Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

noordooster

Well-known member
Volgens het AD is HSC'21 de favoriet.

Is ook niet zo verrassend toch ?
Ze werden nr 8 in de Topklasse, ze zijn volgens de kenners voor het komend seizoen niet verzwakt, de beloftenteams worden niet als kanshebbers gezien en geen van de promovendi wordt direct als titelkandidaat genoemd.
En er zitten geen degradanten in de Derde Divisies.
 

de waan

Well-known member
En ook hier de beloftenteams op achterstand tegen ploegen die niet bepaald zijn voorzien als hoogvliegers.
 

Unregistere

Well-known member
Dat Dongen dus niet klaar was voor de start van de competitie is gebleken. Nederlaag bij UDI '19, nota bene op de verjaardag van de trainer. Die zal wel eens leukere verjaardagen gehad hebben.
 

De Groene Scout

Well-known member
Magreb'90 pakt de eerste 3-punter. Tijdens de voorbereiding viel het al op dat ze waarschijnlijk toch nog wel iets sterker zijn dan dat we 2 maand geleden dachten.
 

de waan

Well-known member
Even een opstellingsgokje: Brammer; Van Dijk, Grondman, Basut, Veensma; Van Ek, Nieuwboer, Bas ter Hogt; Ottink, Tom ter Hogt, Eulderink.

HUP!!
 

Abubakari

Well-known member
Ik sprak gister een BQ1887 volger en die had er alle vertrouwen in dat BQ1887 van Juliana zou gaan winnen. Straks maar eens kijken of dat uitkomt. Komt niet vaak voor dat ik voor Be Quick ben, maar dit is dan ook niet een BQ in geel/blauw.

En HUP HSC'21!
 

bqandy

Well-known member
Ik sprak gister een BQ1887 volger en die had er alle vertrouwen in dat BQ1887 van Juliana zou gaan winnen. Straks maar eens kijken of dat uitkomt. Komt niet vaak voor dat ik voor Be Quick ben, maar dit is dan ook niet een BQ in geel/blauw.

Minstens negen punten uit de eerste vijf wedstrijden, anders beschouw ik het als valse start voor BQ. :rumcolaa:
Tot zo.
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia speelt goed volgens Twitter, maar staat wel achter tegen OFC...

En ook Jong De Graafschap op achterstand bij Hercules.

Kan trouwens de doelpuntenmakers van Magreb nog nergens vinden. Iemand?
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Wat een waardeloze kutpot. En ook nog verloren door een afgeketste bal die binnenkant paal binnen viel. Paste prima in het beeld. Vijfde seizoen op rij begonnen met een nederlaag.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bah, wat een verschrikkelijke zaadpot. Echt 0,0 beleving en bezieling om deze pot te winnen.
Plichtmatig over het veld dartelen. Al hoewel veld? Quick'20 had het slim gespeeld door 2 weken het gras niet te maaien, bal wilde dus niet rollen.

Behoorlijk lopen vloeken onderweg naar huis net, kan er slecht tegen als je er niet uit halt wat erin zit.
 

De Groene Scout

Well-known member
Be Quick 1887 wint wel gewoon haar 1e duel. Van harte Andor.
EVV speelt zoals het hoort gewoon met 0-0 gelijk en JVC pakt in blessuretijd nog een punt (2-2) thuis tegen De Dijk.


edit: nog verder in blessuretijd maakt de Dijk de 2-3.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan