Unnekuukse
Active member
Het wordt een heel lang en vervelend seizoen zo.
Kop op. Nog 32 wedstrijden te gaan en nog 96 punten te halen!
De echte verschillen worden toch pas na de winterstop gemaakt.
Het wordt een heel lang en vervelend seizoen zo.
Hoe speelde JVC Cuijk?
Na de 1-2, weten we het niet meer. Niemand heeft een idee hoe het nog anders kan op zo'n moment. Gekozen wordt voor Wilens in de spits erbij en dan met lange ballen gaan werken. Dat heeft geen zin met Wilens, die wil het over de grond in de voet. Basut of Grondman er voor bij ingooien had gekund en dan Wilens erbij in op het middenveld voor de opnieuw zwak spelende Nieuwboer of Garritsen.
Quick'20 verliest bij Dongen. Jammer.
Je had het vorige week al over HSC'21 wat Ajax voetbal speelde. Ik herken veel Ajax in bovenstaande. Een slotoffensief bij Ajax stelt ook niks voor. Gister wist ik na een uur eigenlijk al voor 90% zeker dat Ajax zou verliezen. Niet Quick'20 maar HSC'21 is momenteel het Ajax van het Oosten. Ben je klaar mee.Die slotoffensiefjes beginnen wel treurig te worden. Zodra we een kwartier voor tijd nog achter staan kunnen we net zo goed stoppen. Met als dieptepunt de beslissingswedstrijd tegen UNA die we eindigden met drie centrumspitsen en 0,0 gevaar. Vorige week ook en vandaag was het na de 1-2 ook helemaal gebeurd.
Ha, wat denk je zelf?Waarom jammer?
Je had het vorige week al over HSC'21 wat Ajax voetbal speelde. Ik herken veel Ajax in bovenstaande. Een slotoffensief bij Ajax stelt ook niks voor. Gister wist ik na een uur eigenlijk al voor 90% zeker dat Ajax zou verliezen. Niet Quick'20 maar HSC'21 is momenteel het Ajax van het Oosten. Ben je klaar mee.
Ha, wat denk je zelf?
Ha, wat denk je zelf?
Ben benieuwd naar HBS, die hebben de groep toch wel enigszins ververst. Met name het vertrek van spits Tjeerd Westdijk lijkt mij een aderlating, die maakte er ieder jaar wel tien tot vijftien. Succes in elk geval!
Echt niet. Er hoeven maar een paar spelers weg te vallen en het is gebeurt. Basiself is sterk. Daar achter zit te weinig.Overigens had ik Quick'20 enkele weken terug als kampioenskandidaat voorspeld.
Ik zie Quick '20 zo'n wedstrijd liever winnen dan Dongen.
Gewoon gevoelsmatig. Misschien ook wel omdat het mij wel een sympathieke club lijkt, omdat ik er weinig negatiefs over hoor en omdat de club redelijk uit de buurt komt.
Overigens heb ik niets tegen Dongen.
Aanvankelijk slordig en nerveus, maar het had bij rust ook maar zo 0-3 of 0-4 kunnen zijn. Voortdurend gevaarlijk met doorkomende lopende mensen.
Toen HSC'21 na rust een goede fase had wankelde JVC wel even. De wedstrijd had kunnen kantelen. De 1-2 was een mooi uitgespeelde aanval met goed voorbereidend werk van (volgens mij) Kaslsuskas.