Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Wel fijn dat Westlandia 120 minuten voetbal in de benen heeft. Misschien kunnen we daarvan profiteren.
 

de waan

Well-known member
Tuurlijk wel.

Bovendien hebben Grondman, Veensma, Nieuwboer en de Ter Hogtjes geen of nauwelijks minuten gemaakt.

(Ja, en Garritsen ook, maar die mag hoop ik gaan banken zondag)
 

de waan

Well-known member
31 of zo. Kan de bal nog altijd fijn raken, maar hij kan het allemaal niet meer belopen en wekt ook niet de indruk zich daar erg druk over te maken.

Maar dat het een fijne gast ik geloof ik graag. Drinkt in ieder geval graag een biertje en dat is al heel wat bij deze generatie voetballers.
 

De Groene Scout

Well-known member
Koen is al 33 en kan het eigenlijk niet meer belopen. Op ervaring / inzicht en zijn traptechniek huppelt hij nog mee. Zie zelf liever een jongere speler op zijn plek.
Voor de sfeer in de groep is hij blijkbaar wel erg belangrijk; zo belangrijk zelfs dat de groep hem bijna unaniem heeft voorgedragen als de aanvoerder van dit seizoen. Dat is dan weer erg vervelend voor de trainer, want je aanvoerder op de bank en in het 2e laten spelen is ook best lastig.
 

de waan

Well-known member
O ja, het is al 2016.

Quick'20 speelt zondag op het bijveld, omdat het hoofdveld is gereserveerd voor de vrouwen van Twente die voorronde van de CL League spelen. En op de eigen website roept Quick'20 iedereen op naar de vrouwen te gaan kijken. Daar word je toch gek van als je clubman of -vrouw bent.

Lekkere prioritering. :duim:
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Lukt het Be Quick 1887, De Dijk en OJC om ongeslagen te blijven?

Hopelijk wel voor BQ dan, want dan is mijn "doelstelling" (starten met 9 uit 5) al na drie potjes bereikt. Hopelijk lopen de heren niet te veel met het hoofd in de wolken na de 5-1 winst op HBS.
En HSC moet nu maar eens de eerste puntjes gaan halen, alhoewel dat niet een makkie gaat worden.
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia heeft een heel behoorlijk elftal inderdaad. HSC moet oppassen voor Adnan Bajic, hoewel die vorige week als reserve startte. Prima middenvelder. Had qua talent nu eigenlijk in de eredivisie moeten lopen, maar het pakte allemaal anders uit.
 

Abubakari

Well-known member
Hopelijk wel voor BQ dan, want dan is mijn "doelstelling" (starten met 9 uit 5) al na drie potjes bereikt. Hopelijk lopen de heren niet te veel met het hoofd in de wolken na de 5-1 winst op HBS.

Ik denk niet dat BQ ongeslagen blijft want waarschijnlijk kom ik zondag kijken en ik breng BQ geen geluk (misschien moet ik ook eens naar BQ Dokkum gaan). 0-2 of iets dergelijks in dat geval. Sorry Andor.
 

Bonehead

Well-known member
Tuurlijk. Of geloof jij niet dat spelers van heinde en verre naar Oldenzaal komen omdat het gras nu eenmaal daar veel groener is en de doelpalen veel witter enzovoort?
 

bqandy

Well-known member
Ik denk niet dat BQ ongeslagen blijft want waarschijnlijk kom ik zondag kijken en ik breng BQ geen geluk (misschien moet ik ook eens naar BQ Dokkum gaan). 0-2 of iets dergelijks in dat geval. Sorry Andor.

Je had toch een stadionverbod van me gekregen? Ik zal het nog ff aan de kassa doorgeven zondag. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan