Die studenten van ons hebben geen tuin.
Wellicht andere beloningen of vergoedingen in natura , sportartikelen, iets met auto's , fietsen of anderszins vervoer, meubels, vloerbedekking, telefoon, iets met verzekeringen ? Of misschien kun jij nog iets verzinnen ?
Ik denk dat de man van Barendrecht de betalingen bij veel clubs nogal overschat. Al zullen er onder die 18 ook zeker een aantal zitten die daar met gemak al kunnen voldoen.
We kunnen niet eens een trainingskamp betalen, laat staan alle bovenstaande shit.
Een stuk lager in de regel vermoed ik. Kijk alleen maar naar de spelersbewegingen. Die gaan toch voor het overgrote deel van zo naar za. En het zal ook regiogebonden zijn. In het westen en b.v. de regio Nijmegen is meer concurrentie en zal er logischerwijs ook meer betaald worden. Dat wij nog derde divisie spelen zal ook vooral te danken zijn aan geringe concurrentie.
Zo'n uitspraak wantrouw ik altijd een beetje.
Natuurlijk kan de club dat wel betalen, maar ze maken aan de uitgavenkant andere keuzes.
Dus kunnen ze het niet betalen.
Laten we zeggen, ze willen het niet betalen.
Omdat ze het geld liever uitgeven aan andere zaken , die ze belangrijker vinden.
Je kan het geld maar 1x uitgeven . Maar welke kant wil je Bqandy opdrukken ?
Als goed leest, dan zie je dat ik zeg, dat ik ( in zijn algemeenheid )uitspraken als " dat kunnen wij niet betalen " met wantrouwen bekijk.
Ook bv in de politiek, waar ik dat ook nogal eens hoor.
Voor bv extra politie-agenten is er geen geld.
Tuurlijk is dat geld er wel, als je bv ergens anders wat minder uitgeeft of wanneer je zorgt dat je inkomsten stijgen.
En dat opdrukken laat ik aan jou over, 100 x graag.
Je blijft er maar over doorzeuren ook nadat hij het keurig heeft uitgelegd.
Uiteindelijk het gekkenhuis in vanwege het steeds maar vragen naar de bekende weg, waar Noordooster zelf al het antwoord op geeft. Wij bepalen ons huishoudboekje en niet de KNVB.
Nog ?????en extra argumentje dan. Gisteren tegen Jong FC Groningen beginnen we met 8 eigen opgeleide jongens. En dat was gelijkwaardig aan de jonge profjes. Dat wordt ook de basis tegen HBS zondag.
Als wij volgend jaar 6 spelers een contract geven gaat bijna de helft van het jeugdbudget van Be Quick er aan.
Dat houdt in minder trainers, minder kwaliteit en Be Quick wordt minder aantrekkelijk als club voor jeugdspelers.
Gevolg: minder leden, minder inkomsten, nog minder (goede) trainers. De negatieve spiraal zal wel ergens ophouden, maar wij willen niet door de KNVB naar de klote geholpen worden.
Bovendien zijn we een amateurclub. En we gaan ook geen scheve gezichten cre?ren door de ??n 500 euro geven, de ander honderd en de rest een gevulde koek en een cola. (Met dank aan een BQ clubman gisteren voor het mooie voorbeeld).
Je blijft er maar over doorzeuren ook nadat hij het keurig heeft uitgelegd.
Als je drie keer per week naar de hoeren gaat en daardoor je huur niet meer kunt betalen is dat ook een keuze.
Dank je.