruim kwartier mag HSC'21 verder met 10 man. Uguz maakte een overtreding en deze werd beoordeeld als 'doorgebroken speler'.
Nu ook al weer met 1-0 achter. Dat wordt dus een lastige middag.
 

Unregistere

Well-known member
Blauw Geel '38 is aan een inhaalrace begonnen tegen Dongen, denk dat Fregge het niet meer heeft langs de lijn.

Westlandia ook gewonnen, zij het nipt. 4-3 tegen Hercules.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan