Derde divisie zaterdag 2018/19

Joost

Well-known member
Pakte anders uit, duidelijke en dikverdiende 4-0 voor Jong Groningen. Versterkt met Reis, vd Looi, Breij en Absalem waren ze een maatje te groot voor een tegenvallend DVS'33. Bij rust al 2-0 en na de vlotte 3-0 na rust was het verzet definitief gebroken en had het nog wel meer dan 4-0 kunnen worden.

ASWH ook goed begonnen, 0-3 gewonnen bij SJC.

Breij, van der Looi en zeker Absalem zijn geen basisspelers bij Groningen 1. Die drie zouden er ook veel mooi profijt van hebben als Groningen met een elftal in de beloftencompetitie zou spelen. Dat is het grote nadeel van Jong Groningen in de Derde Divisie, Breij, Absalem en van der Looi krijgen zelden voldoende speelminuten.

Reis bij de beloften is belachelijk.
 

Abubakari

Well-known member
Ze staan bij de selectie van het eerste en niet bij de selectie van jong. Daarnaast speelden ze volgens mij voor de winterstop niet veel mee met jong FC.
 

Unregistere

Well-known member
Breij en Absalem hebben af en toe meegespeeld, maar zeker niet heel vaak. Van de Looi weet ik niet. Wel aardig dat het precies tegen DVS '33 was, waarvan de voorzitter altijd aan het klagen is over de belofteteams. Of zou dat daarom bewust zijn gedaan, ook gezien de status van DVS '33 als titelkandidaat? Op basis van vandaag waarschijnlijk titelkandidaat af, want het gat is gegroeid doordat Noordwijk en Quick Boys wel wonnen. En het zal er vast niet rustiger op worden in Ermelo, zeker in de wetenschap dat Maurice de Ruiter vandaag al direct zeer belangrijk was voor zijn nieuwe club... Al met al vond ik die 4-0, samen met de 1-1 bij DOVO - De Dijk, wel d? verrassing van de dag.

Wij een belangrijke zege gepakt bij SJC, waardoor we weer meer lucht cre?erden. De trainer koos er nu dan toch voor om terug te keren naar het systeem waarmee we onder zijn voorganger Jack van den Berg zo goed presteerden. Inclusief spelers die daarbij horen, dus Nick Slotboom en Mels van Driel in de basis. Voorin ook een wijziging, Sam van de Kreeke mocht het nu weer eens vanaf de start proberen. Pakte wel goed uit, want daardoor hadden we twee beweeglijke aanvallers en dat vond de defensie van SJC niet zo leuk. Al in de zesde minuut de 0-1 toen echte Ambachter en kind van de club Nick Slotboom een rebound binnen tikte.

Zeker in de eerste twintig minuten werd SJC scheel getikt. Daar deden we echter te weinig mee. Wedstrijd zakte vervolgens wat in tot de rust. Onze keeper had geen bal gehad en Sjaak Polak had drie keer van systeem gewisseld en was voortdurend bezig met een showtje richting de scheidsrechter. Die ging daar totaal niet in mee, al tolereerde hij nog vrij veel van de cultheld. Na rust begon SJC direct opportunistisch en leek het heel kort nog spannend te worden. Daarna echter een voorzet van Sam van de Kreeke en Ismail Yildirim tikte van dichtbij de 0-2 binnen. Dat was al min of meer de beslissing. Trainer Agterberg bracht de snelle aanvaller Lester Pires met het idee om te profiteren van de enorme ruimte die er lag. Gouden zet, want bij zijn eerste actie - amper een minuut binnen de lijnen - tekende Pires direct voor de 0-3. Tegenstander eruit lopen, rustig kappen en afronden. In het restant lieten we na om er nog meer te maken, maar vooruit. Eindelijk weer winst na zeven competitieduels op een rij zonder zege. Welkome punten dus!

Best een gezellige club trouwens, SJC. Niet heel veel publiek, maar wel een leuke kantine. Het elftal vond ik vrij matig, op basis van wat ik vandaag zag hebben ze nog veel punten behaald. Wel vermakelijk met Sjaak Polak natuurlijk. Hij zag geloof ik vier rode kaarten voor ons die verder niemand zag, discussieerde in de rust nog even drie minuten met de scheids over al diens fouten en was steeds fanatiek aan het coachen, omdat zijn spelers niet echt leken te begrijpen wat hij nu eigenlijk verlangde.

15729dy.jpg

Ismail Yildirim is blij met zijn doelpunt, waarmee hij ASWH op 0-2 zette bij SJC
 

bqandy

Well-known member

Joost

Well-known member
Dat die jongens hebben meegedaan heeft volgens mij vooral te maken met de jongens die Fc Groningen onlangs aantrok voor het eerste, waardoor de spoeling daar wat minder wordt.
Het lijkt me niet, dat jong Groningen juist extra graag van DVS '33 wilde winnen vanwege de uitspraken van de voorzitter.
Soort revanche op de slechte resultaten van eind vorig jaar lijkt me eerder het geval.
Ook hier heeft de voorzitter weer een punt om zich te beklagen over de beloftenteams en extra lullig is, dat juist DVS'33 moest spelen tegen een behoorlijk versterkt jong Groningen.

Nee natuurlijk niet. Dit zijn op Reis na jongens die ook gewoon thuishoren in Jong Groningen maar daar weinig aan bod komen doordat ze vaak met het eerste mee moeten. Het eerste was vrij en dus kunnen ze met Jong meedoen.

Zo?n Tom van der Looi heeft dit seizoen pas 715 speelminuten gemaakt.
 

de waan

Well-known member
"Als we volgende week zo spelen tegen Noordwijk gaan we met 18-0 de bietenbrug op."

Aldus Sjakie Polak. Hij heeft dus kennelijk ook geen al te hoge pet op van ASWH. Deze tekst voor de thuiswedstrijd nog meer even op de kleedkamerdeur hangen lijkt me.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, dat haal ik er niet echt uit eigenlijk. Zou ook vreemd zijn na een wedstrijd waarin ze geen serieuze kans gecre?erd hebben.

Sjakie kennende overdrijft hij bewust over volgende week, in de hoop dat zijn spelers dan wat beter voor de dag komen in de derby. Spelen tegen Sjaak is grappig hoor, wat dat betreft zonde voor jullie dat ze niet gewoon op zondag spelen. Attractie op zich.

Overigens kan ik me de vergelijking van Sjaak best voorstellen. Hij analyseerde waarschijnlijk ook dat wij er met meer nauwkeurigheid - voor rust in de eindpass, na rust in de afronding - zes of zeven konden maken. Afgezet tegen het scorend vermogen van Noordwijk, zal dat hem vast zorgen baren. Daarnaast is Noordwijk titelkandidaat en moet ASWH eerst het linkerrijtje nog maar zien te halen, dus ik snap wel dat hij Noordwijk hoger inschat. In de onderlinge wedstrijd bleken de teams even sterk, maar dat is voor ons nu juist het probleem van de eerste competitiehelft geweest.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
ASWH ruim langs SJC in eerste offici?le wedstrijd van 2019

ASWH heeft vanmiddag de eerste offici?le wedstrijd van 2019 winnend afgesloten. De ploeg van trainer Cesco Agterberg was in Noordwijk ruim te sterk voor promovendus SJC. Na een vrij probleemloze middag namen de Ambachters dankzij een 0-3 zege drie belangrijke punten mee naar huis. Gesterkt door een vlotte openingsgoal was ASWH voor rust de bovenliggende partij. Dit overwicht werd echter niet uitgedrukt in meer treffers, waardoor het in de eerste tien minuten van de tweede helft nog even leek of een opportunistisch voetballend SJC de spanning terug kon brengen. Na een uur spelen verdubbelde ASWH de marge echter en toen later ook de 0-3 viel, was de wedstrijd definitief beslist. Daardoor mocht er na zeven competitieduels zonder overwinning op een rij weer een driepunter worden begroet, waarmee direct wat meer lucht werd gecre?erd ten opzichte van de ploegen in de gevarenzone. ASWH steeg zelfs een plekje en staat nu elfde in de derde divisie.

Agterberg koos in Noordwijk voor een andere aanpak dan voor de winterstop doorgaans het geval was. Daardoor zag de personele bezetting er ook anders uit. Zo begonnen Mels van Driel en Nick Slotboom in de basis op het middenveld. Hierdoor viel er ??n verdediger buiten de ploeg, zodat David Almeida op de reservebank startte. Voorin koos Agterberg voor Sam van de Kreeke als aanvalspartner van Ismail Yildirim. Vanwege blessures ontbraken er vijf spelers in de wedstrijdselectie. Kristijan Nikolic, Yassine Belghar, Nebi Tiryakioglu, Sanzio Dieterich en Vince van Dongen waren niet inzetbaar. Kersverse aanwinst Noah Harms ontbrak eveneens nog in de wedstrijdselectie, hij deed wedstrijdritme op in het tweede elftal.

De Ambachters begonnen goed aan het duel. ASWH greep het initiatief en liet de bal goed rond gaan. Die sterke start leverde ook een vroege treffer op. Na een aanval die aan de rechterkant begon, kwam uiteindelijk Mels van Driel in balbezit. Hij vond Ismail Yildirim op de rand van het strafschopgebied. De Dordtenaar zette een actie in en schoot op doel, maar SJC-keeper Bjorn Haggerty kon de inzet van Yildirim nog keren. De doelman moest wel een rebound toestaan en die werd door de attent meegelopen Nick Slotboom omgezet in een doelpunt. Zo stond ASWH al in de zesde minuut met 0-1 voor. Vrijwel direct daarna verdubbelde Sam van de Kreeke de voorsprong bijna met een goed schot, dat net over het doel vloog.


Zeker in de eerste twintig minuten was ASWH heer en meester. De gastheren liepen achter de bal aan en dat dwong de kleurrijke trainer Sjaak Polak al snel tot een aantal omzettingen. De voormalig profvoetballer liet SJC in het restant van de eerste helft in diverse systemen spelen. Het had enig resultaat, omdat ASWH in de laatste twintig minuten voor de pauze minder dominant was. Toch kwamen de Ambachters geen moment in de problemen. Stef Doed?e diende welgeteld ??n keer echt in actie te komen, al was het afstandsschot van Demir Strojil veel te zacht om de doelman te verontrusten. Doed?e bracht dan ook eenvoudig redding. Zelf mocht ASWH het zich kwalijk nemen dat er niet nog een keer werd gescoord. Dat had vooral te maken met het feit dat de ploeg in de eindfase van een aanval vaak net niet nauwkeurig genoeg was. Steekpasses waren net iets te hard of juist te zacht, al had de stevige wind hier ook invloed op. ASWH bereikte het rustsignaal dus met een nipte voorsprong.

In de tweede helft schakelde SJC met de wind in de rug over op opportunistisch voetbal. De fysiek sterke centrale verdediger Trecy Kapata, die voor rust al was doorgeschoven, stond nog steeds in de punt van de aanval. Hij kopte ook een keer op de buitenkant van de paal, maar dat deed de oud-speler van Spartaan '20 en Smitshoek in buitenspelpositie. Ook Tom Broekhuizen kopte na een hoekschop op doel, maar hij mikte over. Even leek het er dus op dat het nog spannend kon worden in Noordwijk. Precies op het uur gooide ASWH de wedstrijd echter al min of meer in het slot. Een inworp van Mels van Driel belandde bij Sam van de Kreeke, die goed het overzicht bewaarde en vanaf de achterlijn de vrijstaande Ismail Yildirim vond. De Dordtenaar tikte zijn zesde van deze competitie binnen en zette ASWH daarmee op 0-2.

SJC moest nu veel meer risico nemen en daardoor ontstond er veel ruimte voor ASWH. De in fraai blauw gestoken Ambachters kwamen er ook regelmatig gevaarlijk uit. Een schot van Ismail Yildirim, na een knappe opening van Jesper van den Bosch, vloog net naast. Ook werd Van den Bosch nog een keer afgevlagd wegens buitenspel na een goede omschakeling met Nick Slotboom en Ismail Yildirim. Kort daarna lag de bal wel in het doel van de gastheren na een hoekschop. Scheidsrechter Henshuijs had echter een overtreding geconstateerd en dus ging het feestje niet door. Trainer Agterberg bracht, met het oog op de grote ruimte, de snelle Lester Pires voor Sam van de Kreeke. Die zet pakte perfect uit. Koud een minuut in het veld werd Pires gelanceerd door Jesper van den Bosch. De invaller liep zijn tegenstander eruit, kapte keurig terug en haalde doeltreffend uit: 0-3! Een geweldige entree voor Pires en tevens de beslissing. In het restant had ASWH nog vaker kunnen scoren. Doelman Haggerty lag echter in de weg bij een poging van Gilmaro van de Werp, terwijl een boogbal van Ismail Yildirim naast het doel eindigde. SJC probeerde nog wel een eretreffer te produceren, maar de gastheren kwamen daar niet echt bij in de buurt.

Zo eindigde de eerste offici?le wedstrijd in dit nieuwe jaar voor ASWH dus in een belangrijke 0-3 zege, die uiteraard goed gevierd werd. De voorsprong op nummer vijftien SJC werd uitgebreid naar zes punten. De Ambachters stegen bovendien naar de elfde plaats en hebben het linkerrijtje weer in het vizier. Volgende week mag de ploeg in de thuiswedstrijd tegen Jong FC Groningen proberen de ingezette lijn door te trekken. Midweeks wordt er ook nog geoefend tegen zaterdageersteklasser Nieuw-Lekkerland. Dat team is dinsdagavond te gast op sportpark Schildman.

SJC - ASWH 0-3 (0-1)
6. 0-1 Nick Slotboom 60. 0-2 Ismail Yildirim 74. 0-3 Lester Pires
Scheidsrechter: Preston Henshuijs

SJC: Bjorn Haggerty; Mike van Toor (63. Melvin van Stijn), Trecy Kapata, Tom Broekhuizen, Levy Berends, Jordy Groot; Stef van der Zalm, Demir Strojil (46. Rick van Dijk), Abbas Al Tamimy; Tom Duindam (46. Wesley Haasnoot), Youssef El Baouchi

ASWH: Stef Doed?e; Clarence Bijl, Stanley Husen, Peter Verhoeve, Gilmaro van de Werp; Jesper van den Bosch, Lars Bosscha, Nick Slotboom (81. Fabian Korporaal), Mels van Driel; Ismail Yildirim, Sam van de Kreeke (73. Lester Pires)

e8txsl.jpg

Clarence Bijl (blauw) lijkt het 'duel der nummers 15' te winnen, maar de ASWH'er wordt pootje gehaakt door SJC-speler Abbas Al Tamimy
 

Unregistere

Well-known member
De voorzitter van DVS '33 heeft hier 100 % gelijk ! Competitievervalsing.
Alle beloftenteams naar een eigen beloftencompetitie !

Die voorzitter is een ouwe zeikerd, dus ik denk stiekem toch nog steeds dat Groningen het een heel klein beetje met opzet heeft gedaan hoor.

Al spelen ze met name in thuisduels wel vaker met een iets sterkere ploeg en deden in de ontmoetingen met hoogvliegers Noordwijk (Riksman, Antuna, Postma) en Hoek (Absalem Postma, Pohl) ook wel spelers uit de A-selectie mee. Volgens mij kijken ze ook wel een beetje naar de ranglijst, al waren het er nu een keer iets meer dan normaal. Maar goed, vorig seizoen zaten Absalem, Breij, Van de Looi en Reis - stond destijds tegen ons in de basis, toen niemand hem nog kende en hij alleen maar een ventje van 17 was - gewoon bij de beloften en had niemand er over geklaagd. Nu ze officieel zijn doorgeschoven, wordt het ineens weer een heel probleem.
 

de Kok

Member
Wat een gezeur van die voorzitter van DVS '33. Beelden gezien op mijn computer. Dat DVS was niet om aan te gluren K.. ploeg zeg!
Ik denk dat het gemiddelde salarisniveau aan Ermelo zijde fors hoger ligt. Dus waar hebben we het over? Gewoon beter inkopen.
 

de waan

Well-known member
Nou, dat haal ik er niet echt uit eigenlijk. Zou ook vreemd zijn na een wedstrijd waarin ze geen serieuze kans gecre?erd hebben.

Sjakie kennende overdrijft hij bewust over volgende week, in de hoop dat zijn spelers dan wat beter voor de dag komen in de derby.

Ah, ok?. Ik las vooral de quote en heb niet het hele verhaal gelezen. Vond het op het oog niet erg netjes, maar goed dat zal wel Sjakie-taal zijn dan.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een gezeur van die voorzitter van DVS '33. Beelden gezien op mijn computer. Dat DVS was niet om aan te gluren K.. ploeg zeg!
Ik denk dat het gemiddelde salarisniveau aan Ermelo zijde fors hoger ligt. Dus waar hebben we het over? Gewoon beter inkopen.

Ach het leid lekker af van het feit dat het rommelt tussen de trainer en spelers. De Ruiter die noodgedwongen is uitgeleend en Velda die in het begin van het seizoen is opgestapt.

Salarissen die waarschijnlijk giga hoog zijn samen met de verwachtingen voor de start van het seizoen.

Dus dan is zo'n jong team met wat 'spelers van het eerste team' een mooi excuus voor het falen van de technische commissie .
 

Unregistere

Well-known member
Het is zelfs nog erger, meneer de voorzitter dient een officieel bezwaar in! :D

Volgens De Voetbalprof in elk geval: https://www.voetbalprof.com/dvs33-d...-in-bij-de-knvb-over-selectie-jong-groningen/

Ik vind het nogal sneu overkomen. Vooruit, Reis wil ik hem vergeven. Maar Breij heeft vorig seizoen het hele jaar bij de beloften gespeeld, was zelfs aanvoerder. Toen al een erg goede speler. Alleen zei niemand er wat over en nu hij een paar keer met 1 heeft gespeeld, is het ineens niet eerlijk? Terwijl Breij nu echt niet ineens heel veel beter is dan hij vorig seizoen al was. En Absalem, kom op man...

Voor mijn gevoel is het inderdaad gewoon een soort afleidingsmanoeuvre na een onverwachte en dikke nederlaag, waardoor de nadruk nu even niet komt te liggen op het feit dat DVS '33 met deze selectie eigenlijk bovenaan had moeten staan.

En bewegend beeld van SJC - ASWH:

 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Het lijkt wel politiek. De teringzooi in eigen gelederen proberen te verbloemen door heel hard over iets anders te gaan schreeuwen.
 

Unregistere

Well-known member
Exact, lekker makkelijk. Al zag ik op VoZ in de opstelling net wel dat Michael Breij liefst twee keer heeft meegespeeld bij Jong FC Groningen. Klonen dus. Dat lijkt mij dan weer wel oneerlijk...

Even alles op een rijtje:

Speelronde 17

DOVO - De Dijk 1-1 (1-1)
14. 1-0 Simon van Zeelst 34. 1-1 Kubilay Koylu

Eemdijk - Noordwijk 1-3 (1-1)
31. 1-0 Yannick Bouw 39. 1-1 Emiel Wendt 72. 1-2 Sabir Achefay 86. 1-3 Sabir Achefay

Hoek - Harkemase Boys 4-0 (2-0)
13. 1-0 Rik Impens 19. 2-0 Gianni Tiebosch 62. 3-0 Kyle Doesburg 77. 4-0 Kyle Doesburg

Jong FC Groningen - DVS '33 Ermelo 4-0 (2-0)
30. 1-0 Daniel Bouman 45. 2-0 Amir Absalem 50. 3-0 Kellian van der Kaap 60. 4-0 Tim Freriks
Rood: Oktay ?zt?rk (DVS '33 Ermelo, 2 x geel)

FC Lisse - SteDoCo 0-3 (0-2)
9. 0-1 Guytano dos Santos 32. 0-2 Joran Schr?der 52. 0-3 Vincent Verheul

ODIN '59 - Achulles '29 1-0 (1-0)
11. 1-0 Ahmed Al Mahdi

ONS Sneek - Quick Boys 0-2 (0-0)
70. 0-1 Kay Tejan 89. 0-2 Jesse van Nieuwkerk

SJC - ASWH 0-3 (0-1)
6. 0-1 Nick Slotboom 60. 0-2 Ismail Yildirim 74. 0-3 Lester Pires

VVOG - AFC Ajax 0-0 (0-0)
Rood: Jay Jordan Winter (AFC Ajax)

STAND

1. Noordwijk 17-41
2. Quick Boys 17-39
3. Hoek 17-35
4. DVS '33 Ermelo 17-32
5. SteDoCo 17-30
6. Harkemase Boys 17-29 (+6)
7. ODIN '59 17-29 (+1)
8. DOVO 17-27
9. FC Lisse 17-26
10. Jong FC Groningen 17-24
11. ASWH 17-22
12. VVOG 17-20
13. ONS Sneek 17-19 (-1)
14. AFC Ajax 17-19 (-10)
15. SJC 17-16
16. Eemdijk 17-8 (-27)
17. De Dijk 17-8 (-28)
18. Achilles '29 17-8 (-39)

Topscorers:

1. Olivier Pilon (DVS '33 Ermelo) 19
2. Joshua Patrick (DOVO) 17
3. Kyle Doesburg (Hoek) 13
4. Maurice de Ruiter (DVS '33 Ermelo) 12
=. Kay Tejan (Quick Boys) 12
=. Tjeerd Westdijk (Noordwijk) 12
7. Tom Duindam (SJC) 11
=. Joran Schr?der (SteDoCo) 11
9. Robert Stelpstra (Harkemase Boys) 10

Noordwijk_SabirAchefay.jpg

Sabir Achefay hielp Noordwijk met twee goals langs Eemdijk, waardoor de koploper goed begon aan 2019
 
Laatst bewerkt:

de Kok

Member
Maar om dan direct in dit geval competitie vervalsing te noemen?
Misschien ligt ook die voorzitter binnen de club wel onder vuur.
 

Joost

Well-known member
Het is zelfs nog erger, meneer de voorzitter dient een officieel bezwaar in! :D

Volgens De Voetbalprof in elk geval: https://www.voetbalprof.com/dvs33-d...-in-bij-de-knvb-over-selectie-jong-groningen/

Ik vind het nogal sneu overkomen. Vooruit, Reis wil ik hem vergeven. Maar Breij heeft vorig seizoen het hele jaar bij de beloften gespeeld, was zelfs aanvoerder. Toen al een erg goede speler. Alleen zei niemand er wat over en nu hij een paar keer met 1 heeft gespeeld, is het ineens niet eerlijk? Terwijl Breij nu echt niet ineens heel veel beter is dan hij vorig seizoen al was. En Absalem, kom op man...

Voor mijn gevoel is het inderdaad gewoon een soort afleidingsmanoeuvre na een onverwachte en dikke nederlaag, waardoor de nadruk nu even niet komt te liggen op het feit dat DVS '33 met deze selectie eigenlijk bovenaan had moeten staan.

En bewegend beeld van SJC - ASWH:


Om er even wat cijfers bij te nemen;
Breij speelde dit seizoen 8 keer mee bij het eerste. 5 keer basis waarbij iedere keer gewisseld halverwege de 2e helft. 3 invalbeurten van 10, 13 en 23 minuten. Vorig seizoen mocht hij de laatste drie duels even meedoen en haalde 41 minuten. Dat is dus gewoon een beloftespeler. Absalem speelde vorig seizoen 8 keer mee maar maakte dit seizoen pas 2 minuten bij het eerste.

Wat ik wel raar vind is dat voor jeugdspelers hun teller op nul begint bij een nieuwe seizoen. Van der Looij speelde vorig jaar 16 keer de volle 90 minuten bij Groningen 1 maar mag nu wel weer meedoen bij 2. Reis had vorig jaar 10 basisplaatsen, dit jaar 12.
Die twee zijn geen beloften meer, dat zijn reserves.
 

Unregistere

Well-known member
Om er even wat cijfers bij te nemen;
Breij speelde dit seizoen 8 keer mee bij het eerste. 5 keer basis waarbij iedere keer gewisseld halverwege de 2e helft. 3 invalbeurten van 10, 13 en 23 minuten. Vorig seizoen mocht hij de laatste drie duels even meedoen en haalde 41 minuten. Dat is dus gewoon een beloftespeler. Absalem speelde vorig seizoen 8 keer mee maar maakte dit seizoen pas 2 minuten bij het eerste.

Wat ik wel raar vind is dat voor jeugdspelers hun teller op nul begint bij een nieuwe seizoen. Van der Looij speelde vorig jaar 16 keer de volle 90 minuten bij Groningen 1 maar mag nu wel weer meedoen bij 2. Reis had vorig jaar 10 basisplaatsen, dit jaar 12.
Die twee zijn geen beloften meer, dat zijn reserves.

Dat zou inderdaad nog een volgend puntje kunnen zijn om het verder te 'finetunen', dat de historie van een speler wordt meegenomen. Al zullen de BVO's dan zeggen dat het bijna helemaal niet meer mogelijk is om jonge spelers nog ritme te laten kweken bij de reserves, maar goed.

Verder natuurlijk allemaal wel even stemmen op Nick Slotboom als speler van de week bij de Facebook-pagina van Derde Divisie, zie ook https://www.voetbal247.nl/speler-van-de-week-de-nominaties-van-speelronde-17/

Of niet natuurlijk. :p
 
Bovenaan