bqandy
Well-known member
Jij had ze toch zien spelen tegen Be Quick ?
Bovenstaande was gewoon een aanvulling op jouw reactie, Andor. :rumcolaa:
Haha, nee ik heb ze niet zien spelen. Ik heb me laten informeren door iemand die er wel bij was.
Jij had ze toch zien spelen tegen Be Quick ?
Bovenstaande was gewoon een aanvulling op jouw reactie, Andor. :rumcolaa:
De Jong teams van een grote BVO hebben doorgaans wel een goede ploeg die het zeker op 3e divisie niveau moet kunnen redden. Vaak een vaste kern van 12 tot 15 spelers die wekelijks aangevuld wordt met afvallers van de eerste groep en af en toe wat A-spelers. Voor teams als Jong Achilles en Jon FC Den Bosch etc. zal het wel een stuk lastiger worden. Jong Groningen huppelt vrolijk mee hoor.
Trouwens, ben ook benieuwd of er een revanche voor ons in zit voor de beker bij Be Quick 1887. Moeten beide teams wel winnen. Hoe zien jullie de loting, bqandy?
FF contact gezocht met de trainer. Tevreden over de loting. Mooie uitdaging en blij met de thuiswedstrijd (en). Maar er wordt eerst vooral naar RVVH gekeken.
Ook hier.. Quick 20 speelde tegen de A1 van Heerenveen.
Ik denk dat Jong Heerenveen op dit moment niet bestaat vanwege de grote groep bij het eerste. Zal dus wel een mix zijn van A1 en spelers die niet bij het eerste aansluiten van Jong.
Het was gewoon de selectie van de nieuwe trainer Paul Raveneau.
Christos Almpanis, Jamal Amofa, Quinzairo Boasman, Tristan Borges, Trevor Doornbusch, Vanja Drkusic, Dennis Hoekstra, Jizz Hornkamp, Dennis Johnsen (foto), Zohair Labyad, Julius Magnusson, Emil Colding, Lewis Montsma, Jesse Oliekan, Aleksander Palamar, Kik Pierie, Stijn Pierie, Jan Ras, Joshua Sanches, Ruben Stuiver, Jakub Wrzesniak.
Ik zocht trouwens net naar de selectie van De Dijk. Die ziet er op papier niet verkeerd uit. Lijkt me toch ook nog wel een ploeg om rekening mee te houden komend seizoen. Als het rustig blijft natuurlijk. De sponsor wil overigens binnen vijf tot tien jaar wel het betaalde voetbal in, aldus een verhaal uit Het Parool van begin juni.