Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Kijk, De Dijk. Mijn 'dark horse'. Al zegt dat niets, vorig jaar had ik Magreb '90 en die wonnen ook de eerste pot van Lienden, om daarna nog dik in problemen te komen.

Jong De Graafschap verloren, alle belofteteams onderuit dus.

Zonde van HSC '21.... Wel mooi voor bqandy dat Be Quick won.

En de trainer van OFC telt de eerste vijf duels dan wel niet mee, ze winnen wel...
 

Unregistere

Well-known member
Speelronde 1

Be Quick 1887 - Juliana '31 1-0
1-0 Joram Smits

EVV - HBS 0-0

Hercules - Jong De Graafschap 3-1
1-0 Thomas Reynaers 1-1 Marlon Versteeg (strafschop) 2-1 Zakaria Issarti 3-1 Jeffrey Vlug

Jong Achilles '29 - Magreb '90 1-2
0-1 Souffian Reclaoui 0-2 Jawad Bellahsan (strafschop) 1-2 Rick Hemmink

Jong FC Den Bosch - OJC Rosmalen 1-2
0-1 Elvin Hardeveld (strafschop) 0-2 Elvin Hardeveld (strafschop) 1-2 Mate Schmid

JVC Cuijk - De Dijk 2-3
1-0 Stefan Maletic 1-1 Dennis Kaars 1-2 Dennis Kaars 2-2 Gianluca Maria 2-3 Dennis Kaars

OFC - Westlandia 2-1
1-0 Yousef El Baouchi 1-1 Ferry de Jong 2-1 Quincy van de Leuv

Quick '20 - HSC '21 1-0
1-0 Mart Schepers

UDI '19 / Beter Bed - Dongen 3-1
1-0 Sam Wassenberg 2-0 Sam Wassenberg 2-1 R?mon Koenen 3-1 Tim Wolf

STAND

1. Hercules 1-3 (+2, 3 goals gescoord)
=. UDI '19 / Beter Bed 1-3 (+2, 3 goals gescoord)
3. De Dijk 1-3 (+1, 3 goals gescoord)
4. Magreb '90 1-3 (+1, 2 goals gescoord)
=. OFC 1-3 (+1, 2 goals gescoord)
=. OJC Rosmalen 1-3 (+1, 2 goals gescoord)
7. Be Quick 1887 1-3 (+1, 1 goal gescoord)
=. Quick '20 1-3 (+1, 1 goal gescoord)
9. EVV 1-1 (0, 0 goals gescoord)
=. HBS 1-1 (0, 0 goals gescoord)
11. JVC Cuijk 1-0 (-1, 2 goals gescoord)
12. Jong Achilles '29 1-0 (-1, 1 goal gescoord)
=. Jong FC Den Bosch (-1, 1 goal gescoord)
=. Westlandia 1-0 (-1, 1 goal gescoord)
15. HSC '21 1-0 (-1, 0 goals gescoord)
=. Juliana '31 1-0 (-1, 0 goals gescoord)
17. Dongen 1-0 (-2, 1 goal gescoord)
=. Jong De Graafschap 1-0 (-2, 1 goal gescoord)

Topscorers:

1. Dennis Kaars (De Dijk) 3
2. Elvin Hardeveld (OJC Rosmalen) 2
=. Sam Wassenberg (UDI '19 / Beter Bed) 2
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
BQ 1887-Juliana 31 was ook geen geweldige pot, maar wel een verdiende zege voor Be Quick wat de meeste en de grootste kansen kreeg (al waren de kansen over het geheel spaarzaam), kwartier voor tijd scoorde invaller Smits de 1-0.
 

de waan

Well-known member
Pfff, wat een deceptie zeg. Ik had er enorm veel zin in en een goed gevoel, maar wat viel het enorm tegen allemaal. In de eerste helft leek het wel een oefenpotje op een dinsdagavond bij een graad of 25. Ajax-voetbal van HSC'21: balbezit maar daar helemaal niks mee doen, behalve stroperig heen en weer schuiven. Na rust komt de wedstrijd eindelijk een beetje los. Eerst een beter Quick, daarna HSC wat beter en op het moment dat in ieder geval een punt binnen leek (Quick had al een half uur niks meer laten zien) valt een vrije trap wel heel ongelukkig binnen. Maar goed, niks te klagen want het spel van HSC was echt zwaar onder de maat.

Plus twee trainersergernissen: hoezo in godsnaam een basisplaats voor Garritsen en ook nog aanvoerder maken, terwijl je een handvol prima middenvelders hebt. Met zijn laconieke gedoe leidde hij vandaag zeker drie gevaarlijke momenten in.
En waarom Eulderink wisselen op het moment dat hij net lekker in de wedstrijd begon te komen. Ik dacht echt dat hij de wedstrijd nog zou gaan beslissen voor ons. Terwijl Ottink aan de andere kant er helemaal niks van bakte.

Wel complimenten voor Tom ter Hogt. Die maakt het met zijn gesleur de verdedigers knap lastig. Kwam een aantal keer logischerwijs nog wel wat handelingssnelheid tekort, maar mooi laten staan de komende wedstrijden.

Het gebrek aan scorend vermogen begint ondertussen wel schrijnend te worden. In 2016 vijftien wedstrijden gespeeld en daarin twaalf keer gescoord. Op 13 maart voor het laatst vaker dan ??n keer gescoord in een wedstrijd.
 

De Groene Scout

Well-known member
De beste 2 middenvelders van de selectie hebben blijkbaar iets te lang of te laat vakantie gehad, waardoor de ene op de bank zat (Uguz) en de andere zelfs in het 2e mocht opdraven (Screever). Garritsen is blijkbaar door de groep zelf aangedragen als aanvoerder. Echt belachelijk dit; een speler die het tempo niet meer kan bijhouden wordt zo veel te belangrijk gemaakt en zal door die rol ook minder gewisseld worden. Had gewoon voor Basut of Grondman gekozen.

Eulderink speelde een hele zwakke 1e helft, waarin het wel leek of hij er geen zin in had. 3 bevliegingen in 45 minuten en verder alleen wandelend over het veld lopen en steeds moeten zoeken wat de beste positie moest zijn. Dat was echt niet wat. Ik had hem in de rust gewisseld. Na de thee werd juist hij wel dreigender en zag je inderdaad niets van Ottink. Maar op het middenveld hebben we het verloren vandaag. Te laag tempo en geen creativiteit en te weinig strijd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is toch ook gewoon van de zotte dat dit nu alweer begint. Ik zou als amateur mijn vakantie er ook echt niet door overslaan.
Denk dat je pas over een week of 4 een goed beeld hebt van alle clubs.
 

de waan

Well-known member
Hoort er allemaal bij. Ze willen de divisies toch steeds meer richting het semiprofessionele gaan trekken.

Maar het is wel duidelijk dat ze er nog niet klaar voor waren.

Eulderink speelde een hele zwakke 1e helft, waarin het wel leek of hij er geen zin in had. 3 bevliegingen in 45 minuten en verder alleen wandelend over het veld lopen en steeds moeten zoeken wat de beste positie moest zijn. Dat was echt niet wat. Ik had hem in de rust gewisseld.

Daar had ik vrede mee gehad. Eerste helft leek het nergens op inderdaad. Maar nu rust zag je hem duidelijk veel beter in de wedstrijd komen.
 

Bonehead

Well-known member
Het is toch ook gewoon van de zotte dat dit nu alweer begint. Ik zou als amateur mijn vakantie er ook echt niet door overslaan.
Denk dat je pas over een week of 4 een goed beeld hebt van alle clubs.

De spelers staan voor paar rooitjes op de loonlijst (behalve bij Quick'20 natuurlijk want die hebben nog noooooit betaald) dan mag je toch verwachten dat ze hun vakantie wat beter in kunnen plannen.
 

Unnekuukse

Active member
Onderschat zeker De Dijk niet. Veel ervaring in de ploeg en met Jochem Twisker (ex-Spakenburg) een goede trainer. Veel ambitie ook.

En zo was het. JVC Cuijk kreeg geen grip op het beweeglijke 4-4-2 van De Dijk. JVC Cuijk was gewaarschuwd voor spits Dennis Kaars; toch scoort hij er drie, waarvan de laatste in de 93e minuut net nadat JVC Cuijk de gelijkmaker had gescoord.

Volgende week de degradatiekraker tegen HSC'21! :oops:
 

bqandy

Well-known member
Eerste drie punten zijn binnen. Het was niet groots wat Be Quick en Juliana'31 lieten zien, maar het is nog vroeg in het seizoen. Het gaat allemaal nog wel beter worden.
Wat ook wel lekker is dat er zo'n supersterke bank is.

Be Quick was beter en de 1-0 winst was daarom terecht. Beetje jammer dat de wedstrijd daarna niet direct in het slot ging, waardoor het nog een beetje spannend werd. Maar ja Juliana deed ook niks met de inzakkende Groningers op het einde.
 

Batigoal

Well-known member
Kijk, De Dijk. Mijn 'dark horse'. Al zegt dat niets, vorig jaar had ik Magreb '90 en die wonnen ook de eerste pot van Lienden, om daarna nog dik in problemen te komen.

Jong De Graafschap verloren, alle belofteteams onderuit dus.

Zonde van HSC '21.... Wel mooi voor bqandy dat Be Quick won.

En de trainer van OFC telt de eerste vijf duels dan wel niet mee, ze winnen wel...

De Dijk was niet zo heel lang geleden toch in de financi?le problemen gekomen? Van origine toch een club die opeens met veel geld naar boven is geklommen?
 

Unregistere

Well-known member
De Dijk was niet zo heel lang geleden toch in de financi?le problemen gekomen? Van origine toch een club die opeens met veel geld naar boven is geklommen?

Klopt, haalden ook heel veel spelers van hoger niveau om steeds verder te promoveren. Maar daarom hebben ze ook een goede selectie, met bijvoorbeeld dus Dennis Kaars die al jaren veel goals maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan