Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Weet ik wel maar ik ben ben enorm teleurgesteld dat je met zulke goede voetballers niet meer kunt brengen dan je in die eerste 180 minuten hebt laten zien.

Even de uitslagen en stand bekeken. De Dijk maakt voor alsnog de favorieten-rol wel waar en verder erg knap dat Be Quick en OJC al 2 duels gewonnen hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Netjes weer hoor, De Dijk!

Ook Westlandia pakt de eerste punten. Liefst 4-0 tegen Hercules, toch niet misselijk. Alle goals na rust.

En Dongen boog een achterstand om in een overwinning op Quick '20, leuk voor Timmers en zijn spelers!

Behalve Be Quick 1887 (gefeliciteerd met de klinkende zege bqandy) en De Dijk heeft ook OJC Rosmalen na twee duels nog de volle score.

Morgen de rangen en standen, dan hoop ik ongeveer ook alle doelpuntenmakers verzameld te hebben!
 

Abubakari

Well-known member
Zes uit twee voor OJC en dan een tweede klassertje voor de beker op woensdag, appeltje eitje. Moet op 50% nog wel lukken. :eek:

hup vvg
 

de waan

Well-known member
Hoe speelde JVC Cuijk?

Aanvankelijk slordig en nerveus, maar het had bij rust ook maar zo 0-3 of 0-4 kunnen zijn. Voortdurend gevaarlijk met doorkomende lopende mensen.

Toen HSC'21 na rust een goede fase had wankelde JVC wel even. De wedstrijd had kunnen kantelen. De 1-2 was een mooi uitgespeelde aanval met goed voorbereidend werk van (volgens mij) Kaslsuskas.
 

de waan

Well-known member
Na de 1-2, weten we het niet meer. Niemand heeft een idee hoe het nog anders kan op zo'n moment. Gekozen wordt voor Wilens in de spits erbij en dan met lange ballen gaan werken. Dat heeft geen zin met Wilens, die wil het over de grond in de voet. Basut of Grondman er voor bij ingooien had gekund en dan Wilens erbij in op het middenveld voor de opnieuw zwak spelende Nieuwboer of Garritsen.

Die slotoffensiefjes beginnen wel treurig te worden. Zodra we een kwartier voor tijd nog achter staan kunnen we net zo goed stoppen. Met als dieptepunt de beslissingswedstrijd tegen UNA die we eindigden met drie centrumspitsen en 0,0 gevaar. Vorige week ook en vandaag was het na de 1-2 ook helemaal gebeurd.
 

Abubakari

Well-known member
Die slotoffensiefjes beginnen wel treurig te worden. Zodra we een kwartier voor tijd nog achter staan kunnen we net zo goed stoppen. Met als dieptepunt de beslissingswedstrijd tegen UNA die we eindigden met drie centrumspitsen en 0,0 gevaar. Vorige week ook en vandaag was het na de 1-2 ook helemaal gebeurd.
Je had het vorige week al over HSC'21 wat Ajax voetbal speelde. Ik herken veel Ajax in bovenstaande. Een slotoffensief bij Ajax stelt ook niks voor. Gister wist ik na een uur eigenlijk al voor 90% zeker dat Ajax zou verliezen. Niet Quick'20 maar HSC'21 is momenteel het Ajax van het Oosten. Ben je klaar mee.

Waarom jammer?
Ha, wat denk je zelf?
 

noordooster

Well-known member
Ik zie Quick '20 zo'n wedstrijd liever winnen dan Dongen.
Gewoon gevoelsmatig. Misschien ook wel omdat het mij wel een sympathieke club lijkt, omdat ik er weinig negatiefs over hoor en omdat de club redelijk uit de buurt komt.
Overigens heb ik niets tegen Dongen.
 

de waan

Well-known member
Je had het vorige week al over HSC'21 wat Ajax voetbal speelde. Ik herken veel Ajax in bovenstaande. Een slotoffensief bij Ajax stelt ook niks voor. Gister wist ik na een uur eigenlijk al voor 90% zeker dat Ajax zou verliezen. Niet Quick'20 maar HSC'21 is momenteel het Ajax van het Oosten. Ben je klaar mee.

Dat is ernstig balen inderdaad.

Ha, wat denk je zelf?

Ik weet het niet. Ben zeer benieuwd naar zijn antwoord.
 

bqandy

Well-known member
Ben benieuwd naar HBS, die hebben de groep toch wel enigszins ververst. Met name het vertrek van spits Tjeerd Westdijk lijkt mij een aderlating, die maakte er ieder jaar wel tien tot vijftien. Succes in elk geval!

Ik was bij MSC - Silvolde vanmiddag en viel zowat van mijn stoel toen ik ineens een 0-4 tussenstand zag.
Gisteren nog even gesproken met de trainer van Be Quick en die verwachtte toch wel een loodzware pot tegen HBS en dan stap je met 5-1 winst van het veld.
Net ook nog even gesproken en dus een stukkie: http://www.tweenul.nl/nieuws/be-quick-1887-koploper-na-forse-winst-op-hbs

Maar een mooie start in de derde divisie. Zo krijgen de spelers steeds meer vertrouwen. Ik werd op de Esserberg vorige week toch met verbazing aangehoord dat plek zeven voor BQ moest kunnen. Zondag maar eens kijken hoe er dan gereageerd wordt, haha.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zie Quick '20 zo'n wedstrijd liever winnen dan Dongen.
Gewoon gevoelsmatig. Misschien ook wel omdat het mij wel een sympathieke club lijkt, omdat ik er weinig negatiefs over hoor en omdat de club redelijk uit de buurt komt.
Overigens heb ik niets tegen Dongen.

En ze betalen de spelers niet. Dat is ook een zeer nobel streven.
 

Unregistere

Well-known member
Speelronde 2

De Dijk - OFC 4-1 (2-0)
1-0 Tim Ruder 2-0 Achmed Ahahaoui 2-1 Yousef El Baouchi 3-1 Dennis Kaars 4-1 Dennis Kaars

Dongen - Quick '20 2-1 (1-1)
0-1 Rens van Benthem (strafschop) 1-1 Tom Kolkert 2-1 R?mon Koenen

HBS - Be Quick 1887 1-5 (0-1)
0-1 Joram Smits 0-2 Twan Nieboer 0-3 Joram Smits 0-4 Daan Driever (strafschop) 0-5 Daan Driever 1-5 Serano van der Hurk (strafschop)

HSC '21 - JVC Cuijk 1-2 (0-1)
0-1 Gianluca Maria 1-1 Stef Ottink 1-2 Thomas Schilders

Jong De Graafschap - UDI '19 / Beter Bed 6-0 (2-0)
1-0 Delano Burgzorg 2-0 Kabir Sabotic 3-0 Aleksandar Jankovic 4-0 Aleksandar Jankovic 5-0 Youssef El Hammouchi 6-0 Youssef El Hammouchi

Juliana '31 - EVV 3-1 (2-0)
1-0 Stefan de Jong 2-0 Stefan de Jong 2-1 Jeremy Lemmens 3-1 Daley Hoogakker

Magreb '90 - Jong FC Den Bosch 1-1 (0-1)
0-1 Brian Koopman 1-1 Jawad Bellahsan

OJC Rosmalen - Jong Achilles '29 1-0 (0-0)
1-0 Diego Meerveld

Westlandia - Hercules 4-0 (0-0)
1-0 Patrick Batist 2-0 Remon van Bochoven 3-0 Remon van Bochoven 4-0 Adnan Bajic

STAND

1. Be Quick 1887 2-6 (+5)
2. De Dijk 2-6 (+4)
3. OJC Rosmalen 2-6 (+2)
4. Magreb '90 2-4
5. Jong De Graafschap 2-3 (+4)
6. Westlandia 2-3 (+3)
7. Juliana '31 2-3 (+1)
8. JVC Cuijk 2-3 (0, 4 goals gescoord)
9. Quick '20 2-3 (0, 2 goals gescoord)
10. Dongen 2-3 (-1)
11. Hercules 2-3 (-2, 3 goals gescoord)
=. OFC 2-3 (-2, 3 goals gescoord)
13. UDI '19 / Beter Bed 2-3 (-4)
14. Jong FC Den Bosch 2-1 (-1)
15. EVV 2-1 (-2)
16. HBS 2-1 (-4)
17. HSC '21 2-0 (-2, 1 goal gescoord)
=. Jong Achilles '29 2-0 (-2, 1 goal gescoord)

Topscorers:

1. Dennis Kaars (De Dijk) 5
2. Joram Smits (Be Quick 1887) 3
3. Jawad Bellahsan (Magreb '90) 2
=. Remon van Bochoven (Westlandia) 2
=. Daan Driever (Be Quick 1887) 2
=. Yousef El Baouchi (OFC) 2
=. Youssef El Hammouchi (Jong De Graafschap) 2
=. Elvin Hardeveld (OJC Rosmalen) 2
=. Aleksandar Jankovic (Jong De Graafschap) 2
=. Stefan de Jong (Juliana '31) 2
=. R?mon Koenen (Dongen) 2
=. Gianluca Maria (JVC Cuijk) 2
=. Sam Wassenberg (UDI '19 / Beter Bed) 2

Rmon-van-Bochoven.jpg

Remon van Bochoven scoorde twee voor Westlandia, dat ruim won van Hercules
 

Unnekuukse

Active member
Aanvankelijk slordig en nerveus, maar het had bij rust ook maar zo 0-3 of 0-4 kunnen zijn. Voortdurend gevaarlijk met doorkomende lopende mensen.

Toen HSC'21 na rust een goede fase had wankelde JVC wel even. De wedstrijd had kunnen kantelen. De 1-2 was een mooi uitgespeelde aanval met goed voorbereidend werk van (volgens mij) Kaslsuskas.

Zo zag de verslaggever van JVC Cuijk het. Volgens mij komt dat aardig overeen met wat ik hier heb gelezen. Met wat lokale kleuring, uiteraard... http://www.jvccuijk.nl/nieuws/9260935/verdiende-zege-jvc-cuijk-op-hsc-21
 

De Groene Scout

Well-known member
Na het nodige bekervoetbal voor ongeveer de helft van alle clubs gaan we zondag 28 augustus weer vrolijk verder met de competitie. Dit zijn de wedstrijden:


Hercules - De Dijk
Quick'20 - Juliana '31
Westlandia - HSC'21
Be Quick 1887 - Jong Achilles'29
EVV - Jong FC Den Bosch (duels verplaatst naar zaterdagavond)
Jong De Graafschap - Dongen
JVC Cuijk - HBS
OFC - OJC Rosmalen
UDI'19/Beter Bed - Magreb '90

Lukt het Be Quick 1887, De Dijk en OJC om ongeslagen te blijven?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan