Nee, deze dag had ik uiteraard wel vrij gehouden.
YES!!!!
btw: zelfde scoreverloop als een jaar of 8 geleden.
Pfff, wat een schijtzooi. Zo sterk gespeeld de 1e helft (denk de beste helft van het seizoen) en dan zo terug komen uit de kleedkamer.
Leek wel of de overwinning in de rust al gevierd is. Echt ongelooflijk wat een verschil tussen de 1e en 2e helft.
Eindelijk een keer lekker druk rond het veld, maar wat een mooie feestelijke middag moest worden eindigde in diepe ellende.
Welterusten!!!!
Mogen de clubs die komend seizoen hun licentie-eisen nogsteeds niet op orde hebben uberhaupt wel starten in de 3e Divisie? Kan me voorstellen dat de KNVB in het eerste seizoen wat soepeltjes is, maar als dat in september weer niet het geval is lijkt het me verstandiger als die clubs gewoon worden teruggezet, want die chaos die straks ontstaat gaat helemaal nergens over.
Mogen de clubs die komend seizoen hun licentie-eisen nogsteeds niet op orde hebben uberhaupt wel starten in de 3e Divisie? Kan me voorstellen dat de KNVB in het eerste seizoen wat soepeltjes is, maar als dat in september weer niet het geval is lijkt het me verstandiger als die clubs gewoon worden teruggezet, want die chaos die straks ontstaat gaat helemaal nergens over.
Een andere vraag: mag of moet de KNVB dit seizoen soepel omgaan met clubs die willens en wetens niet aan afspraken voldoen? Wat voor signaal geef je daarmee af aan clubs die w?l alle mogelijke moeite hebben gedaan om aan de eisen te voldoen?
De KNVB kan niet anders dan dit seizoen al straffen uitspreken. Zo niet, dan maakt ze zich ongeloofwaardig. Iedereen kende de spelregels. Daar moet je je aan houden.