Derde divisie zaterdag 2018/19

SanMark.

Well-known member
Altijd nog beter dan korter onzin lullen zonder kennis en zonder argumenten , maar vol scheldwoorden en insinuaties.

Genoeg is genoeg, en ik ben op dit moment wel klaar met het continue gedram. Daarnaast heb ik in het begin alles genoeg onderbouwt e.d. en in elke discussie was hetzelfde.

Meer dan genoeg argumenten en onderbouwingen en dan werd er niet op ingegaan( Idem over Staphorst en MSC waar je diverse malen volledig de plank missloeg ) en zoals al eerder gemeld een dag later begon het zelfde gezeur weer opnieuw.
 

SanMark.

Well-known member
Haha, je bedoelt die topuitspraak, dat MSC over zo'n geweldige scouting beschikt terwijl iedere speler de namen van die spelers wel kan noemen ?
Of je grandioze uitspraak, dat er niks achter het eerste zit bij Staphorst , terwijl het tweede team op dat moment bovenaan stond in de reserve hoofdklasse en later ook kampioen werd ( hoewel ik dat niet helemaal zeker weet ) ?
Jij valt gewoon op door dom stigmatiserend en insinuerend gelul en door bij gebrek aan argumenten te strooien met scheldwoorden en allerlei andere onfatsoenlijke uitspraken.

Lol, blijkt maar weer dat je helemaal niets leest.
 

Unregistere

Well-known member
Een Zweedse profclub zou een contract hebben aangeboden aan FC Lisse-middenvelder Mo Adouch. Wordt vast vervolgd.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, wij hebben ook nog wel wat punten nodig in het tweede deel van de competitie.

In elk geval heeft ASWH nog wel een speler toegevoegd aan de selectie. Noah Harms (21), een fysiek sterke linksbenige verdediger. Hij trainde al enige tijd mee en omdat hij al ruim een jaar niet in clubverband speelde, heeft de KNVB groen licht gegeven voor zijn overschrijving. Daarom is Harms, wiens laatste club Roda JC Kerkrade is, per direct inzetbaar.

Zaterdag speelde hij al mee in het oefenduel tegen IJsselmeervogels:

DSC_7982_500x489.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Waarom zit zijn arm in het verband?

Watjes uit het westen waan. Het is qua temperatuur bijna lente maar ze hebben zulke koude handjes.

Morgen denk ik ook even in de derde divisie een potje kijken. Jong FC tegen topper DVS'33. Heeft Berry Powell daar nog een basisplaats unregistere?
En zitten daar nog meer oud profs die ik zou (moeten/kunnen) kennen? Kwam zo 123 geen bekende namen tegen.
 

Unregistere

Well-known member
Powel was voor de winterstop reserve. Door het vertrek van Maurice de Ruiter komt er nu mogelijk wel een plekje voor hem vrij.

Echt heel bekende ex-profs hebben ze inderdaad niet. Dennis Hollart zou in dat opzicht nog de bekendste moeten zijn. Spelers om op te letten zijn de rappe aanvallers Roemeon en Pilon, de boomlange centrale verdediger Camara en de schakelspeler op het middenveld Vloedgraven.
 

Abubakari

Well-known member
Hoop scorend vermogen zag ik. Gelukkig wel, want Jong Groningen blinkt niet uit in spektakelwedstrijden. Veel 0-1 en 1-1 volgens mij. Dus dan moet het maar van DVS'33 komen.
Die moeten ook wel, want ze staan al 6 punten achter op de koploper.

Nummer 15 speelt ook nog nacompetitie?
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, scoren heel veel. Samen met Noordwijk had DVS '33 Ermelo voor de winterstop bovendien een patent op vroege goals. Vaak al binnen tien minuten prijs.

Nummer 15 en 16 spelen nacompetitie.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat kan toch nog anders worden als Jong Grunn op 1 van die plaatsen eindigt? Of heb ik het fout?

Jong Groningen moet je buiten beschouwing laten. De laatste 2 overige clubs degraderen en de 2 daarvoor spelen nacompetitie.

Dus als Jong Groningen bijvoorbeeld 15e wordt, dan degraderen de nummers 17 en 18 en spelen de nummers 14 en 16 nacompetitie.
 

JMD

Well-known member
Was volgens mij nog lang 0-0 bij Sneek tegen QB.

Volgende week de Noordwijkse derby.
 

Abubakari

Well-known member
Hoop scorend vermogen zag ik. Gelukkig wel, want Jong Groningen blinkt niet uit in spektakelwedstrijden. Veel 0-1 en 1-1 volgens mij. Dus dan moet het maar van DVS'33 komen.

Pakte anders uit, duidelijke en dikverdiende 4-0 voor Jong Groningen. Versterkt met Reis, vd Looi, Breij en Absalem waren ze een maatje te groot voor een tegenvallend DVS'33. Bij rust al 2-0 en na de vlotte 3-0 na rust was het verzet definitief gebroken en had het nog wel meer dan 4-0 kunnen worden.

ASWH ook goed begonnen, 0-3 gewonnen bij SJC.
 
Bovenaan