Unnekuukse
Active member
Niet alleen JVC Cuijk, ook OJC Rosmalen.
Met OJC hebben wij minder historie. Is voor ons ook niet echt een derby.
Niet alleen JVC Cuijk, ook OJC Rosmalen.
Met OJC hebben wij minder historie. Is voor ons ook niet echt een derby.
We gaan niet voor spek en bonen mee doen. De selectie is in mijn ogen een stuk sterker dan vorig seizoen, maar de titel of een periode is nog wat te hoog gegrepen.en jawel ook Be Quick 1887.
En 9 strafpunten, dat maakt het er ook niet makkelijker op.
En 9 strafpunten, dat maakt het er ook niet makkelijker op.
Uiteindelijk zijn de meeste clubs toch overstag gegaan bij de Jonge team en spelen ze de uitwedstrijden daar op zaterdagavond. Alleen OFC speelt zowel tegen Jong Den Bosch en Jong Achilles op zondag.
Waar heb jij deze info vandaan?
En waar heb jij dan het competitieprogramma vandaan? Volgens mij is het namelijk nog niet bekend of al die wedstrijden naar zaterdag gaan.
Ik zet in op HSC'21 en JVC Cuijk als favorieten. Ik denk dat Westlandia ook hoge ogen kan gooien. Westlandia werd wel heel overtuigend kampioen vorig seizoen. Ik verwacht ook dat De Dijk, Dongen en Hercules bovenin gaan meedraaien.
De tweede teams van de profs met Magreb gaan het volgens mij moeilijk krijgen.
Van het trio dat vanuit de hoofdklasse C is gepromoveerd schat ik Be Quick als hoogste in. Be Quick heeft zich duidelijk versterkt terwijl Juliana en Quick 20 allebei hun beste speler zijn kwijt geraakt. Er zou best eens een brede middenmoot van plek vijf/zes tot 12 ontstaan waar iedereen van iedereen kan winnen.
Zo, dat is dan maar vast duidelijk.
Ik zal heel eerlijk zijn: ik heb het stuk niet gelezen verder.